משה דדש (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ניקול ברסלב ואסף שלמה, יובל שמלא, ליה גיל ואלעד עמדי, כפיר חרוש, הודיה מלכה, שלומית עמר, יעל כץ קדוש ומתן קדוש, מישל דיין (צילומים: Miri Dadash Morad, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons, אביטל פולנסקי, עודד קרני, מיכל אלבלק ודודי קלפר, מתוך פייסבוק, פרטי, דוברות הדסה, פרטי)
משה דדש (למעלה משמאל עם כיוון השעון), ניקול ברסלב ואסף שלמה, יובל שמלא, ליה גיל ואלעד עמדי, כפיר חרוש, הודיה מלכה, שלומית עמר, יעל כץ קדוש ומתן קדוש, מישל דיין (צילומים: Miri Dadash Morad, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons, אביטל פולנסקי, עודד קרני, מיכל אלבלק ודודי קלפר, מתוך פייסבוק, פרטי, דוברות הדסה, פרטי)

גם 'ירושלמיז' נכנע לנינג'ה: מה יובל שמלא מסרב לחשוף?

קוראים לה תמר והיא הצמודה של יובל שמלא - זוכה נינג'ה ישראל הטרי, והנינג'ה ה-16 בעולם כולם. וכן, הוא הצליח לקפץ בקלילות מעל המכשולים שניסה המדור להציב לו. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 14.3.22 18:15

'ירושלמיז' יודע שאתם אוהבים את הנינג'ה הירושלמי שלנו – יובל שמלא. במוצ"ש האחרון הוא ניצח בפעם השלישית בתחרות 'נינג'ה ישראל', וגם טיפס את המידוריאמה ב-26 שניות והוכתר לנינג׳ה ה-16 בעולם. השלל? מדליית זהב, רכב סובארו פורסטר ארבע על ארבע SUV אמיתי (השני שלו מהתוכנית), 250,000 שקלים, וכן, גם גדוד שלם של מעריצות. וזה, בואו נודה, בדיוק הזמן הנכון של 'ירושלמיז' לגלות ולספר לכם ולהן, כאן ועכשיו, שלנינג'ה שמלא יש חברה צמודה – תמר שמה, סטודנטית למדעי המוח בהולנד, שהם מכירים כבר 15 שנים, ושמדובר בהחלט ברומן לוהט שמתנהל כבר כמה חודשים מתחת לראדר של כולם.

למעשה, במהלך השבועיים עד שידור הגמר, 'ירושלמיז' הכין לאלוף הנינג'ה מסלול מכשולים מתיש וקשה במיוחד, כדי שיחשוף את החברה שלו, עם תמונה, והכל – כי, לפעמים, לשמור על בת הזוג שלך הרחק מעין הציבור, זהו בהחלט מסלול מכשולים מתיש וקשה במיוחד. רגע אחד, אולי היה זה בעצם שמלא, שהכין לירושלמיז מסלול מכשולים, תוך שהוא, למרות פניות חוזרות ונשנות אליו, שומר את כל הפרטים המלאים כמו גם את תמונתה המבוקשת בכספת. ובכן, בואו ותקראו את רצף המכשולים שלהלן ותשפטו בעצמכם.


יובל שמלא (צילום: עודד קרני)

יובל שמלא (צילום: עודד קרני)


יובל שמלא, דווקא בשביל שהמעריצות יפסיקו לשגע אותך, כדאי לך לחשוף תמונה משותפת שלכם ביחד, מה אומר?
"אני באליפות ישראל בבולדר בקרית שמונה, לא הרבה עם הפלאפון, מוזמן לדבר עם הסוכן שלי. או שאדבר איתך ביום אחר".

שלום לך הסוכן רפי עגיב, בבקשה ממך בשביל המעריצים, שחרר תמונה של בת הזוג לבד או ביחד איתו, וגם שחרר נא את שמלא מלהתחמק מלדבר עם 'ירושלמיז' ביום אחר כלשהו?
"תשמע, זה פחות מתאים כרגע, בטח לא לשבוע הקרוב. יודע מה? יש יח"צ של דוברות קשת, אולי להם יש תמונה".

גל גורליק, האחראית על היח"צ לתוכנית "נינג'ה ישראל", אולי תפרגני לנו בתמונה של החברה?
"אין לי תמונה כזו. מצטערת. אנחנו פחות עובדים על אייטמים מאחורי הקלעים. אבל תמונה מהגמר יש גם יש בשבילך".

דה-אנד: מצד אחד, יובל שמלא ניצח במסלול המכשולים הכי קשה מאז הגמר, וזה עוד בלי שנזכיר למעריצות שחברה זה לא קיר. מצד שני, היי, יש לנו תמונה מהגמר.


ועוד לפני שהספקנו להתאושש מהנוקאאוט המוחץ של שמלא, נמשיך לעוד שיחה מרתקת – הפעם עם משה דדש – היו"ר האגדי והמיתולוגי של בית"ר ירושלים בעבר ואיש עסקים מאז ולתמיד.

שלום לך משה דדש, אני רגע קורא לכמה אוהדי בית"ר, עכשיו כולנו שומעים אותך.
"אתה שואל אותי מה יהיה עם בית"ר ירושלים? זה הכול תלוי במי שיקנה אותם, במי שיהיה הבעלים של הקבוצה. זה הכול תלוי רק בו. אני מקווה שיתאוששו".


משה דדש (צילום: Miri Dadash Morad, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons)

משה דדש (צילום: Miri Dadash Morad, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons)


אז מה לרשום כאן על מפית שולחן 'ירושלמיז' לסיכום העניין?
"אני מקווה שיהיה לבית"ר בסוף מישהו שיתמוך בהם. הם צריכים להשתדל להישאר בליגה בתקופה הקשה הזו. בוא ניתן לעניינים ללכת, ונראה מה יהיה".

בוא נגיע לעיקר: מה קורה איתך בימים אלה?
"בבית, פנסיה, נח. או נמצא בשיפודיה הקטנה שלי 'דיאנה' בקניון עזריאלי בתל אביב – ומה פתאום אתה אומר לי לפתוח סניף גם בירושלים? כן. ממש. כבר בשבוע הבא. נו באמת, בחייך, אני בפנסיה. תהיה בריא, ביי-ביי".


יש ספורט שנעשה חלק ממך כי הוא פוגש אותך כשאתה מתחיל להבין מי אתה – זה, בערך, מה שסיפר על עצמו, סוף סלע, אלוף ישראל בתחרות אופנועי מרוץ בקטגוריות האנדורו והמוטוקרוס, שהתקיימה באולם הפיס ארנה. ומי היה עם האלוף הישראלי וניהל איתו לפני התחרות דיון מרתק על מסלולי הרכיבה המומלצים כאן בירושלים? ליאם ג'ון דורי, האופנוען, האנימטור והגיימר הירושלמי המוכר מהאינסטגרם בשם DrLiams. ומי באו להתחכך בגריז אופנועים ולברך? ראש העיר משה ליאון, דוברו הזמני רון ירקוני, סמנכ"ל אריאל חיים אלדר, וסגן ראש העיר אלישע פלג, מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים, שמסר: "אחלה של תחרות".

סוף סלע וליאם ג'ון דורי (צילום: 'ירושלמיז')

סוף סלע וליאם ג'ון דורי (צילום: 'ירושלמיז')


רואים את התמונה של הזוג היפה הזה כאן? ובכן, הוא תולדה של כמה רגעים מאווררים במיוחד אחרי כמה שעות של לימודים משעממים יותר מדי. היא ניקול ברסלב, יועצת שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, והוא הבמאי ובן הזוג אסף שלמה, וביחד הם קפצו לבית ההורים בצפון כדי ללמוד למבחן האחרון בסמסטר לתואר השני. כמו שאתם רואים, לקח להם איזה כמה תמונות כמו זו, כדי להירגע מחומר הלימודים ולחזור לכושר.

ניקול ברסלב ואסף שלמה (צילום: אביטל פולנסקי)

ניקול ברסלב ואסף שלמה (צילום: אביטל פולנסקי)


ביום האישה הבינלאומי שחלף עבר בסימן התעצמות נשית ירושלמית, התקיים לו במרכז שלווה באווירה כיפית, קלילה, ובשפה שאתם רוצים לקרוא: משחק קט-רגל לראווה בין נבחרת חברי הכנסת עם המאמן פיני בלילי לבין נבחרת כוכבי העבר עם המאמן יוסי מזרחי. 'ירושלמיז' כמובן מסדר לכם עכשיו כרטיס כניסה למשחק, שבו ניתן לקרוא איך מסביר כדורגלן העבר מישל דיין את התיקו 6:6, שגם הוא בא אחרי קרב פנדלים מפדח.

מישל דיין (צילום: פרטי)

מישל דיין (צילום: פרטי)

מישל דיין, היית מצטיין המשחק – תגיד לנו מה קרה שם, עם כל העברות החכמות שהיו במגרש?
"הם, חברי הכנסת, הביאו עלינו, בהפתעה גמורה, את כוכב הנבחרת מנור סולומון כשחקן חיזוק, וגם את חברת הכנסת שירלי פינטו ששיחקה טוב, בעוד שאיתנו שיחקה יפעת כהן, גם היא שחקנית טובה מנבחרת ישראל, ושחקנים אחרים כמו יעקב הלל ועופר שטרית. כלום לא עזר, נהייה בלגן ותיקו. אבל מה שהכי חשוב, המשחק הזה שימח את הילדים בשלווה".


רוצים עוד קצת און דה רוקס מיום האשה הבינלאומי? הנה לכם אושיית יופי שעשתה מצווה לכבוד היום החשוב הזה. בקיצור, מישהי שאכפת לה שגם נשים עניות ומעוטות יכולת יוכלו להיות ולהרגיש יפות ביום חג הנשים. מי זאת המלכה? הודיה מלכה, הידועה יותר בעיר כמלכת החלקות השיער של ירושלים. "לכבוד יום האישה הבינלאומי אני מזמינה נשים חסרות אמצעים, שלא יכולות להרשות לעצמן, לבוא אלי לטיפול החלקת שיער חינם אין כסף", סיפרה מלכה ל'ירושלמיז', והסבירה: "מגיע לנשים, מכל המעמדות, להיות יפות, וחוצמזה, זו מצווה גדולה".

הודיה מלכה (צילום: פרטי)

הודיה מלכה (צילום: פרטי)


ההשקה של השבוע היא לא אחרת מזו שקיימה השבוע טאיו מטבחים לכבוד LOFT האדריכלים ומעצבי הפנים החדש שלה. אגב, היא כן אחרת מסתם אירוע משמים, כי היא הצליחה לקבץ אליה דמויות זוהרות כמו איש העסקים רמי לוי, שדרן רדיו ירושלים אלעד עמדי, המפיק והדוגמן שון בלאיש, הפרזנטורית של טאיו מטבחים ליה גיל, שהיא גם מעצבת הפנים ויוצאת הישרדות, הסופר אסיף אלקיים, ועוד רבים אחרים, שזללו ממטעמי שף הבית דניאל טייט ונהנו ממופע של אמן החושים מרום רום.

אלעד עמדי וליה גיל (צילום: מיכל אלבלק ודודי קלפר)

אלעד עמדי וליה גיל (צילום: מיכל אלבלק ודודי קלפר)


קצת מזל טובים. ובכן, ביום שישי האחרון 'ירושלמיז' חגג יום הולדת 50, גיל שגורם לו לרצות להקיף את העולם בטיול גדול לא של אחרי הצבא אלא של אחרי חגיגות היובל – שימשך איזה חמישים שנה לפחות. עוד חוגגי יומולדת השבוע הם אושיות עיצוב השיער: מיקי חזן (54), אותו מצאנו מוצף במאות ברכות מכל המי ומי בעיר, ורוני טל (49), הלוא הוא ספר הצמרת של מספרת "פרפר", אותו תפסנו במלון היוקרתי "פאלם גו׳מיירה" שבדובאי, כשהוא חוגג לו בגדול.

מתן קדוש (משמאל), יעל כץ קדוש ושלומית עמר (צילום: דוברות הדסה)

מתן קדוש (משמאל), יעל כץ קדוש ושלומית עמר (צילום: דוברות הדסה)

את מי עוד נברך? את איש חיי הלילה מתן קדוש ואשתו יעל כץ קדוש, על הולדת בנם הרביעי. 'ירושלמיז' בחר הפעם כמובן להפנות את הזרקור, כיאה לשבוע חג הנשים, ליעל ולא לבעלה המורגל כל כך בחיי הזוהר. "ידעתי שגם את הלידה הקיסרית הרביעית שלי אעבור בבית החולים הדסה עין כרם", סיפרה כץ קדוש, "בכל פעם שילדתי כאן התרגשתי מהאנשים שהקיפו אותי בהמון חום והמון אהבה, והרכב מנצח לא מחליפים. אני מודה לשלומית עמר, אחות במחלקת יולדות ב' שדאגה לי מהרגע הראשון שנכנסתי למחלקה, לרופא המרדים בחדר ניתוח, ולפרופ' יוסף עזרא, מנהל יחידת מיילדות וגניקולוגיה שניתח אותי ונתן לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש. בכלל אני מודה מכל הלב לכולם".

 

 

בשבוע האחרון פגשנו ב"קפית" שבשלומציון המלכה את עופר איובי, היועץ הבכיר של ראש העיר, שנתן מבט חטוף אחד בחבר הכנסת אמיר אוחנה, וקבע: יושבים עכשיו ומייד על קפה לשיחת עבודה על ירושלים, הכנסת וכמובן גם המלחמה באוקראינה. היה מרתק מאוד.

עופר איובי ואמיר אוחנה (צילום: פרטי)

עופר איובי ואמיר אוחנה (צילום: פרטי)


לפי פרסומים זרים, איש חיי הלילה לשעבר, כפיר חרוש, השותף בפאב "השכנה" בשוק מחנה יהודה, חוזר לעניינים הירושלמים הסוערים, ובגדול. לפי כפיר חרוש, שנדד לעיר הקטנה אשר על שפת הים, שם הוא מחוץ לעניינים של הלילה ומלמד בכלל יוגה, "אני רק עולה לירושלים בשם 'השכנה', כדי להפיק את נשף פורים המקסים במרכז הקונגרסים הבינלאומי, ברביעי הקרוב". ובכן, ימים יגידו. מה שכן, תבואו מחופשים וחג שמח.

כפיר חרוש (צילום: מתוך פייסבוק)

כפיר חרוש (צילום: מתוך פייסבוק)


ולקינוח קבלו את הטוב, הרע והמכוער מבית היוצר של 'ירושלמיז' והשדרן הכוכב של רדיו ירושלים אלעד עמדי.

הטוב (עמדי): "ברוך השם, הכול טוב עכשיו, ואני בקרוב אתן לך איזה עניין. אנחנו עושים איזה קט-רגל בירושלים. טורניר קט-רגל לקבוצות, עם פרס רציני, פרס כספי גדול. תחרות ירושלמית מגניבה כזאת. זה יקרה בקרוב. אני אעדכן אותך".

אלעד עמדי (צילום: מתוך פייסבוק)

אלעד עמדי (צילום: מתוך פייסבוק)

הרע ('ירושלמיז'): "תודה, מותק, אני כמובן אחכה להתעדכן ממך מה קורה, ואז אעלה עם זה לאוויר".

המכוער: תנו מחדש הצצה מהירה בדסקטופ הטוב של האייטם. כן, הרגשתם בזה, 'ירושלמיז' שכח לנעול את הפה הגדול שלו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר