הדמית מרכז יוניסטרים בקרית היובל (הדמיה: יוניסטרים)
הדמית מרכז יוניסטרים בקרית היובל (הדמיה: יוניסטרים)

בויאר: הונחה אבן פינה להקמת מרכז יזמות חדשני

המרכז, שמוקם על ידי יוניסטרים, הפדרציה היהודית של לוס אנג’לס, הרל”י ומשרד ירושלים ומורשת, ישמש כהאב טכנולוגי עבור בני הנוער הירושלמים ותלמידי פנימיית בויאר

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:12

הפדרציה היהודית של לוס אנג’לס ועמותת יוניסטרים יקימו במתחם תיכון בויאר מרכז יזמות חדשני. ליוזמה שותפים גם משרד ירושלים ומורשת, הרשות לפיתוח ירושלים והאגודה לקידום החינוך.



המרכז ישמש האב טכנולוגי, שבו בני ובנות הנוער הירושלמים ותלמידי פנימיית בויאר, יקימו וינהלו חברות סטארט-אפ במסגרת תוכנית היזמות של יוניסטרים.

אבן פינה להקמת מרכז יוניסטרים ע”ש קרל פרייס הונחה ביום חמישי שעבר במתחם בויאר. הטקס נערך במעמד יו”ר עמותת יוניסטרים רוני צארום, מנכ”לית עמותת יוניסטרים בת שבע משה, מנכ”ל משרד ירושלים ומורשת רן ישי, מנכ”ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי, נציגים מהפדרציה היהודית של לוס אנג’לס, התורמים סטיבן ואליסה רובין, אשר המרכז נקרא על שם אביה – קרל פרייס, סגנית נשיא הפדרציה- בקי סובלמן שטרן ומיכל שביט – מנהלת הפיתוח הפדגוגי באגודה לקידום החינוך.

יוזמי הקמת מרכז החדשנות מציינים כי “במהלך השנה הקרובה ייבחרו להשתתף בתוכנית עשרות בני נוער, אשר יהיו הקבוצה הראשונה במרכז החדש. המרכז ישמש האב טכנולוגי בו ילמדו בני הנוער המשתתפים בתכנית על עולם העסקים ויזמות, אנגלית עסקית, יפתחו חברת סטארט אפ, ירכשו כלים טכנולוגים ומנהיגות ויובילו פעילות פרוייקט חברתי למען הקהילה המקומית”.

עוד הם מציינים כי “במסגרת תוכנית יוניסטרים, בני הנוער מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים, עד לייצור שיווק ומכירה. את בני הנוער ילוו בהתנדבות אנשי עסקים המעבירים את הידע העסקי שלהם ממקור ראשון ומשמשים כמנטורים לצד היותם מודל לחיקוי והזדהות עבור בני הנוער”.

הדמית מרכז יוניסטרים בקרית היובל (הדמיה: יוניסטרים)

הדמית מרכז יוניסטרים בקרית היובל (הדמיה: יוניסטרים)

מנכ”לית עמותת יוניסטרים בת שבע משה: “השינוי החברתי שיוניסטרים מקדמת בכל הארץ מזה 17 שנים הינו משימה לאומית, אנו שמחים וגאים שזכינו להתחיל לפעול גם בעיר הבירה ולשלב את המודל המצליח של יוניסטרים בפנימיית בויאר בירושלים”.

מנכ”ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי מוסיף: “בירושלים התפתח בשנים האחרונות אקוסיסטם של חדשנות, טכנולוגיה ויזמות שיצא אל גבולות ישראל והפך את הבירה לאחת הערים המובילות בעולם לטיפוח ופיתוח רעיונות פורצי דרך בהייטק, ביוטק, אנימציה, תוכן ממוחשב ועוד. טבעי להרחיב את גבולות האקוסיסטם גם אל התלמידות והתלמידים הירושלמים, להכיר להם את עולם היזמות העסקית, הטכנולוגיה והניהול ולהפגיש את אותם האנשים שעשו את זה בירושלים”.

עמותת יוניסטרים, יש לציין, פועלת בשותפות אסטרטגית עם הפדרציה היהודית של לוס אנג’לס, סיטי, USAID, JP Morgan ורשות החדשנות במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית.

“יוניסטרים הוקמה מתוך מטרה להעניק לנוער ולצעירים שגדלו בפריפריה החברתית והגיאוגרפית את הכלים לקבוע את עתידם בעצמם, לפרוץ את המסגרת בה הם גדלים, להצליח ברמה האישית בעולם היזמות והעסקים ובמקביל להוביל מיזמים קהילתיים במטרה להשפיע על העיר בה הם גדלו”, נמסר מיוניסטרים. “כל זאת לצד מפגש עם בני נוער מתרבויות ומגזרים שונים הקיימים במדינה ובכך להכשיר מנהיגות המקדמת דו קיום בארץ. את בני הנוער מלווים בהתנדבות מעל 4,500 אנשי עסקים המעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי. יוניסטרים פועלת ב-70 יישובים ברחבי הארץ עם למעלה מ-25,000 בני נוער מכלל המגזרים במדינת ישראל”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר