הפגנה באורט רמות
הפגנה באורט רמות, הבוקר

וידאו – אורט רמות: עשרות הפגינו נגד העתקת בית הספר לגבעת רם

אביבה משה, אמא לתלמיד בבית הספר: "אנו מאוד מאוכזבים מראש העיר ומקווים שברקת לא ישן בלילה, כמו שאנו לא ישנים"

פורסם בתאריך: 31.1.18 15:09

הבוקר, רביעי, התקיימה שביתה בת שעה בבית הספר אורט רמות, וזאת במחאה נגד החלטת העירייה להעתיק את המבנה לגבעת רם, וזאת לטובת אכלוס מוסד לימוד חרדי. הלימודים במקום החלו בשעה 9:00. עשרות הורים ותלמידים הפגינו במהלך השעה בכניסה לבית הספר יחד עם פעילי תנועת התעוררות.

מארגני המחאה מציינים כי "הדרישות אותם אנו מבקשים הינם שמירת המבנה הנוכחי שימשיך לשמש כתיכון ממלכתי, שמירה על תלמידי אורט רמות הנוכחיים בלי להעבירם לבית ספר אחר מחוץ לשכונה, לא להפקיר את שכונת רמות ולשמור על צביונה הציוני".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ועד ההורים של בית הספר אורט רמות, שפועל בשכונת רמות למעלה מ-30 שנה, נאבק נגד החלטת העירייה להעתיק את המוסד הלימודי לגבעת רם. במקומו של בית הספר מתוכנן לפעול מוסד לימוד חרדי. בעירייה טענו בין השאר כי "בית הספר אורט רמות יועבר למכללת אורט כדי לאפשר לתלמידים המעוניינים במגמת 'שוחרות' מכל רחבי העיר לימודים ברמה הגבוהה ביותר בבית ספר מתקדם".

הפגנה באורט רמות, הבוקר

אורט רמות, הבוקר

אביבה משה, אמא לתלמיד בבית הספר, אמרה הבוקר: "אנו מאוד מאוכזבים מראש העיר ומקווים שברקת לא ישן בלילה, כמו שאנו לא ישנים. איך זה שלא נותנים מקום לשוחרים שמשרתים את המדינה? מבזה! אין לנו עם מי לדבר, מקווים שבית הספר לא ייסגר ואף יגדל. לא ברור לי מדוע ברקת מעוניין להשקיע בבית ספר חדש כשיש בית ספר קיים".

 

הפגנה באורט רמות, הבוקר

הפגנה באורט רמות, הבוקר

עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות העיר, אמר בהפגנה: "אנחנו עומדים עם ההורים ותושבי רמות ומחזקים אותם במאבק הצודק על חינוך ממלכתי ברמות. לא ייתכן שהסכם השכונות הכושל של ברקת ימשיך לדחוק את האוכלוסייה הציונית ולהביא לסגירת בתי ספר. ירושלים בראשותי תפעל אחרת. ניתן מענה לכל ילדי העיר אחד לצד השני ולא אחד על חשבון השני. נייצר חיים משותפים תוך שמירה על העוגנים של הציבור הממלכתי. אני מתכוון להחזיר את ירושלים למסלול הנכון".

הפגנה באורט רמות

הפגנה באורט רמות, הבוקר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר