אילוסטרציה של צהרון (צילום: זאב שטרן)
אילוסטרציה של צהרון (צילום: זאב שטרן)

הורים לתלמידים מתלוננים: קשיים בהרשמה לצהרוני העירייה

הורים לתלמידים מספרים כי לא הצליחו להירשם לצהרונים. העירייה: "השנה הוכנסה מערכת חדשה לרישום וגבייה לתכניות שאגודת רנה קאסן מפעילה; לצערנו התגלו מספר תקלות נקודתיות שטופלו ותוקנו"

פורסם בתאריך: 13.9.18 08:24

שנת הלימודים בירושלים סוגרת את השבוע השני שלה, אך הורים רבים בעיר מתלוננים על קשיים בהרשמה לצהרונים של העירייה דרך אגודת רנה קאסן, חברת בת של העירייה שאחראית על תפעול הצהרונים.



לטענת אמא לילד בכיתה ב' באחד מבתי הספר היסודיים בעיר, הרישום של בנה לא נקלט באתר של רנה קאסן. "רשמתי את הבן שלי ברישום הראשוני בקיץ, אך ההרשמה לא נקלטה והילד שלי לא היה בצהרון בגלל זה. ניסינו להירשם שוב בימים שלפני פתיחת שנת הלימודים, אך אמרו לי שנסגרה ההרשמה ושצריך להירשם דרך המזכירות. בשבוע שעבר, השבוע הראשון ללימודים, פתחו שוב את ההרשמה דרך האתר, אבל הוא קרס ואי אפשר היה להירשם. עמותת רנה קאסן מנהלת כמעט את כל הצהרונים של ילדי בתי הספר בעיר, אבל משהו שם לא עובד כמו שצריך. בכל שנה יש הורים שנתקים בבעיות ואי אפשר לתפוס אותם טלפונית".

אותה אם מוסיפה כי "גם בשנה שעברה היה לי סיפור איתם, רשמתי את  שני ילדיי לצהרונים ולחוגים. אבל לקראת חודש מאי, קיבלתי טלפון ואמרו לי שלא שילמתי שום דבר ושאני צריכה לשלם את כל הסכום על החוגים והצהרונים. הייתי בטוחה שהשנה הם ישפרו את השירות שלהם, אבל זה ממש לא קרה. הילד שלי התחיל את השנה בלי שהוא היה רשום לצהרון".

מהעירייה ומאגודת רנה קאסן נמסר בתגובה: "אגודת רנה קאסן משמשת כתאגיד עירוני של עיריית ירושלים ומהווה זרוע ביצועית של מינהל חינוך ירושלים (מנח"י). האגודה פועלת במטרה לפתח ולהפעיל מענים חינוכיים עבור הילדים ובני הנוער הירושלמים. בתוך כך, מפעילה האגודה מאות מסגרות של צהרונים, עבור אלפי ילדים ברחבי ירושלים משלושת המגזרים, החל מגילאי הגן ועד לתלמידים בכיתה ד'. ההרשמה למסגרות החינוכיות הבלתי פורמאליות ביניהן: צהרונים וחוגים, מתבצעת באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של רנה קאסן, כפי שהיה גם בשנת תשע"ח. השנה הוכנסה מערכת חדשה לרישום וגבייה לתכניות שהאגודה מפעילה. עקב כך, לצערנו התגלו מספר תקלות נקודתיות שטופלו ותוקנו. כמו כן, לטובת מתן שירות אופטימלי להורים ההרשמה לצהרונים נמשכת גם בימים אלה, זאת על אף ששנת הלימודים כבר החלה. בנוסף, הורחב מוקד השירות להורים, לטובת מתן מענה מקצועי מהיר ויעיל, הן טלפונית והן לפניות המגיעות לאגודה באמצעות המייל. בהקשר זה יצוין כי ניתן מענה מהיר ויעיל גם במדיה החברתית – פייסבוק. מינהל החינוך ימשיך לפעול על מנת לייעל את השירות הניתן להורי ותלמידי ירושלים בכל עת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר