נורית גלרון (צילום: אוהד רומנו)
נורית גלרון (צילום: אוהד רומנו)

נורית גלרון לקראת ההופעה במערת צדקיהו: "הקהל הירושלמי מאוד מפרגן"

גלרון תגיע לעיר ביום חמישי עם מופע, שכולל את הלהיטים הגדולים לצד שירים חדשים, ותארח על הבמה את עלמה זוהר

פורסם בתאריך: 23.1.19 20:44

ביום חמישי, 31.1, תגיע נורית גלרון להופעה במערת צדקיהו. המופע הינו חלק מסיבוב ההופעות החורפי של גלרון, ובו תבצע את השירים "מעביר דף" ("המיסטיקנים הסינים"), "משהו בלבבה", "יש לי סימפטיה" , "אתה הולך לישון מוקדם", "נגיעה אחת רכה", "אני אשתגע", "סוס מעץ", "זה הגשם" ועוד.



במופע תארח גלרון את הזמרת עלמה זוהר ועל הבמה ילוו אותה עמית הראל על הקלידים וההפקה המוזיקלית, אדם בן אמיתי בגיטרה, עד הר צבי בבס ודקל דביר בתופים.

"זהו הרכב נגנים נפלא שמלווה אותי כבר חמש שנים, והמופע יכלול את מיטב השירים מכל התקופות", אומרת גלרון ל"כל העיר". "יש גם חיבור מוזיקלי שמסקרן ומרגש אותי, עם עלמה זוהר. אני נהנית מאוד מסיבוב ההופעות. נעים לפגוש את הקהל מכל רחבי הארץ. הקהל הירושלמי שמגיע להופעות שלי הוא קהל מקשיב ובעיקר מאוד מפרגן, וממש כיף לי להופיע מולו".

את גלרון אין ממש צורך להציג. לזמרת קריירה מתמשכת וענפה בתחום המתמשכת כבר למעלה מארבעים שנה. בניגוד לקולגות במקצוע שמתקשות לשמור על רלוונטיות, היא עדיין ממשיכה להופיע ולסחוף אחריה קהלים שממלאים את האולמות בהופעותיה.

בשנה שעברה ציינה בזאפה ירושלים 30 שנה לאלבום "משהו בלבבה", שהיווה ציון דרך משמעותי בקריירה שלה. וכלל שירים הנחשבים כנכס צאן ברזל עד היום. המופע לציון 30 שנה לאלבום רץ בכל הארץ וזכה להצלחה רבה.

מחירי הכרטיסים למופע, שיחל בשעה 20:30, עומדים על 75-65 שקלים. שאטלים חינמיים יצאו למופע ממתחם התחנה בין השעות 20:15-19:30.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר