מוזיאון מגדל דוד (צילום: נפתלי הילגר)
מוזיאון מגדל דוד (צילום: נפתלי הילגר)

מגדל דוד: פסטיבל מוזיקלי לרגל ל"ג בעומר

הפסטיבל יתקיים ביום רביעי הקרוב, 22.5, ויכלול מופע של שבעה הרכבים מוזיקליים מבית הספר 'מוזיקה ושקט'

פורסם בתאריך: 16.5.19 11:21

ביום רביעי (22 במאי) יתקיים במוזיאון מגדל דוד פסטיבל ל"ג בעומר, שיכלול מופע של שבעה הרכבים מוזיקליים בסגנונות שונים ומגוונים מאוד, תוצרים של בית הספר "מוזיקה ושקט". שבעה מאסטרים של תעשיית המוזיקה בישראל יגיעו לפסטיבל יחד עם תלמידיהם, להראות על מה עבדו כל השנה בין כתלי בית הספר.

הליינאפ כולל הרכב למוזיקה פרסית בהובלת המאסטר פרץ אליהו, אנסמבל למוזיקה אתיופית בהנחיית אבטה בריהון, הרכב ג'אז בהנחיית עומרי מור, מופע פלמנקו עם הפיאסטה של שוקי שוויקי, הג'מעה האנדלוסית של אלעד לוי, התזמורת של רוני עברין בקרנבל אפרו-קובני, חגיגת גלובל-גרוב בהובלת אייל תלמודי ובסיום – תקלוט של עטר מיינר. עלות כרטיס לפסטיבל היא 50 שקלים במכירה מוקדמת ו-60 שקלים בערב האירוע (שיחל בשעה 18:00).



"מוזיקה ושקט" הוא סטודיו למוזיקה שהוקם ב-2015 על ידי קבוצת מוזיקאים ופועל בבית אליאנס, במטרה להוות מקום של מפגש ולמידה למוזיקאים. הסטודיו של "מוזיקה ושקט" מאפשר למוזיקאים לקחת חלק בהרכבים ובקורסים בהנחיית טובי המורים בישראל, וללמוד דרך נגינה בקבוצות קטנות, בלי ציונים או מבחנים.

במקום שואפים לפתח שיטת לימוד מעשית, בה ניתן להתעמק בעולמות תוכן שונים, ובמקביל להתוודע לתעשיית המוזיקה. בית הספר מזמין את טובי המוזיקאים בארץ, כולם מאסטרים בתחומם המופיעים באופן תדיר בארץ ובחו"ל, ללמד את משנתם דרך הנחיית הרכבים. כך, במקום מבחנים, ההרכבים ב"מוזיקה ושקט" מתמקדים ביצירת רפרטואר להופעות גדולות, שמתקיימות באמצע ובסוף שנת הלימודים.

הסגנונות המוזיקליים המגוונים של ההרכבים נובעים מתוכנית הלימודים, ששואפת לאפשר לכל מוזיקאי ומוזיקאית לזקק ולדייק את הרצונות מלימוד מוזיקה; לכן, במקום תוכנית לימודים מובנית, כל מוזיקאי מוזמן לבחור את הקורסים וההרכבים שמתאימים לו, לפי מידת הסקרנות, העניין, ומגבלות הזמן האישיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר