גן ילדים (צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)
(צילום אילוסטרציה: זאב שטרן)

הורים השביתו גן בהר חומה בשל תלונות על אלימות ילדים

לטענת אמא לילד מהגן: "יש בגן ילדים עם בעיות של אלימות, שהיו צריכים להצמיד להם סייעת צמודה כל השנה. בפועל זה לא קרה". מנח"י: "מגנים כל אלימות; בקרוב תתקיים פגישה בין נציגי העירייה להורי הגן"

פורסם בתאריך: 13.6.18 15:13

היום, רביעי, 13.6, השביתו הורים לילדי גן בהר חומה את הלימודים בשל תלונות על מקרי אלימות מצד ילדים. אחת האימהות טוענת בשיחה עם "כל העיר" כי "היום השבתנו את הגן. אף הורה לא שלח את הילד שלו לגן בגלל שהצוות לא מצליח להשתלט על ילדי הגן, הילדים שלנו נחשפים למקרי אלימות מסוכנים. יש בגן כמה ילדים עם בעיות של אלימות, בעיות רגשיות, שהיו צריכים להצמיד להם סייעת צמודה כל השנה. בפועל זה לא קרה".



"אתמול (שלישי) קרה מקרה קיצוני כשאחת האימהות, הגיעה לגן בשעה 10 בבוקר, וגילתה שהיה צוות מחליף ולא את הצוות הקבוע, והגן היה במצב של מהפכה", ממשיכה ומספרת האמא. "היא נדהמה ממה שהיא ראתה – האוכל היה מפוזר על השולחנות, בלאגן. ילדים חזרו הביתה פצועים עם נשיכות, פציעות וכוויה מהמגלשה בחוץ. אנחנו חסרי אונים. מדובר על מקרים של אלימות".

מה אתם מבקשים מהעירייה?

"השביתה היום זו אמירה מאוד חזקה, בסוף השנה הגן ריק. שיבינו שאנחנו מיצינו את המצב הזה, מבחינתנו יש המשך ישיר לקייטנה, באותה מסגרת. אנחנו מבקשים שישלחו סיוע כל יום. שיהיו שלושה אנשי צוות בכל רגע נתון בגן. כל הגורמים הרלוונטיים מעודכנים בשביתה, אבל אני לא יודעת מה הם הולכים לעשות עם זה".

ממנח"י נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מלווה ותמשיך ללוות את גני הילדים, להעניק משאבים ולסייע בכל הנדרש על מנת להיטיב עם עבודתן של הגננות והסייעות לטובת הילדים והילדות. בשל יציאתה של אחת מעובדות הגן לחופשה בת מספר ימים, כפי שהיא זכאית על פי חוק, נוצר מחסור זמני בכוח אדם בגן. מינהל החינוך מחוייב לכך שעם חזרת הגן לשגרת הלימודים, הגן יאויש על ידי כלל אנשי הצוות הנדרשים. מינהל החינוך מגנה מכל וכל אלימות במוסדות חינוך מכל סוג שהיא, ומוביל צוותים מקצועיים הפועלים למיגור התופעה. יש לציין כי תתקיים בקרוב פגישה בין נציגי העירייה להורי הגן וצוות הגן ואנו בטוחים שפגישה זו תסייע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר