פסטיבל צמי"ד בשנת 2019 (צילום: דף הפייסבוק של מחלקת צמי"ד בעיריית ירושלים)
פסטיבל צמי"ד בשנת 2019 (צילום: דף הפייסבוק של מחלקת צמי"ד בעיריית ירושלים)

לראות את המיוחד בכל אחד: פסטיבל צמי"ד ה-14 יוצא לדרך

הופעות, תקלוטים והפנינג ענק בכיכר ספרא, אירוע מיוחד בגן הבוטני, משחק מאמנט שיארח נשים עם מוגבלויות, מסיבת אופניים, מרוץ אלופים במזרח ירושלים, אירוע ענק ומיוחד למגזר החרדי ושישה פרזנטורים מקסימים ומיוחדים - כל הפרטים על הפסטיבל הכי מיוחד של ירושלים

פורסם בתאריך: 6.6.22 20:04

הופעות, תקלוטים והפנינג ענק בכיכר ספרא, אירוע מיוחד בגן הבוטני, משחק מאמנט שיארח נשים עם מוגבלויות, מסיבת אופניים, מרוץ אלופים במזרח ירושלים, אירוע ענק ומיוחד למגזר החרדי ושישה פרזנטורים מקסימים ומיוחדים – את כל אלו ועוד מגוון רחב של אירועים תוכלו למצוא החל ממחר, שלישי, ובמהלך שבוע שלם במסגרת פסטיבל צמי"ד (צרכים מיוחדים) ה-14 של מחלקת צמי"ד בעיריית ירושלים.

הפסטיבל, יחל כאמור, מחר (שלישי, 7.6.22) במפגן ענק ומיוחד של אוכלסיית צמי"ד ירושלים, אשר תשתלט על כיכר ספרא. במהלך ההפנינג, שילווה בשידור חי בתוכנית 'בא בטוב' עם מוטי פרנסיס ברדיו ירושלים, תקליטנים מיוחדים ירקידו את ההמונים ואת תלמידי בתי הספר המיוחד והכללי, יחד עם להקת שלוה, סנפלינג מגג הבניין הראשי של העירייה לאנשים עם מוגבלויות בשיתוף עמותת "אתגרים" ועוד. במהלך השבוע של הפסטיבל (שיסתיים ביום שלישי הבא, 14.6) ניתן יהיה ליהנות ממגוון רחב של פעילויות המחברות בין אוכלוסיות בירושלים.

השנה, כאמור, יובילו את פסטיבל צמי"ד שישה פרזנטורים חדשים, מקרב אוכלוסיית צמי"ד הירושלמית, אשר יהיו הפנים של קמפיין עירוני ענק בשיתוף חברת 'כפיר' הרכבת הקלה. לכל אחד מהפרזנטורים כישרון או חלום מיוחד שבא לידי ביטוי בקמפיין פסטיבל צמי"ד – ואלו הם:

אליהו שאקי- DJ.
שמרית קרויטרו – רקדנית.
רפאל כהן – שחקן.
שיר ערגי – זמרת.
אלון אבני – קדר.
נועה לילה – נגנית על נבל.

את תמונות הפרזנטורים יפגוש הציבור בכל רחבי העיר, יחד עם תכונותיהם המיוחדות שיבואו לידי ביטוי באמצעות איור.


פסטיבל צמי"ד בשנת 2019 (צילום: דף הפייסבוק של מחלקת צמי"ד בעיריית ירושלים)

פסטיבל צמי"ד בשנת 2019 (צילום: דף הפייסבוק של מחלקת צמי"ד בעיריית ירושלים)


הפסטיבל, כפי שכבר צוין, כולל עשרות רבות של אירועים, ואת כולם תוכלו למצוא כאן.

מעבר לכך, אלו הם חלק מהאירועים המרכזיים שיתקיימו במסגרת פסטיבל צמי"ד ה-14 בירושלים:

רביעי, 8.6.22 – אירוע מיוחד בגן הבוטני לכלל משפחות צמי"ד בעיר בשיתוף עמותת קשר. (17:00 עד 20:00).

חמישי, 9.6  – משחק "מאמא נט", אשר יארח נשים עם מוגבלויות למשחק משותף באולם בית ספר סליסברג (17:00).
מסיבת אופניים מטורפת של רוכבים עם מוגבלויות וללא מוגבלויות. מתחילים בגן סאקר ומסיימים במתחם התחנה (20:00-18:00).

שישי, 10.6 – "מירוץ האלופים" במזרח העיר: תלמידי בתי הספר מכל מזרח ירושלים ירוצו יחדיו עם המשפחות ומדריכים בבית חנינה – במינהל קהילתי בית חנינה (12:00-8:00).

שני, 13.6 – אירוע ענק ומיוחד למגזר החרדי, שיכלול לאורך כל השבוע מופעים ייחודיים בבתי ספר, המפגישים את התלמידים עם עולמם של המוגבלים. האירוע יתקיים בבית העם (18:00).

 

 

בנוסף, יתקיימו אירועים רבים ומגוונים במנהלים הקהילתיים בכלל שכונות העיר, אירועים משותפים לתושבי השכונה עם וללא מוגבלויות – בגינות הקהילתיות, במסעדות ובפאבים השכונתיים. פרטים במינהלים הקהילתיים.

ראש העיר משה ליאון: "פסטיבל צמי"ד אינו רק אירוע תרבות, אלא אירוע חברתי עם מטען ערכי חשוב ביותר, המסר העיקרי שלו הוא קבלת השונה. לאורך השנים, הפך הפסטיבל לראש חץ להעצמת המודעות כלפי אנשים עם מוגבלויות ברמה הארצית. קבלת השונה היא הערבות ההדדית האמיתית, שכל כך חזקה בירושלמים שלנו".

יהודה פרוידיגר, מחזיק תיק צמי"ד במועצת העירייה: "אחרי שנתיים של קורונה בהם אגף חברה, מחלקת צמי״ד השקיע בהבאת ערכות פעילות לבתים, במתן מענים בעיקר פרטניים חזרנו השנה לפעילות בתנופה גדולה, הוספנו רכזות צמיד במינהלים במערב העיר ובמזרחה, הגדלנו תקציב פעילות כאשר היהלום של הפעילות הוא פסטיבל צמיד בו נאפשר הנאה, בילוי ופעילויות רבות לאוכלוסיית צמי"ד ונחשוף לציבור הרחב שגם השמיים לא מהווים גבול כאשר מאמינים, חולמים ופועלים. תודה לראש העיר אשר תומך, מעודד ומגדיל מידי שנה את תקציב המחלקה, תודה למנכ"ל, לאריאלה הסמנכ"לית מנהלת המינהל, לאליסף מנהל האגף ולהילה, מיה ומעין ממחלקת צמי"ד העושות הכל שכל זה יקרה".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר