אנני אלמליח, תומר מוז, כרמל מאלי, רוי מילון, רות המל ורחל בן שבת (צילום: רוני בן חיים)
אנני אלמליח, תומר מוז, כרמל מאלי, רוי מילון, רות המל ורחל בן שבת (צילום: רוני בן חיים)

תלמידים ירושלמים בפרלמנט נוער אירופי

שישה בני נוער, מבתי ספר שונים ברחבי העיר, מייצגים את ישראל בישיבות הפרלמנט שמתקיימות בצרפת

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:09

השבוע התקיים בעיר הצרפתית טולוז פרלמנט הנוער האירופי, כשאת ישראל יצגו שישה בני נוער ירושלמים. השישה – אנני אלמליח ממכללת אורט, תומר מוז מליד"ה, כרמל מאלי מפלך, רוי מילון מבויאר, רות המל מהרטמן ורחל בן שבת מתל"י בית חינוך – דנו ביחד עם 70 בני נוער מרחבי אירופה בנושאים שונים ומגוונים כמו תחבורה ללא זיהום פחמן, מכוניות אוטונומיות ועוד.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

פרלמנט הנוער האירופי מפגיש אחת לשנתיים תלמידי תיכון מערים שונות באירופה לדון על עניינים מדעיים עם נגיעות אתיות ופוליטיות.

בני הנוער לקחו חלק בחמש ועדות שונות על נושא של ניידות, כשבין הנושאים שנידונו בוועדות אלו היו מכוניות אוטונומיות, מכוניות חשמליות, תעופה וחלל ועוד.

את הזכות לייצג את ישראל בפרלמנט האירופי קיבלו בני הנוער הירושלמים לאחר שהשתתפו בחודש פברואר האחרון בפרויקט הייחודי של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד – ׳פרלמנט מדעי לנוער ירושלמי׳.

ממוזיאון המדע נמסר כי "המוזיאון מקדיש חלק נכבד מפעילותו במיזמים בינלאומיים, להנחלת חינוך מדעי-טכנולוגי בקרב בני הנוער והעלאת המודעות לעיסוק בתחומים אלו. המוזיאון חרט על דגלו קידום פרויקטים מדעיים במיוחד בקרב בני נוער בבתי ספר מכל המגזרים וכל שכבות האוכלוסייה, מקיים מזה 21 שנה את התחרות למדענים ומפתחים צעירים בישראל בהשתתפות עשרות בני נוער. התחרות הינה חלק מתוכניות המחקר והפיתוח של האיחוד האירופי לעידוד ושיתוף פעולה בין מדענים צעירים באירופה וישראל, ושל התחרות העולמית היוקרתית אינטל אייסף Intel-ISEF בארצות הברים. לזוכים בתחרות הוענקו מלגות לימודים והם יצגו את ישראל בתחרות אינטל אייסף, בתחרות מדענים ומפתחים צעירים של האיחוד האירופי והשתתפו במחנה מדעי באירוח ממשלת גרמניה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר