אביגיל כהן (צילום: דותן גור אריה)
אביגיל כהן (צילום: דותן גור אריה)

מאורט בית הערבה למוסך טויוטה זמיר בירושלים – תכירו את מכונאית הרכב אביגיל כהן

אביגיל כהן, בת 19, בוגרת תיכון בית הערבה, עובדת כיום במוסך טויוטה זמיר בגבעת שאול: "מכונאות רכב היתה המגמה היחידה שעניינה ומשכה אותי"

פורסם בתאריך: 24.9.18 10:29

אביגיל כהן, בת 19, מנחלאות, סיימה לפני כשנה וחצי את לימודי התיכון באורט בית הערבה בירושלים, וכיום היא מועסקת כמכונאית רכב במוסך טויוטה זמיר בגבעת שאול.

כהן מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי לפני כארבע שנים שנים, במסגרת לימודיה בתיכון בית הערבה בשכונת ארנונה בירושלים, היא בחרה ללמוד דווקא במגמת מכונאות רכב. "בת יחידה בין בנים", היא מתארת, "מכונאות רכב היתה המגמה היחידה שעניינה אותי ומשכה אותי, מעבר לכך לא גיליתי עניין בשום מגמה".



 

אביגיל כהן (צילום: אורט בית הערבה)

אביגיל כהן (צילום: אורט בית הערבה)


"אני עובדת כמעט ארבע שנים במוסך", מספרת כהן. "התיכון סידר עבודות לתלמידי המגמה, ואני הגעתי לטויטה זמיר".

איך העבודה במוסך?

"אני מקבלת כל מיני תגובות. חלק מהלקוחות בהתחלה היו בשוק, אבל אחר כך מתרגלים לזה. שואלים אותי הרבה איך התגלגלתי לזה. לא כל כך מעניין אותי מה אחרים חושבים. העיקר שאני עובדת בעבודה שאני אוהבת. במוסך – הבוסים, מהרגע הראשון, פרגנו לי. גם בבית הספר עודדו אותי להמשיך במגמה ולעשות את מה שאני אוהבת.. באורט בית הערבה נתנו לי את כל הכלים על מנת להצליח".

כיום, בנוסף לעבודתה כמכונאית רכב במוסך, כהן לומדת תעודת הנדסאי בכפר הירוק. "אך המקצוע שלי לחיים הוא להיות מכונאית רכב", היא מסכמת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר