"הדאתון" בשנה שעברה (צילום: שרה סולומון)
"הדאתון" בשנה שעברה (צילום: שרה סולומון)

הדאטתון החינוכי של ירושלים – תלמידים מפתחים יוזמות חדשניות

הדאטתון החינוכי העירוני ייערך במוזיאון המדע בימים חמישי ושישי, 29-28.12, בהשתתפות של כ-350 מורים, תלמידים ואנשי טכנולוגיה מרחבי העיר

פורסם בתאריך: 25.12.17 15:43

הדאטתון החינוכי העירוני – 24 שעות של 350 יזמים במרתון פיתוח יוזמות בתחום החדשנות החינוכית צפוי להיערך בימים חמישי ושישי, 28-29.12. כ-350 מורים, תלמידים ואנשי טכנולוגיה, יפָתחו במהלך המרתון כלי לימוד טכנולוגים מותאמים אישית לכל תלמיד. הצוותים המובילים יזכו לתקציבי פיתוח, לליווי מקצועי ולהטמעת היוזמה במערכת החינוך הירושלמית, כבר בשנת הלימודים הקרובה. ארבעת הצוותים המנצחים יזכו לתקציבי פיתוח בשווי של 120,000 שקלים.

 


 


 

 "הדאתון" בשנה שעברה (צילום: שרה סולומון)

"הדאתון" בשנה שעברה (צילום: שרה סולומון)


 

בשנה שעברה, לדוגמא, היוזמה שזכתה בדאטתון, שנערך בשיתוף המכון הישראלי לחדשנות, חברת עת הדעת, pie צ'אלנג' והקרן לעידוד יוזמות חינוכיות – היתה אפליקציה אינטראקטיבית המנגישה מידע בסיסי לתלמידי החינוך המיוחד. המפתחים: בית הספר לחינוך מיוחד במזרח העירם "אל בכרייה ב'".

 

 

אביב קינן ראש מינהל החינוך העירוני, מוסר כי "ירושלים כבירת החינוך והחדשנות של ישראל מובילה אירוע יחיד מסוגו וחסר תקדים בהיקפו, שמציב בקדמת הבמה את הצורך להתאים את בתי הספר והחינוך לשנת 2017. המיקוד באירוע הוא ביוזמות שבאות מתוך בתי הספר וישפיעו ישירות עליו. התהליך המתרחש לקראת הדאטתון ובמהלכו, משקף את ההשקעה הגדולה של מינהל החינוך בעיריית ירושלים, לאפשר לכל תלמיד ותלמידה ללמוד ולהצליח במסגרות חינוך מצוינות, רלוונטיות ומשמעותיות".

זיו בר מנהל ביתא-מחנכים מוסיף: "היוזמה מתבססת על האמונה כי הרעיונות והפתרונות האמתיים מגיעים מ"השטח": מהמורים והתלמידים, שהם היזמים החינוכיים, החווים את הלמידה באופן יומיומי ומכירים את האתגרים ואת ההזדמנויות. יחד עם זאת, במינהל החינוך מבינים כי לא ניתן להסתפק רק ברעיונות טובים, אלא יש לוודא סיכוי היתכנות גבוהים, בעיקר בעולם הטכנולוגי ולכן משודכים ליזמים אנשי טכנולוגיה ודאטה, יועצים ומומחים בתחומים שונים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר