קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)
קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית (צילום: דוברות האוניברסיטה)

זהו – יש תאריך: הלימודים באוניברסיטאות ובחלק מהמכללות ייפתחו בסוף דצמבר

מועד לסיום המלחמה עדיין אין, אבל ועד ראשי האוניברסיטאות הודיע על היום, ראשון, על פתיחת שנת הלימודים ב-31 בדצמבר: "ייעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדיין ישרתו במילואים". ומה קורה במוסדות הלימודים האקדמיים הנוספים בעיר?

פורסם בתאריך: 10.12.23 11:44

דחיה נוספת – ותאריך לפתיחת השנה: ועד ראשי האוניברסיטאות החליט כי שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד תצא לדרך ב-31.12.2024. מדובר על דחייה של שבוע מהתאריך הקודם שנקבע – 24.12 – אך עם תוספת דגש על כך כי הכוונה היא לפתוח את השנה בסוף חודש דצמבר.

"ראשי אוניברסיטאות המחקר הודיעו היום כי האוניברסיטאות נערכות לפתיחתה של שנת הלימודים תשפ"ד ב-31 בדצמבר", נמסר מהוועד. "בשבועות הקרובים יתקיימו בכל האוניברסיטאות הכנות לקראת הפתיחה, ימי אוריינטציה, ימי התארגנות ועוד".

עוד הוסיפו ראשי האוניברסיטאות: "הודעה מפורטת על סדרי הפתיחה במוסדות השונים תימסר לקהילת הסטודנטים בכל אחת מהאוניברסיטאות במהלך השבוע הקרוב".

יש לציין כי חלק מהמכללות בירושלים כבר הודיעו שיישרו קו עם האוניברסיטאות בעוד באחרות – למשל המכללה לחינוך דוד ילין – כבר החלה השנה. בין המכללות שמיישרות קו – עזריאלי מכללה להנדסה. מכללת הדסה צפויה לקבל החלטה עד מחר האם לדחות גם כן בשבוע את פתיחת השנה או להתחיל אותה כבר ב-24.12. באקדמיה בצלאל החליטו להשאיר את תאריך פתיחת השנה על ה-24.12.


קמפוס בצלאל במרכז העיר (צילום: אדם אקרמן)

קמפוס בצלאל במרכז העיר (צילום: אדם אקרמן)


עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)

עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)


מכללת הדסה (צילום: שחר רגב)

מכללת הדסה (צילום: שחר רגב)


 

 

בהודעה נכתב עוד כי "כחלק ממחויבותה לעתידה של מדינת ישראל, הנהגת האוניברסיטאות פועלת כדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד מתוך שאיפה לאפשר הוראה ומחקר גם בתקופה המאתגרת והקשה הזו. ההחלטה התקבלה בשיח משותף עם צה"ל. בשבועות האחרונים שקדנו על מתווים מפורטים של חזרה ללימודים, שבהם ייעשה שימוש בסל מגוון של התאמות לצד מציאת פתרונות פרטניים לכל מי שעדיין ישרתו במילואים. אנו מבקשים לחזור שוב על מחויבותנו לכל קהילת הסטודנטים ואנשי הסגל המגויסים לעשות ככל יכולתנו כדי שאיש לא יישאר מאחור. אנו מאחלים לכולם שנה מוצלחת ככל הניתן, ונמשיך לפעול על מנת שהקמפוסים שלנו יהיו שקטים ובטוחים ויאפשרו לכולנו לעסוק בהוראה, למידה ומחקר לטובת הסטודנטים ומדינת ישראל".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר