הפנינג משפחות מיוחדות (צילום: עמותת קשר)
הפנינג משפחות מיוחדות (צילום: עמותת קשר)

ביום רביעי: האירוע הגדול בגן הבוטני – מגוון פעילויות מותאמות למשפחות מיוחדות

עמותת קשר, ומחלקת צמי"ד (צרכים מיוחדים) בעיריית ירושלים מזמינות משפחות מיוחדות ואת הקהל הרחב להפנינג חווייתי שיתקיים ביום רביעי, 8.6.22, בגן הבוטני

פורסם בתאריך: 6.6.22 16:25

מחלקת צמי"ד באגף חברה בעיריית ירושלים, עמותת קשר-הבית למשפחות מיוחדות, עם קבוצות הורים מובילים שינוי בירושלים משתפות פעולה, ויקיימו בשבוע הבא הפנינג חוויתי עבור משפחות מיוחדות, ועבור הקהל הרחב. ההפנינג ביוזמת אגף חברה, יתקיים ביום רביעי, ה-8.6.22, בין השעות 19:00-16:00, בגן הבוטני בעיר, ויכלול שלל פעילויות המותאמות לאוכלוסייה עם מוגבלויות.

"האירוע יתקיים במסגרת פסטיבל צמי"ד השנתי, והוא אחד מהאירועים המשמעותיים שיתקיימו בירושלים, בשבוע הבא", נמסר ל"כל העיר".

"עמותת קשר מלווה משפחות מיוחדות ודואגת לסייע להם בכל צרכיהם, מתמיכה רגשית, פרטית, משפטית ועוד", מסבירה מאיה סגל, מנהלת פיתוח והכשרה בעמותת קשר. "בדרך כלל כשיש אירועים גדולים ברשויות, מתפקידנו לדאוג שתהיה פעילות מותאמת גם לאוכלוסיות מיוחדות. בהפנינג בשבוע הבא, כל הפעילויות מותאמות למשפחות המיוחדות, ואנחנו שמחים להזמין את הקהל הרחב לחוות איתנו אחר צהרים מהנה, ועשיר בפעילויות. אירוע  משותף כזה יתרום להכלה ולקבלה חברתית טובה יותר".

עוד נמסר כי "באירוע בגן הבוטני יהיו תחנות ספורט בחסות עמותת וירטוס, תחנות יצירה, תחנת איפור, בועות סבון, להטוטנים, מופע מרכזי של קרקס אפריקאי ועוד".

"פסטיבל צמי"ד מתקיים זו השנה ה-14", מציינת הילה זיו, מנהלת מחלקת צמי"ד, באגף חברה, בעיריית ירושלים. "גם השנה אנחנו שמחים לארח בעיר מגוון של אירועים שכל מטרתם, לקבל את כל תושבי העיר בשוויון. אנו פועלים למען אוכלוסיות מיוחדות בעיר כל השנה, ושמחים לשתף פעולה עם עמותת קשר, ועמותות נוספות הפועלות למען אוכלוסיות מיוחדות".

 

 

יש לציין כי עמותת קשר היא עמותה מקצועית לשינוי חברתי, הפועלת למען קידום איכות החיים של משפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ומיצוי הזכויות שלהם. בקשר מאמינים שהמשפחה היא מקור העוצמה והביטחון של הבן/הבת עם הצרכים המיוחדים, שמפגש ודיאלוג בין הידע ההורי והידע המקצועי והכוח של הביחד הם המנוף האמתי להצלחה של הבן/הבת ולאיכות חיים של המשפחה, הקהילה והחברה. העמותה פועלת לשינוי וקידום חקיקה בתחום ומסייעת במגוון שירותים כגון: מרכז מידע ומיצוי זכויות, תמיכה רגשית, סדנאות, קבוצות מנהיגות, ליווי וייעוץ אישי ועוד.


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר