כיתה (צילום אילוסטרציה: רינת אברגיל)
(צילום אילוסטרציה: רינת אברג'יל)

בעקבות הפרסום ב"כל העיר": נמנעה שביתת השרתים ועובדי הניקיון

לאחר הפרסום ב"כל העיר" על כוונת השרתים ועובדי הניקיון בבתי הספר היסודיים בירושלים לשבות כנגד העסקת עובדי קבלן במקומם, מספר יצחק הובר, שרת הבית הספר "אדם", כי ועד העובדים בעירייה החל לפעול למנוע את פיטוריהם: "הכתבה ב'כל העיר' עשתה את שלה, הם הבינו שאנחנו רציניים ואז זה הסתדר"

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:18

בעקבות הפרסום ב"כל העיר" על כוונת השרתים ועובדי הניקיון בבתי הספר היסודיים ברחבי ירושלים לשבות, במחאה על העסקת עובדי קבלן במקומם, ועד העובדים העירוני החל לפעול כנגד פיטוריהם ובכל נמנעה השביתה.



כזכור, כפי שפורסם באתר "כל העיר", עובדי התחזוקה של בתי הספר היסודיים בירושלים איימו שלא להגיע לבתי הספר השבוע, במסגרתם עבודתם לקראת פתיחת שנת הלימודים, וזאת במחאה כנגד הכוונה לפטרם ולהעסיק במקומם עובדים של חברות קבלניות. לטענת יצחק הובר, שרת בבית הספר "אדם", במושבה, עד לפרסום הכתבה ב"כל העיר", אף אחד מוועד העובדים העירוני לא התייחס לטענותיהם. כאמור, השבוע, לאחר פרסום הכתבה, ועד העובדים העירוני פנה לגורמים במינהל החינוך בעירייה והחל לפעול למניעת המנהלך להעסקת עובידי קבלן במקומם של כ-150 שרתים ועובדי ניקיון. בסופו של דבר השביתה נמנעה.

"הוועד איתנו, ואת הבעיה של הקבלנים פתרנו. זהו." מציין הובר בשיחה עם "כל העיר". "יו"ר הסתדרות ירושלים הוציא הודעה חד משמעית. אחר כך הוא דיבר עם הנהלת מנח"י, וההנהלה הבטיחה להחזיר את העובדים למקומות העבודה שלהם בלי תוספת של עובדי קבלן. הכתבה ב'כל העיר' עשתה את שלה, הם הבינו שאנחנו רציניים ואז זה הסתדר".

דני בונפיל, יושב ראש ההסתדרות ירושלים, אומר ל"כל העיר" כי "מרגע שהעניין הגיע אלי לקח לי בדיוק 24 שעות לעצור את זה. אני לא יודע על משא ומתן עם מנח"י, אבל כנראה הם ביטלו את עובדי הקבלן, אין למנח"י מה לעשות. הם לא יעיזו. אם הם כן, מרגע שאני יודע על כך, יהיו עוד הרבה כתבות לכתוב".

מהעירייה נמסר בתגובה: "העיריה מקיימת שיח מתמיד וחיובי עם הסתדרות העובדים. אנו מברכים את כלל עובדי החינוך הירושלמי בשנת לימודים טובה ומוצלחת ושמחים לפתוח שנה בתנאים המיטביים לטובת תלמידי ותלמידות ירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר