מעבדה לבדיקת חולי קורונה, כיתה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)
(צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)

מערכת החינוך בירושלים: נתוני התחלואה המדאיגים

לפי נתוני משרד החינוך שהגיעו ל"כל העיר" - נכון להיום, שלישי, 536 תלמידים ועובדי הוראה בירושלים חיוביים לקורונה, 7,273 נמצאים בבידוד; מתחילת השנה נסגרו 699 מוסדות חינוך בעיר בשל התפרצות הנגיף

פורסם בתאריך: 15.9.20 14:35

נתוני התחלואה המדאיגים במערכת החינוך בירושלים נחשפים: ל"כל העיר" נודע כי נכון להיום, שלישי, 15.9, ישנם 536 תלמידים ועובדי הוראה שנדבקו קורונה, 7,273 תלמידים ועובדי הוראה שוהים בבידוד.

לפי נתוני משרד החינוך, שהגיעו לידי "כל העיר", מוקד התחלואה – במוסדות החינוך במזרח העיר. מספר מוסדות החינוך שנסגרו עד כה בכל מחוז ירושלים עומד על 699, מתוכם, 539 גני ילדים ו-160 בתי ספר. מהנתונים עולה כי במזרח העיר נסגרו ו-411 גנים ו-119 בתי ספר. כמו כן, במסמך הנתונים שהגיע לידי "כל העיר" נכתב כי 2,037 תלמידים ממזרח העיר נמצאים בבידוד, ו-368 עובדי הוראה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בתוך כך, מנכ"ל משרד החינוך עמית אדרי קיים היום ביקור פתע בתיכון ע"ש זיו ומרקס בבית הכרם. במסגרת הביקור ביקש המנכ"ל אדרי לעמוד מקרוב על הערכות בית הספר לקראת הסגר שיחל ביום שישי הקרוב, ערב ראש השנה, על תהליכי הלמידה בכיתות ובמרחבי הלמידה, ובד בבד גם לראות כיצד מתבצעת הלמידה מרחוק. כמו כן, הוא בחן את השפעת הגמישות הניהולית והפדגוגית ואופן הטמעתה בתוך בית הספר, ובכלל את התמודדותו של בית הספר עם שגרת הקורונה.

במשרד החינוך מציינים כי "מנהל בית הספר יורם חיים הופתע מהגעתו של המנכ"ל שהופיע בגפו וללא גורמי מקצוע מהמטה ומהמחוזות. הוא התלווה אל המנכ"ל וביקר יחד עמו בכיתות ז', ח' ו-ט', וכן בכיתת החינוך המיוחד. הם צפו בשיעור של למידה מרחוק, והשתתפו בשיעורי אנגלית, תנ"ך, תושב"ע וחינוך גופני. המנכ"ל עצמו שוחח עם המורים ושמע מהם כיצד הם מתמודדים עם הלמידה המקוונת ועם הצרכים של המשתנים של התלמידים".


ביקור מנכ"ל החינוך עמית אדרי בבית הספר זיו (צילום: דוברות משרד החינוך מחוז י-ם)

ביקור מנכ"ל החינוך עמית אדרי בבית הספר זיו (צילום: דוברות משרד החינוך מחוז י-ם)


המנכ"ל אדרי ציין בסוף הביקור כי הוא התרשם מעבודתו החינוכית של בית הספר בקשת הנושאים שהוא ביקש לבחון. הוא התרשם במיוחד ממנהיגותו הנחושה של מנהל בית הספר, לדבריו, "למרות האתגרים הגדולים והמורכבים הניצבים בפני בית הספר בימים אלה, עשייתו בתחום הרגשי, החברתי, הלימודי והתפעולי ראויה להערכה גדולה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר