טרמינל, מתחם התחנה (צילום: פרטי)
טרמינל, מתחם התחנה (צילום: פרטי)

הערב, שישי, מסיבת רטרו בטרמינל במתחם התחנה: על העמדה – די.ג'יי מייק סקובי דובי

עוד אופציה לבילוי לקהל החילוני בירושלים: הערב, שישי, תתקיים בבר "טרמינל" מסיבה עם התקליטן הירושלמי הוותיק - די.ג'יי מייק סקובי דובי; לגילי 30 פלוס; בפלייליסט: משנות ה-60 ועד 2019 

פורסם בתאריך: 12.7.19 08:43

מנהרת הזמן: הערב, שישי, החל מ-21:30, תתקיים מסיבת רטרו עם התקליטן הירושלמי הוותיק – די.ג'יי מייק סקובי דובי, בבר "טרמינל" במתחם התחנה בירושלים. המסיבה מיועדת לגילי ה-30 פלוס – בתוכנית: מוזיקה משנות ה-60 של המאה הקודמת ועד 2019.

הערב הוא חלק מליין מסיבות "Retro To Electro" עם די ג'יי סקובי דובי – התקליטן שהרקיד בירושלים דורות שלמים עוד משנות ה-70.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"בימי שישי, אחת לשבועיים-שלושה, מתקיים ליין 'רטרו' המיועד לגילי 30 פלוס", מספר ל"כל העיר" איש יחסי הציבור ליעד רוח, מבעלי משרד היח"צ 'רוח גבית'. "הליין הוא של הדי ג'יי מייק סקובי דובי. ושמו Retro To Electro – מוזיקה משנות ה-60 עד היום. דיג'יי סקובי דובי מנגן את כל סוגי המוזיקה מכל הזמנים, אין סגנון אחיד", מבטיח רוח.


מייק סקובי דובי (צילום: פרטי)

מייק סקובי דובי (צילום: פרטי)


"יש בטרמינל מקום לריקודים, ובכניסה יש בר גדול שאפשר לשבת לשתות", מוסיף רוח. "הייחודיות של המקום זה לא כמו מועדון רגיל, מדובר במקום שמשלב אלכוהול, אוכל ומוזיקה של פעם. לכן זה לגילי ה-30 פלוס, כל מי שרוצה לשמוע מוזיקה משנות ה-60 עד היום יש לזה מקום. הכניסה לבר הטרמינל חופשית".

לדברי רוח, הרעיון של המסיבה 'Retro To Electro' , שמפעיל די.ג'יי מייק סקובי דובי, פועל כבר 25 שנה, ולאחרונה הוא חיפש מקום חדש. בעלי ה'טרמינל' אבשה נואמה הרים את הכפפה, וארגן את הליין בבר שבבעלותו.



כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", מקום בילוי נוסף הפתוח בשישי בערב במתחם התחנה ומזמין את הקהל הירושלמי לבלות בו הינו בר 'המרפסת'. מדובר בבר קיץ עם מגוון סוגי אלכוהול, קוקטיילים שוניםהבר פתוח מימי שני ועד שבת, עד השעות הקטנות של הלילה. בימים שישי ושבת הוא יתחיל להיות פתוח החל משעה 16:00 בצהריים עד הלילה – סוף שבוע מלא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר