מכללה אקדמית הדסה (צילום: שמואל כהן)
מכללה אקדמית הדסה (צילום: שמואל כהן)

"אתם תפסתם את ההזדמנות ובאתם אלינו למכללה אקדמית הדסה לרכוש השכלה"

590 בוגרי המכללה האקדמית הדסה בי-ם קיבלו השבוע את תעודות הסיום שלהם בטקס חלוקת תארים חגיגי שקיימה המכללה בכיכר ספרא בעיר, במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון שהצהיר: "למכללה האקדמית הדסה יש חלק בלתי נפרד ומשמעותי מההשכלה הגבוהה בירושלים"

פורסם בתאריך: 27.6.19 08:16

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "למכללה האקדמית הדסה יש חלק בלתי נפרד ומשמעותי בהשכלה הגבוהה בירושלים. המכללה מסייעת לסטודנטים שלה להשתלב בחברה הירושלמית, מעודדת אותם לתרום לירושלים. יישר כוח חזק לעומדים בראש המערכת ולסגל האקדמי והמקצועי שעושים ככל שביכולתם לגרום לכך שהסטודנטים שלומדים במכללה ייצאו לא רק עם תעודה אקדמית, אלא גם עם חינוך טוב ואהבה לירושלים. בוגרות ובוגרים יקרים, אני מקווה שתמצאו כאן את מקום העבודה שלכם ותישארו כאן בעיר אתנו, וביחד אתכם הצעירים, נפתח את העיר ירושלים ואני מאחל באותה הזדמנות למכללה האקדמית הדסה שתמשיך לגדול ולצמוח ולהוביל בעיר".

צילום: יוסי יחסי ציבור

דוד ברודט, יו"ר חבר הנאמנים של המכללה האקדמית הדסה: "אנחנו מכללה צומחת ומתפתחת שמכשירה בוגרות ובוגרים איכותיים בתחומיים חיים מרכזיים בחברה ובמשק הישראלי. אתם יוצאים היום לדרך מקצועית חדשה, חלקכם כבר משולב בשוק העבודה וחלקכם נמצא כבר בתואר השני ואני שמח, כי אני יודע שאתם מצוידים בידע ובכלים היישומיים שרכשתם במכללה. הבסיס שהוקנה לכם במכללה יאפשר לכם לצלוח את כל השינויים הטכנולוגיים ולעשות את כל ההתאמות הנדרשות במהלך הקריירה הארוכה שלכם".

מכללה אקדמית הדסה (צילום: שמואל כהן)

מכללה אקדמית הדסה (צילום: שמואל כהן)

עו"ד אהרון אברמוביץ', יו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית הדסה: "בשבילי זו פעם ראשונה להיות במעמד הזה כיו"ר הוועד המנהל ואני חייב לומר לכם שזה בהחלט מרגש. האירוע הזה מחזק אצלי את ההבנה עד כמה משמעותית היא התרומה של המכללה לירושלים העיר ולמדינת ישראל. יש פה מרקם חברתי מאוד מיוחד במכללה הזאת, שלא לניתן למצוא בהרבה מקומות, לא בירושלים ולא בארץ. כל גווני האוכלוסייה הישראלית נמצאים פה, שותפים יחד, עשו את הדרך ביחד ויהיו שותפים להצלחות בעתיד. אני גאה להיות חלק מהעשייה המבורכת הזאת".

מכללת הדסה (צילום: שמואל כהן)

מכללה אקדמית הדסה (צילום: שמואל כהן)

 

פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא המכללה האקדמית הדסה: "כשהתחלתי את תפקידי כנשיא המכללה, שאלו אותי, מתי נגיע ל-3000 סטודנטים? היום, כבר הגענו ל-4000. הצמיחה שלנו כמובן לא באה לידי ביטוי רק במספר הסטודנטים. שדרגנו את תשתיות המכללה, חנכנו בניין חדש, ופתחנו חוגי לימוד חדשים. איש יקר לליבי תמיד אמר לי שהחיים הם חלון של הזדמנויות אתה עומד מול החלון ומי שחכם, רואה את ההזדמנות הנכונה עוברת, מוציא את היד ותופס אותה. אתם תפסתם את ההזדמנות ובאתם אלינו לרכוש השכלה. את הדרך שלכם להתקדם, התחלתם אצלנו לפני מספר שנים, אך היא לא הסתיימה. השתמשו בלימודים שלכם פה כמנוף להמשך הדרך, כל אחד עם האופי שלו ועם החלומות שלו. לחלום זו לא אופציה, זו חובה, כי רק השמים הם הגבול.

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר