האוניברסיטה העברית בהר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)
האוניברסיטה העברית-קמפוס הר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)

מלגות לסטודנטים ירושלמיים בסך שישה מיליון שקלים

המלגות יוענקו בתמורה למעורבות חברתית. 50 אחוז מהמלגות יחולקו לסטודנטים שסיימו תיכון בירושלים

פורסם בתאריך: 12.2.18 14:43

הקרן לירושלים תנהל את "קרן המלגות העירונית", שהוקמה ביוזמת העירייה ובשיתוף הקרן לירושלים ומפעל הפיס, אשר מאפשרת לסטודנטים הלומדים באחד מהמוסדות האקדמיים בעיר לקבל מלגת לימודים. המלגה, בגובה של כ–10,000 שקלים, תינתן בתמורה ל–140 שעות של מעורבות חברתית ותרומה לקהילה.

"קרן המלגות העירונית", בסכום כולל של כשישה מיליון שקלים, תרכז את רוב המקורות התקציביים הקיימים היום למלגות עבור סטודנטים הלומדים בעיר. כך יוכלו הסטודנטים לפנות למקום אחד ולקבל מענה שיחבר בינם לבין העמותות בהן הם יידרשו להתנדב כתנאי לקבלת המלגה. העירייה והקרן לירושלים סיכמו ביניהן כי 50 אחוז מהמלגות יוענקו לסטודנטים שסיימו לימודי תיכון בירושלים.

 

 

רות דיסקין, מנהלת מחלקת פרויקטים בקרן לירושלים, מציינת כי "מטרת הפרויקט היא לסייע לסטודנטים בעלי קשיים כלכליים או מצטיינים בתחומם, לחזק את המוסדות להשכלה גבוהה בעיר, לחזק את העמותות שזקוקות למתנדבים וכמובן – לחזק את הקשר בין הסטודנטים לירושלים".

"זהו שיתוף פעולה מבורך בין הקרן לעיריית ירושלים", מציינת מנכ"לית הקרן ענת צור. "קרן המלגות העירונית היא איגום משאבים של הקרן, העירייה ומפעל הפיס".

ענת צור (צילום: ששון תירם - באדיבות הקרן לירושלים)

ענת צור (צילום: ששון תירם – באדיבות הקרן לירושלים)

ראש העיר ניר ברקת: "קרן המלגות שהקמנו תעודד עשייה חברתית בעיר ותיצור חיבור נוסף של הסטודנטים אל הקהילתיות שירושלים כל כך ידועה בה. ירושלים מעניקה חוויה סטודנטיאלית שאין לה מתחרים. התקציבים שגייסנו עבור קרן המלגות החדשה לסטודנטים הם צעד נוסף ומתבקש בעשייה החשובה שלנו לטובת הצעירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר