בית הספר אוולינה דה רוטשילד (צילום: Mickytc)
בית הספר אוולינה דה רוטשילד (צילום: Mickytc)

התפרצות חמורה של קורונה באוולינה דה רוטשילד – 64 תלמידות ואנשי צוות נדבקו

בעקבות ההתפרצות החמורה - הרופאה המחוזית החליטה כי בית הספר יעבור החל ממחר, שישי, ללמידה מרחוק. בין התלמידות החולות - מחלימה. חשש להתפרצות גם בשכונת הר נוף

פורסם בתאריך: 16.12.21 14:00

מה קורה בבית הספר אוולינה דה רוטשילד? 62 תלמידות ו-2 אנשי צוות נדבקו בקורונה בשבוע האחרון באחת מהתפרצויות הקורונה החמורות שהיו בירושלים.

בהודעה שנשלחה הבוקר, חמישי, להורי בית הספר הממ"ד נכתב כי מאז אתמול אותרו עוד 15 תלמידות שנדבקו בקורונה, ובסך הכל, כאמור 62 תלמידות ו-2 אנשי צוות. בעקבות ההתפרצות, כך נמסר להורים, החליטה הרופאה המחוזית במשרד הבריאות כי בית הספר יעבור למתכונת של למידה מרחוק.

במכתב, שנשלח במשותף על ידי הנהלת בית הספר ו-ועד ההורים, מצוין עוד כי במוצאי שבת יתקיים דיון נוסף על פי הנתונים שיצטברו במהלך סוף השבוע ואז תתקבל החלטה לגבי נוהל החזרה ללימודים.

"אנו מבקשים לעשות את בדיקת pcr של היום השביעי כדי שנוכל לדייק באיסוף הנתונים ולמנוע את המשך התפשטות המחלה", כך נכתב. "משרד הבריאות ממליץ גם לתלמידות מחלימות לעשות בדיקת PCR ולצערנו השבוע התגלתה תלמידה מחלימה שחלתה שוב. מחלימות תוכלנה להגיע ביום ראשון הקרוב ותלמדנה יחד כקבוצה שכבתית או דו שכבתית".

בסיום המכתב נמסר להורים: "אנו מודעים לקושי הנלווה בהחלטה של רופאת המחוז ונעשה את כל המאמצים להחזיר את בנותיכם במהרה ובבטחה להמשך למידה בבית הספר".

מעיריית ירושלים נמסר: "במסגרת מבצע דיגום שהתקיים בבית הספר אוולינה דה רוטשילד (בנות) התגלו 62 תלמידות מאומתות ו-2 אנשי צוות. אנו מדגשים כי ככל הידוע לא מדובר באומיקרון. בעקבות הההתפרצות, בהוראת רופאת המחוז, בית הספר עובר ללמידה מהבית. במוצ"ש תתקיים הערכת מצב נוספת שבסופה יצאו הנחיות לגבי שבוע הבא. בעיר ירושלים ישנם בסך הכל 1,560 חולים (מיליון תושבים) ואין שכונות אדומות".

עוד נמסר כי "עיריית ירושלים מבצעת היום מבצע דיגום רחב בהר נוף בעקבות חשש להתפרצות לאחר גילוי משפחה חולה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ברנע

    נגיד שהיו נדבקות בשפעת, גם היו עושים כזה סיפור?
    המחלה הזו היא לא יותר ולא פחות ממחלות אחרות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר