מכללת הדסה (צילומים: עמית זכאי, יח"צ)
(צילומים: עמית זכאי, יח"צ)

מכללת הדסה: סטארט אפ חדשני של סטודנטים

סטודנטים המציאו דף סוכר אכיל במסגרת קורס - לאור הצלחתו הם מעוניינים לפרוץ מחוץ לגבולות העיר

פורסם בתאריך: 6.8.17 09:53

שלושת הסטודנטים דפנה שטרן, טפטים טבורניאן ועמית זכאי מהקורס לתקשורת צילומית של מכללת הדסה במרכז העיר, השתתפו בקורס בחירה “יוצאים לעולם” שבמסגרתו כל קבוצה היתה צריכה להמציא סטארט אפ, לפתח אותו ולשווק אותו. הקבוצה המציאה את “גלויאמי” – דף סוכר אכיל לעוגות אישיות עם ברכות ייחודיות וכשרות למבוגרים.

 

סטודנטים במכללת הדסה שהמציאו גלויאמי (צילום: יח"צ)

שלושת הסטודנטים (צילום: יח"צ)

 

“המצאנו מוצר שנקרא גלויאמי, שזה ברכה אכילה מדף סוכר”, אומרת מלמוד טבורנאן. “אנחנו פיתחנו בעצמנו ברכות, איירנו אותן באמצעות תוכנה, הקמנו אתר אינטרנט, שיווקנו אותן ובסוף גם מכרנו את המוצר בדוכן שהקמנו. אנחנו מוכרים את זה עד היום בחנות שנקראת “מתנות משמחות” ברחוב יואל משה סלומון 19 בעיר. למעשה, תוך חודש הצלחנו להמציא מוצר, וכבר הרווחנו את כל העלויות, ואף מעבר, ואת כל מה שהרווחנו תרמנו לעמותת צלול, ארגון לאיכות הסביבה”.

מיזם קולינארי-גלויאמי (צילום: עמית זכאי)

מיזם קולינארי-גלויאמי (צילום: עמית זכאי)

 

איך נולד הרעיון?
“רצינו לעשות משהו שקשור לאוכל. בהתחלה זה הלך לכיוון אחר, אבל בסוף רצינו לשלב בין ברכות לאוכל, וכך יצא גלויאמי. אני המאיירת, דפנה טובה בשיווק ועמית הוא הצלם שלנו שמתעד הכל. כך יצא שיש לנו קבוצה שכל אחד תורם את החלק שלו, יש לנו חיבור טוב ואנחנו מסתדרים מצוין.

 

מיזם קולינארי-גלויאמי (צילום: עמית זכאי)

(צילום: עמית זכאי)

“נשמח להתרחב עוד ושיכירו אותנו מעבר לירושלים. אנחנו רוצים למכור באינטרנט, כרגע אנו בעיקר מוכרים לאנשים שמכירים אותנו או ששמעו עלינו במכללה או בחנות. אנחנו נשמח אפילו לשלוח גלויות אכילות בדואר לאנשים שרוצים לקנות. הקמנו כבר שני דוכנים ואנחנו מתכננים לפתוח דוכן נוסף בבצלאל”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר