הדמיית בית הספר החדש שיוקם באום טובא (הדמיה: אדריכל יוסי בורנשטיין)
הדמיית בית הספר החדש שיוקם באום טובא (הדמיה: אדריכל יוסי בורנשטיין)

מזרח העיר: הבשורה החינוכית של העירייה

בשורה להורי ותלמידי אום טובא: מקודמת תוכנית להקמת בית ספר יסודי. ההשקעה: כ-32 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 11.10.19 08:34

עיריית ירושלים מקדמת בימים אלה הקמת בית ספר יסודי חדש בשכונת אום טובא שבמזרח העיר. על פי התוכנית, שעלות ההשקעה בה נאמדת בכ-32 מיליון שקלים, בית הספר החדש יכלול 24 כיתות רגילות לתלמידים בכיתות א' עד ו', 2 כיתות חינוך מיוחד, מעבדות טכנולוגיה, מעבדות מדעים, מגרש ספורט וחצר בשטח של כ-500 מ"ר, שתוקם על גג המבנה.


 

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מציינים כי השטח הבנוי של בית הספר יעמוד על 2,284 מ"ר. "המבנה יכלול 5 קומות", מוסיפים בעירייה, "כשעל הגג תוקם חצר בשטח של 500 מ"ר, שתהיה מקורה בחלקה. כמו כן, יוקם מגרש ספורט חדש ובנוסף מגרש ספורט שכבר קיים בשטח. סך ההשקעה בהקמת בית הספר עומד על 31,294,049 שקלים".

ראש העיר משה ליאון מוסר: "נמשיך להשקיע במזרח העיר ולצמצם פערים של עשרות שנים – בראש ובראשונה בחינוך. שמנו לנו למטרה להביא לשיפור ניכר באיכות חיי התושבים, ואנו משקיעים לשם כך את מירב תשומת הלב והמשאבים".

העבודות להקמת בית הספר יעשו על-ידי חברת "מוריה" ויחלו במהלך שנת 2020, כאשר הצפי לסיומן יהיה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב – בחודש ספטמבר 2021.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בחודש אוגוסט האחרון, בעירייה ובממשלה הוחלט על מתן דגש מיוחד לנושא שיפור ושדרוג החינוך במזרח העיר. אחת הדרכים היא השקעה מסיבית בפיתוח ובהקמת כיתות לימוד חדשות.

"הקמת בית הספר באום טובא מצטרפת למהפכה שמוביל ראש העיר משה ליאון בתחום החינוך במזרח העיר מאז כניסתו לתפקיד", מסכמים גורמים בכיכר ספרא. "עיריית ירושלים משקיעה בימים אלה מאמץ ניכר לשפר את איכות חייהם של תושביה הערביים של העיר, לצד צמצום פערים של עשרות שנים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר