כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה ריקה (צילום אילוסטרציה: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

העיצומים נמשכים: גם ביום שלישי, הלימודים בירושלים ובכלל יחלו בשעה 10:00

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: גם ביום שלישי, הלימודים בכל הארץ יחלו בשעה 10:00. "נמשיך בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית". מערך החינוך המיוחד שוב הוחרג. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.6.22 19:39

גם ביום שלישי, 21.6, הלימודים במערכת החינוך יחלו בשעה 10:00. בכך, מחריפים המורים את המאבק שלהם וזהו כבר היום השני ברציפות שבו הם מקיימים השבתה בכל הארץ (לאחר שבשבוע שעבר הם השביתו בכל יום מחוז אחר). יש לציין כי העיצומים תקפים בגני הילדים העירוניים, בבתי הספר היסודיים ובחלק מחטיבות הביניים – שם יחלו כאמור את יום הלימודים בשעה 10:00. מהעיצומים הוחרגו, שוב, תלמידי החינוך המיוחד מהעיצומים.

בהודעת ההסתדרות נמסר: "הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של האוצר וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להיכנס למו״מ רציני וכנה כבר ברביעי הקרוב, בהשתתפות משרד החינוך והסתדרות המורים".

מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד מסרה: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. אני מקווה שליברמן יפעיל את כל כובד משקלו על פקידי האוצר כדי לסיים את המשבר. אני קוראת לו להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי – כבר ביום רביעי הקרוב ולא לחכות ליום ראשון. אנחנו מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומצפים שביום רביעי האוצר יגיע סוף-סוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. זוהי שעת חירום וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".

מנגד, במשרד האוצר טענו במוצ"ש, כי "לצערנו, בחדר המשא ומתן אמירות לחוד ומעשים לחוד. הסתדרות המורים אינה מוכנה לתעדף באופן משמעותי את המורים הצעירים. מעבר לכך, הסתדרות המורים לא מוכנה לדון בנושאים הכרחיים לקידום מערכת החינוך, כמו התאמת החופשות, מתן סמכויות ניהול למנהלי בתי הספר ותגמול מצוינות. משרד האוצר ימשיך להתעקש על הסכם שיביא לשינוי אמיתי במערכת החינוך לטובת ציבור ההורים, התלמידים, המורים והמנהלים".

הסתדרות המורים, כפי שכבר פורסם, דורשת הסכם שכר חדש למורים והגננות. אולם, הפערים בין ההסתדרות לאוצר גדולים, וישיבת המשא ומתן שהתקיימה בין הצדדים ביום חמישי האחרון פוצצה. בהסתדרות המורים טוענים כי באוצר לא ממהרים להגיע להסכמות, דנים עדיין בעקרונות ולא בהצעות קונקרטיות, ובן דויד האשימה אותם בגרירת רגליים ובסחבת מכוונת.

 

 

עיריית ירושלים נערכה לשינויים בשעות הפעילות של מוסדות החינוך והתאימה אליהם את מערך ההסעות.

מערך החינוך המיוחד:
מוסדות החינוך המיוחד הכוללני, בהם גני שפה ותקשורת, יפעלו כסדרם ויתחילו את יום הלימודים בשעה הרגילה.

כיתות תקשורת, כיתות מקדמות ומשלבות הפועלות במסגרות החינוך הרגיל – יתחילו את יום הלימודים בשעה 10:00, יחד עם יתר כיתות בית הספר.

הסעות:
תלמידי החינוך המיוחד הכוללני – ההסעה תצא כסדרה.

תלמידי כיתות מקדמות ותקשורת שמשולבות בחינוך הרגיל – ההסעות יתאחרו בשעתיים משעת ההסעה הרגילה.

תלמידים ממוסדות החינוך הרגיל – ההסעות יתאחרו בשעתיים משעת ההסעה הרגילה.

יצוין כי אין כל שינוי בשעות ההסעה בסיום יום הלימודים.

לכל שאלה בענייני הסעות ניתן לפנות למערך ההסעות העירוני: 2786*.


מחפשים דירת 5 חדרים בקטמון? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר