בית הספר אופק ברמות (צילומים: ועד הורי בית הספר אופק)
בית הספר אופק ברמות (צילומים: ועד הורי בית הספר אופק)

המאבק הצליח: בית הספר אופק יישאר במשכנו הנוכחי בשכונת רמות

ניצחון חד משמעי להורי בית הספר למחוננים: עיריית ירושלים הודיעה הבוקר כי בית הספר לא יעבור למבנה של בית הספר גבעת גונן. עוד הוחלט - בית הספר 'תבל' יעבור למבנה של אולפנת טל ברמות, ואילו בנות האולפנה יעברו ללמוד בגבעת גונן

פורסם בתאריך: 12.4.22 10:23

העקשנות, לפעמים, משתלמת: הורי בית הספר אופק יכולים לנשום לרווחה – ילדיהם יישארו במשכנם הנוכחי בשכונת רמות ולא יעברו למבנה של בית הספר גבעת גונן בקטמונים – כך הוחלט הבוקר על ידי עיריית ירושלים.

במכתב ששיגר הבוקר, שלישי, עידן בנימין, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, הוא כותב: "קהילת אופק היקרה – בשורות טובות. לפני דקות אחדות התבשרתי כי ראש העיר החליט להשאיר את בית הספר במקומו – בשכונת רמות".

עוד כותב בנימין: "תודה ענקית לקשב הרב ולרצון הטוב שקיבלנו מראש העיר משה ליאון, למחזיקת תיק החינוך חגית משה, ליואב זימרן (זימי) ראש מנח"י ואנשי מנח"י היקרים, וליו"ר מנהל קהילתי רמות חגית הכהן וולף. תודה לנציגי המועצה שהיו לאוזן קשבת ותמכו: אדיר שוורץ, עופר ברקוביץ' ובמיוחד לסגן ראש העיר יוסי חביליו. תודה מיוחדת גם לכל העוסקים הרבים במלאכה בוועד ההורים, בצוות בית הספר בראשות רן בכור ולילדים עצמם".

מעיריית ירושלים נמסר: "במסגרת ההיערכות לשנת הלימודים הבאה, על כל המורכבות הכרוכה בה, העירייה ומנח"י, קיימו שיח עם ההורים ובתי הספר בשכונת רמות וביחד מצאנו פתרון מיטבי ומקובל על כולם, שיבטיח את המשך ההתפתחות הברוכה של התיכון הממלכתי 'תבל' שימשיך לצמוח בשכונת רמות. בית הספר אופק ימשיך לפעול ללא שינוי במקומו הנוכחי ואילו אולפנת טל רמות תעבור למשכן קבע במתחם החינוכי "פרפרים" בגבעת גונן".

בעירייה ממשיכים ומציינים כי "עיריית ירושלים ומינהל החינוך העירוני הקימו בשנים האחרונות 2 בתי ספר יסודיים בעבור הציבור הממלכתי-דתי בשכונת גוננים. מעבר אולפנת טל-רמות סמוך אליהם ייתן פתרון לצורך הגובר בחינוך על יסודי בשכונה. אנו גאים להמשיך בפיתוח ובחיזוק כל בתי הספר בעיר על בסיס הצרכים ותוך שיח עם בתי הספר והקהילות השונות".

יצוין כי כחלק ממשחק הכיסאות של הקיץ הקרוב – בית הספר הממלכתי 'תבל' שפועל ברמות יעבור למבנה של אולפנת טל רמות, שיהיה זה, כאמור, שיעבור למבנה של בית הספר גבעת גונן בקטמונים.

 

 

סגן ראש העיר חביליו: "אלו בשורות מצוינות גם לבית הספר 'אופק' וגם לשכונת רמות כולה ולצביונה העתידי. בעיניי נבחר פתרון שהוא הגיוני ומתבקש לא רק מבחינה כלכלית וחברתית, אלא גם מבחינה חינוכית. אני רוצה להודות לכל מי שהתמקדו בפיתרון – ולא בבעיה. לא יכול להיות שכדי לספק תנאים של מגזר אחד – יפגעו בתנאים של מגזר אחר, ועל החינוך הממלכתי בירושלים צריך לשמור מכל משמר".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוישה זוכמיר

    תודה רבה לראש העיר וליוסי חביליו, חגית משה ולראש מנח"י ואנשיו שפעלו ללא ליאות כדי להשיג ולהציג פתרון שבו כולם מרוויחים ושאינו משחק סכום אפס, אחד על חשבון השני.

    הלוואי שישרולים תתברך בעוד פתרונות כאלה.

  2. תושבת הקטמונים

    ממש ממש דוגמה קלאסית של פתרון על חשבון קטמון ח'ט'!!! מתחם 'פרפרים' צץ לו מתחת לראדאר במתחם בלתי נגיש בלב בשכונה, עמוס בכאוס של תכניות שלא רואות ממטר אחת את השנייה!!! ממש לא ברור איך מכרו זאת כפתרון נפלא…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר