משה ליאון (צילום: שלומי כהן)
משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר ליאון: "הצבתי לנגד עיני את קידומה ופיתוחה של מערכת החינוך הירושלמית"

בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, שתתקיים ביום רביעי, 21.8, בטרמינל, מתחם התחנה, ידבר ראש העיר משה ליאון על מערכת החינוך הירושלמית ועל החידושים הצפויים בשנת הלימודים תש"פ

פורסם בתאריך: 17.8.19 19:02

עבור ראש העיר משה ליאון שנת תש"פ היא שנת הלימודים הראשונה שאותה הוא חונך כראש עיר. בשבועות האחרונים ערך ליאון יחד עם הצוותים המקצועיים במינהל החינוך העירוני סיורים בבתי הספר בירושלים.

ליאון ישתתף בוועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, שתתקיים ביום רביעי הקרוב, 21.8, בטרמינל במתחם התחנה. לקראת הוועידה אומר ליאון ל"כל העיר" כי "החופש הגדול עבר והנה היום הגדול מגיע, וילדינו שבים לספסל הלימודים ההתרגשות גדולה ומביאה עמה תקוות והתחלות חדשות. למעלה מרבע מיליון ילדים לומדים בירושלים. מספר שיא. כל ילד הוא עולם ומלואו. באר של זהב, אוצר שזקוק לטיפוח, השקעה, סבלנות ואהבה כדי שהוא ייחשף במלוא יופיו. ילדי ירושלים זכאים לחינוך הטוב ביותר ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לתת להם את כל שמגיע להם".

"עם בחירתי לראש עיריית ירושלים, הצבתי לנגד עיני את קידומה ופיתוחה של מערכת החינוך הירושלמית. את השינוי תרגישו, אתם ההורים והילדים, כבר בשנת הלימודים הקרובה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ליאון מספר כי "בשבועות האחרונים עובדי עיריית ירושלים וצוותי החינוך העירוניים, לא יצאו לחופש, הם עבדו שעות נוספות כדי שלכל ילד וילד תהיה סביבה לימודית מיטבית. ביקרתי השבוע ופיקחתי מקרוב על שיפוצי הקיץ ברחבי העיר. ראיתי איך בתי הספר משנים צורה. איך מתאימים ומנגישים אותם לילדים. איך יוצרים פתרונות מותאמים לכל ילד וילדה, מכל גיל ומכל רקע, עד לרמת התאמת השולחן, הכיסא והלוח, ומשתדלים לאפשר לכל ילד להיות הוא עצמו, להשקיע במה שהוא טוב בו ולפרוץ את גבולותיו ואת מגבלותיו ולהצטיין".


ועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, בשנה שעברה (צילום: שלומי כהן)


"מערכת החינוך הירושלמית היא כיום חדשנית, עדכנית, פורצת גבולות ולא שוכחת את הנפש המיוחדת של כל ילד וילדה. פתחנו בתי ספר חדשים בכל רחבי ירושלים, בתי ספר חדשניים, מצוינים, מכילים, וייחודיים, ובניהם בית ספר לתלמידים מחוננים ומצטיינים במזרחה של ירושלים. אנחנו עובדים קשה כדי שבשורת החדשנות וההצטיינות תגיע לכל בית ספר ובית ספר לכל ילד וילדה. שאף ילד או ילדה לא יישארו מאחור. שכל תלמיד ותלמידה יקבלו את התנאים הטובים ביותר שיאפשרו להם לפרוח ולצמוח.

"'לתקן את העולם', כתב יאנוש קורצ'אק, 'פירושו לתקן את החינוך'. אני, וצוותי החינוך בעיריית ירושלים, נחושים ומחויבים לתת לכל ילד וילדה בירושלים את התמיכה, את האהבה, להושיט להם יד, ולהניף אותם אל על. שבועיים לפני פתיחת השנה אני שמח לומר לכם הורי ותלמידי ירושלים – אנחנו כבר מוכנים!".



ועידת החינוך של ערי ישראל, ירושלים, תתקיים זו השנה השנייה עשרה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים תש"פ בטרמינל שבמתחם התחנה (רחוב דוד רמז 4), הוועידה תעסוק במגוון נושאים, ביניהם זרמים בחינוך בירושלים, חינוך חרדי מול חינוך חילוני, חינוך למסורת יהודית או לתפיסה גלובאלית, מערכת החינוך בעידן הסלולר ועוד.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איל

    ראש העיר הניכבד צריך לחשוב על הוספת כבידים רחבים מעברי חציה בטןחים ועוד מעקות לאןרך המידרכות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר