דיקלה, אודי ואביעד - הקלמרים (צילומים: מותק של הפקות בע"מ, עדי אורני)
דיקלה, אודי ואביעד - הקלמרים (צילומים: מותק של הפקות בע"מ, עדי אורני)

עושים כבוד לשכונה – פסטיבל "לא לדאוגוסט" בהר חומה

ביום ראשון הקרוב יתקיים בשכונה פסטיבל חינמי לכל המשפחה. בתוכנית: הופעה של דיקלה ומופע של הצמד אודי ואביעד

פורסם בתאריך: 26.8.17 11:11

משרד התרבות והספורט מזמין את תושבי העיר להגיע להר חומה במסגרת הפסטיבל "לא לדאוגוסט", שמתקיים השנה בסימן "עושים כבוד לשכונה". זוהי שנתו השלישית של הפסטיבל שיתקיים ביום ראשון, 27.8.



במסגרת הפסטיבל יתקיימו מספר דוכנים שונים ומגוונים, אולם האירוע המרכזי בו הוא הופעה של זמרת הפופ הים תיכוני דיקלה וגם של הצמד המשעשע אודי ואביעד. מלבד ההופעות שעונות לקהל רחב ומגוון יתקיימו גם שלל אירועים שונים שיענו לכל הצרכים שלכם.

פסטיבל "לא לדאוגוסט" בהר חומה (צילום: החברה למתנ"סים הארצית)

פסטיבל "לא לדאוגוסט" בהר חומה (צילום: החברה למתנ"סים הארצית)

 

כך למשל תוכלו ליהנות מקולנוע אורבני שמסגרתו תוזמנו לצפות בסרטים מתחת לכיפת השמיים. בנוסף על הסרט, אם אתם אנשים שאוהבים גם קצת לרקוד ולזוז והמופע של דיקלה לא הספיק לכם, תוכלו לנצל את מסיבת הרייב השכונתית שבמסגרתה יוזמנו כולם לרקוד וליצור פלש מוב שכונתי עם הכוריאוגרף קלוד דדיה.

דיקלה (צילום: עדי אורני)

דיקלה (צילום: עדי אורני)

 



אם אירועי תרבות עבורכם הם לא שלמים ללא קניות אז אל דאגה כי גם לכך דאגו. במסגרת הפסטיבל יתקיים יריד תוצרת מקומית שבו תוכלו לרכוש פריטי אומנות, אופנה, יד שנייה ועוד מיני דברים בתוצרת מקומית. הסמיכות לפתיחת שנת הלימודים כמו מחייבת גם להקל עליכם במובן הצרכני ולכן יפתח שם גם יריד חזרה ללימודים שבמהלכו תוכלו לרכוש ציוד לימודים כמו כלי כתיבה, מחברות, תיקים ועוד.

אודי ואביעד - הקלמרים (צילום: מותק של הפקות בע"מ)

אודי ואביעד (צילום: מותק של הפקות בע"מ)

 

שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד), מתייחסת לאירוע העשיר בגאווה: "פסטיבל לא לדאוגוסט הפך למסורת זו השנה השלישית. מדובר בחגיגה של מוסיקה, אמנות, תיאטרון רחוב ושלל פעילויות תרבות בשכונות ובגנים, ממש מתחת לבית. אני מזמינה את הסבים והסבתות, יחד עם הילדים והילדות והנכדים והנכדות, לסגור את הקיץ בשלל אירועים ברחבי הארץ עם מיטב האמנים. זו בעיני המשמעות האמיתית של להנגיש תרבות לכל אחת ואחד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר