פינת ההנצחה במכללת הדסה (צילום: המכללה האקדמית הדסה)
פינת ההנצחה במכללת הדסה (צילום: המכללה האקדמית הדסה)

לזכרם של דוד, אוריאל, יצחק ועידו: פינת הנצחה בקמפוס של המכללה האקדמית הדסה

במכללה הקימו פינת הנצחה לזכרם של המרצה ד"ר חיים כצמן, הסטודנטים אוריאל ביבי ויצחק לוי והבוגר עידו רוזנטל זכרונם לברכה, אשר נרצחו ונפלו בקרבות מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל'

פורסם בתאריך: 1.1.24 16:47

לימודים בצל מלחמה וזיכרון: במכללה האקדמית הדסה, בשיתוף אגודת הסטודנטים, הקימו בקמפוס המכללה פינת הנצחה לזכרם של הנופלים והנרצחים במלחמת 'חרבות ברזל' מקרב אנשי הצוות והסטודנטים:

– ד"ר חיים כצמן ז"ל, מרצה בחוג לפוליטיקה ותקשורת, אשר נרצח בביתו בקיבוץ חולית על ידי מחבלים במהלך מתקפת הטרור על יישובי הדרום.
– אוריאל ביבי ז"ל, נרשם ללימודי חוץ במדעי המעבדה הרפואית במכללה. נפל במהלך קרב יריות, זאת לאחר שנתקל במחסום של מחבלים כאשר היה בדרכו לקיבוץ בארי בשבת השחורה.
– יצחק לוי ז"ל, בוגר המכינה הקדם אקדמית, אשר נרצח במתקפת הטרור על מסיבת הטבע בקיבוץ רעים.
– עידו רוזנטל ז"ל, בוגר החוג לתקשורת צילומית. עידו נפל בקרב להצלת אזרחים בקיבוץ עלומים במהלך מתקפת הטרור על יישובי הדרום.

במכללת הדסה מציינים כי אחד ממובילי הקמת פינת ההנצחה מטעם אגודת הסטודנטים הוא דניאל אזולאי, רמ״ח תרבות באגודה, שעשה זאת גם מתוך הכאב הפרטי שלו. "דניאל שכל את אחיו יונתן חי אזולאי ז״ל במסיבת הטבע נובה ברעים", נמסר מהמכללה. "יונתן חי ז״ל היה בולט בעיקר בשמחת חייו שהיה מרעיף לסובבים אותו בסיפורים שלו, שהיו מלאים בהומור ובחוכמה, היתה לו המתנה הנדירה לגרום לכל אדם לחייך ולשמוח ולהוקיר תודה בכל רגע בחיים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר