אנגלברט המפרדניק, בנייני האומה (צילומים: Global Tout Creatives, מאיה לוין _ ג'יני)
אנגלברט המפרדניק, בנייני האומה (צילומים: Global Tout Creatives, מאיה לוין _ ג'יני)

בנייני האומה: זמר הפופ הוותיק אנגלברט המפרדינק בהופעה

גם בגיל 81 קסמו של זמר הפופ הקלאסי, שיגיע ביום שני למרכז הקונגרסים, לא פג

פורסם בתאריך: 20.6.17 13:09

רוב שוחרי המוזיקה הצעירים בעיר מתלהבים לקראת גל הופעות מרשים שיתקיים בקיץ הקרוב, כשבין השאר יגיעו לישראל להקות כמו רדיו-הד, גאנס אנד רוזס וזמרים בעלי שם כגון בריטני ספירס.

 

לקהל הוותיק יותר צפויה השבוע חוויה לא פחות משובחת, זאת עם הגעתו של אנגלברט המפרדינק, זמר הפופ הקלאסי הידוע, לשלושה מופעים בישראל, בהם גם הופעה אחת במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה. המופע של המפרדינק יתקיים ביום שני הקרוב, 19.6, ולכם יש הזדמנות נהדרת לצפות בזמר בינלאומי מפורסם.

המפרדניק הוא ללא ספק אחת הדמויות החשובות בעולם המוזיקה וגם אם שמו לא מוכר לכם, שיריו ידועים לכם וחלקם אף ירגישו לכם כאילו עיצבו את פס הקול של חייכם.

אלנגברט המפרדניק (צילום: Global Tout Creatives)

אנגלברט המפרדניק (צילום: Global Tout Creatives)

 

הקריירה של המפרדניק החלה עם צאת אלבומו הראשון "release me", שראה אור בשנת 1967, ונכנס למרכז הבמה לאחר שגבר אפילו על שירים של הביטלס במצעדים השונים. במשך השנים הוציא להיטים רבים ובהם "Release me", "After the lovin" ועוד.

זו הפעם השלישית בשש השנים האחרונות שהמפרדניק מגיע לישראל, כשבפעמים הקודמות הופעתו על בימות הארץ גרפה שבחים רבים ונראה שקולו הערב ושירתו הרומנטית צפויה להביא ליציעי הקהלים עוד אלפים רבים שייהנו ממוזיקת הפופ הקלאסית שמתנגנת בכל מדיום אפשרי כבר עשרות שנים ברחבי העולם.

בנייני האומה (צילום: מאיה לוין _ ג'יני)

בנייני האומה (צילום: מאיה לוין _ ג'יני)

 

בגיל 81 לא נראה שכל אחד יכול היה לטוס ברחבי העולם, לעלות על הבמות ולשיר ממיטב היצירות שנכתבו כבר לפני עשרות שנים עם אותה אנרגיה ואותה רגישות מוזיקלית. אבל נראה שקסמו של המפרדניק לא פג ושההופעה הקרובה צפויה להיות חוויה בלתי נשכחת.

אנגלברט המפרדניק. ב', 19.6, 21:00. בנייני האומה. 649-199 שקל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר