ווינטר לייט בגן הבוטני (צילום: תום עמית)
ווינטר לייט בגן הבוטני (צילום: תום עמית)

האירוע הגדול של החורף יוצא לדרך – חגיגת אורות, טבע ואוכל בגן הבוטני

גם השנה הגן הבוטני ילבש תאורה חדשה ויהפוך החל מ-12.12.22 לשוק אירופאי מלא אורות, ניחוחות, טעמים וחוויות שיהיה פתוח עד סוף ינואר 2023. "האירוע השנה יהיה גדול ועשיר יותר מכל שנה אחרת", אומרים בגן הבוטני

פורסם בתאריך: 11.12.22 08:10

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בסיוע משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים, מכינים את האירוע הגדול של החורף בירושלים. הגן הבוטני הופך בעונת החורף למופע המזכיר את ארצות הקור. העצים שענפיהם נותרו עירומים אחרי השלכת, פרחי הלוטוס הקדוש באגם וצמחי האגם המסיימים מחזור פריחה וממתינים לסבב הבא. החורף והאוויר הצונן הם סט מתאים להפוך את האתר למיצג האורות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


השנה הגן הבוטני ילבש תאורה חדשה ויהפוך החל מ-12.12.22 לשוק אירופאי מלא אורות, ניחוחות, טעמים וחוויות שיהיה פתוח עד סוף ינואר 2023. "האירוע השנה יהיה גדול ועשיר יותר מכל שנה אחרת", נמסר מהגן הבוטני. "מידי ערב, עם רדת החשיכה, ידלקו האורות בזה אחר זה בשלל צבעים. מידי יום, בשעה 17:00 יפתח הגן למבקרים שיגיעו לצפות במיצג המנצנץ. אמן האור גיל טייכמן וצוותו השתמשו בכ 2.5 מיליון נוריות קטנות התלויות לאורך קילומטר ופרוסות באמצעות 25 קילומטר של כבלים ברחבי הגן. הנורות הן אקולוגיות מסוג "לד" וחסכוניות בחשמל".

לרגל חווית חגי דצמבר – חנוכה וחג המולד – תחם הגן הבוטני, מסלול מיוחד באורך של כקילומטר, המתפרש על שטח של כ14 דונם, בו ייהנו המבקרים מחוויה קסומה ומוארת במיוחד בדיוק כמו בשווקי הכריסטמס ברחבי אירופה – שווקים אשר מושכים אליהם מדי שנה אלפי ישראלים. בגן הבוטני מוסיפים ומתארים: "התאורה על שלל מרכיביה עוצרת נשימה ומוצגת על העצים, השיחים והאגם, בסגנונות ובגוונים שונים. בין הצמחים נתלו שרשראות של אורות קטנים, דמויות של איילים, פרחים, פרפרים ואלמנטים מוארים, חלקם מנצנצים וחלקם עומדים, מעוצבים ברוח החג. להבות מוארות מרצדות ליד האגם וסככה שכולה מוארת בנוריות צהובות משמשת כבית קפה קטן. ברחבי המסלול יוצבו עמדות צילום מוארות שישמשו את הקהל".

 

"העצים המוארים משתקפים במימי האגם ומכפילים את מימד הצבעוניות. לכל זה מתווספת מוזיקת רקע של התזמורת הסימפונית ירושלים, שחקנים לבושים בתלבושות מוארות בדמויות שונות והרבה קסם באויר", כך מתארים בגן הבוטני את מה שמצפה למבקרים. כמו כן, ברחבי הגן יוצבו דוכני אוכל ושתייה עם מנות ברוח התקופה.

שעות הפעילות: ימים ראשון-חמישי, בשעות 21:30-17:00 ומוצ"ש 21:30-18:00. כניסה אחרונה בשעה 21:00.

מחיר כניסה: למבוגר – 50 שקלים; לילד (מגיל 12-5) 35 שקלים; חייל/סטודנט/גמלאי – 40 שקלים; ילדים עד גיל 5 – חינם; מנויי הגן הבוטני: חינם.


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר