מתחם התחנה (צילום: דודי סעד)
מתחם התחנה (צילום: דודי סעד)

ג'ימבורי, קולנוע ותיאטרון: מה עושים בעיר בשבת?

רגע לפני החזרה לשגרה - הנה כל הפעילויות והאטרקציות למשפחות בירושלים בשבת

פורסם בתאריך: 13.10.17 13:01

מה עושים בשבת בירושלים?

מתחם התחנה. אקטיבי – גי'מבורי למגוון רחב של גילאים, בתוך מבנה מקורה שבו יש מתנפחים, משחקיית פליימוביל, פעלטון לגיל הרך, מתחם לפעילויות ספורט אתגרי, ועוד ועוד. מתאים לגילאי שנה ועד 12.

כמו כן, בשעה 12:00 תתקיים הופעה של להקת יחס חם – הרכב מיוחד שביחד יוצרים מוזיקה מרקידה ומלבבת. בין השעות 16:00-20:00 תחנת הילדים תארח את "טכנוקרט", שתפעיל סדנאות מדעיות (כלול בתשלום כניסה לג'ימבוספורט). ובין השעות 17:00-18:00 תתקיים הופעה חיה של האמן אמיר שרייבר.

מתחם התחנה הראשונה, שבת, 20:00-11:00, דוד רמז 4 , הכניסה חופשית.

 

מתחם התחנה (צילום: דודי סעד)

מתחם התחנה (צילום: דודי סעד)



 

גן החיות התנ"כי. במהלך השבת מתקיימות בגן החיות האכלות תכופות של פינגווינים, שימפנזים, דובים ועוד מגוון חיות גדולות וקטנות. עמדת מידע על מארג המזון באפריקה- מעגל החיים באפריקה, נמצאת ליד הכניסה למתחם "סיפורה של טיפה". פעילה בשעות 13:30-11:00 ו-17:00-14:15. בגן החיות לילדים יתקיימו מפגשים עם בעלי חיים ידידותיים בכיתת בית החי בשעות 17:00-11:0 מידי שעה. מתחם הליטוף של העיזים והכבשים פתוח לקהל במהלך כל היום.

גן החיות התנ"כי, דרך אהרון שולוב 1, פארק מנחת, 18:00-10:00 מחיר: 42 שקלים לילד, 55 שקלים למבוגר.

 

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

גן החיות התנ"כי (צילום: Yoninah)

 

יס פלאנט. במסגרת פעילות שבת משפחתית ביס פלאנט ירושלים, תתקיים הסדנא "אצטרובל מובייל" שבמהלכה ייצאו משתתפים מובייל אישי וייחודי.

יס פלאנט ירושלים, רחוב נעמי 4, 12:00. הכניסה חופשית.

 

יס פלאנט (צילום: ארנון בוסאני)

יס פלאנט (צילום: ארנון בוסאני)

הפארקים ברחבי העיר: כל האופציות לטיולים עם המשפחה

 

סינמטק ירושלים יציג במהלך השבת את הסרט "ביגפוט ג'וניור". אדם בן ה־13 מופתע לגלות יום אחד שכפות רגליו צמחו. תחקיר קצר מגלה שאבא שלו הוא בכלל היצור המסתורי ביגפוט שעיר וגדול המתגורר ביערות. כשהוא יוצא לפגוש את אביו ביער, הוא מגלה שטייקון נכלולי מבקש לגנוב את ה-DNA של ביגפוט כדי לשלוט בשוק תכשירי השיער לגברים. כולל מפגש חווייתי ומצחיק עם אלון גור אריה על מפלצות ויצורים דמיוניים שהפכו לכוכבי קולנוע. מסע אל מאחורי הקלעים של יצירת סרטי המפלצות האהובות ביותר על ילדים.

סינמטק ירושלים, דרך חברון 11 שעה 11:00 מחיר: 39 שקלים.

 

קולנוע לב סמדר מציג במהלך השבת הקרובה את הסרט "בחזרה לבורגונדי", זמן קצר לפני מות אביו חוזר ז'אן לאחוזה המשפחתית שממנה נעדר שנים רבות, למפגש עם אחותו ואחיו. את כוס היין הראשונה שלהם הם לגמו בגיל שלוש. לימדו אותם להריח לפני הטעימה, לגלגל על הלשון, לימדו אותם לזהות את המתיקות הנכונה של הענב, מתי לבצור בצל ומתי בשמש, אבל לא לימדו אותם לאהוב ולכבד זה את זה. עתה יהיה עליהם להניח בצד את מטעני העבר הרבים ביניהם, ולהחליט במשותף על עתידו של העסק המשפחתי המפואר ועל הבית שאוצר בתוכו זיכרונות שונים עבורם – האחד בכלל חולם להפוך את כל האחוזה למלון ספא, האחר מבקש לחזור לאוסטרליה, אל בנו הקטן, והשלישית פשוט לא מוכנה לאפשר לשכן היריב להשתלט על אדמותיהם. מותר לכל הגילאים.

קולנוע לב סמדר, רחוב לויד ג'ורג' 4, שבת בשעה 13:30, כרטיס: 43.90 שקלים.

 

קולנוע לב סמדר (צילום: ג'יני, מאיה לוין)

קולנוע לב סמדר (צילום: ג'יני, מאיה לוין)

 

בתיאטרון הקרון שבגן הפעמון עולה השבת ההצגה "טיול לילי" – כמו הרבה ילדים 'קטנה' פוחדת מהחושך, היא מתקשה להירדם ודורשת: "אבא, תישאר איתי עד הבוקר, טוב?" כשהיא סוף סוף נרדמת, אבא יוצא, ולחדר מגיע אורח מפתיע, אתו היא יוצאת להרפתקה – ביַם וביער, מעל פני האדמה ומתחתיה. במהלך הטיול, על במה פלאית, מתיידדת 'קטנה' עם החושך וכבר לא פוחדת ממנו בכלל. מתאימה לגילאי 8-4.

אולם הבית של תיאטרון – גן הפעמון , 11:00, מחיר 45 שקלים, בהצגת כרטיס ירושלמי,  35 שקלים.

 

מתוך ההצגה "טיול לילי" בתיאטרון הקרון (צילום: אלדד מאסטרו)

מתוך ההצגה "טיול לילי" בתיאטרון הקרון (צילום: אלדד מאסטרו)

 

מוזיאון ישראל ירושלים מציג תערוכה לכל המשפחה – "כלבים וחתולים" שמוקדשת כולה לחיות המחמד החביבות על רוב בני–האדם בעולם! בין אוהבי כלבים לאוהבי חתולים ניטש ויכוח אינסופי, ויש אומרים שההעדפה מלמדת הרבה על אופיו של האדם הבוחר. בתערוכה מוצגות יצירות עתיקות ועכשוויות, פסלים, סרטים, ציורים ותצלומים המשקפים את הקשר העמוק בין כלב לאדם ואת הדרך המיוחדת של בני–אדם להתבונן בחתולים. הסיור בין היצירות מזמין למבט אוהב ומשועשע — אבל גם חידתי, ביקורתי ולעתים אפל — על חיות המחמד כפי שבוראות אותן העין והיד האנושיות

מוזיאון ישראל ירושלים, שדרות רופין 11, שבת 10:00-17:00 מחיר למבוגר 54 שקלים, לילד (מגיל 5), 27 שקלים.

 

מוזיאון ישראל, מתוך התערוכה (צילומים: תומר אפלבאום, יח"צ מוזיאון ישראל)

מוזיאון ישראל, מתוך התערוכה (צילומים: תומר אפלבאום, יח"צ מוזיאון ישראל)

מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים תוצג בשבת הצגה קצרה ומשעשעת לילדים, "עוגה- עוגה" – שף מוזיאון המדע מנסה לאפות עוגה מתוקה. בדרך הוא ילמד על הרכיבים, ישבור ביצים ועוד שלל הפתעות מוזרות. כתיבה, בימוי ומשחק: שמוליק פרידמן. מתאימה לגילאי 3 ומעלה.

מוזיאון המדע ע"ש ברנרד בלומפילד ירושלים, המוזיאונים 3, שבת 10:00- 17:00 עלות: 45 שקלים למבוגרים ולילדים. תשלום מגיל 5.

 

מוזיאון המדע (צילום: יעל אילן)

מוזיאון המדע (צילום: יעל אילן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר