מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)
מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)

מועדון אירועים בירושלים: The Box

הכל מתחיל ונגמר בשירות - זה המוטו שמנחה את מועדון האירועים בירושלים The box

פורסם בתאריך: 5.7.19 12:29

בתוך שלל אולמות האירועים הגרנדיוזים ורחבי הידיים באזור ירושלים, נותרים החוגגים שמחפשים אירועים קלילים יותר, לקהל קטן, מבלי לקרוע את הכיס – ללא מענה. בדיוק את הצורך הזה הגיע למלא מועדון האירועים בירושלים The box, הממוקם באזור התעשייה תלפיות ומהווה בית לאירועים של עד 150 אנשים.

את מועדון The box הקימו אלון יצחקי, אלון שאולוף ורונן התשואל לפני שלוש שנים. "המטרה שלנו היא לתת מענה מעולה לאנשים שלא רוצים לבחור באולם גדול ואין להם המון מוזמנים" מספר אלון יצחקי. "זה פותר גם את בעיית המקום, וגם כמובן את בעיית התקציב. אנחנו עושים אצלנו את כל סוגי האירועים הפרטיים, עד גודל של חינות. כלומר, מסיבות חברה, ימי הולדת, מסיבות גיוס, בר או בת מצווה, ערבי גיבוש לחברות ועוד. כל אירוע עד 150 איש".

מחיי הלילה אל עולם האירועים

אל תחילת דרכו במועדון הגיע אלון מתחום חיי הלילה. "נהניתי בתחום חיי הלילה והמסיבות" אומר אלון, "אבל בשלב מסוים החלטתי לקחת צעד אחורה ולהתקדם דווקא לתחום האירועים. הרעיון של הפקה, טיפול בכל הפרטים הקטנים מא' ועד ת' ולתת שירות איכותי, הכי קסם לי. חברתי לרונן ואלון, השותפים, וביחד כיום אנחנו מנהלים 2 עסקים, את המועדון וחברה בשם "ראם טכנולוגיה" המתמקדת במצלמות אבטחה, מערכות אבטחה ומיגון, בתים חכמים, הגברה, תאורה ועוד. אני המנהל הפעיל במועדון והם המנהלים הפעילים בחברה השנייה. אנחנו לא מתכננים לנוח, ובעתיד אנחנו מתכננים לפתוח סניף נוסף של The box, גם מחוץ לגבולות הבירה".

מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)

מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)

חבילות אירועים מלאות

הייחוד של מועדון The box נעוץ בעובדה כי הלקוחות המגיעים לערוך אירוע באולם מקבלים את האפשרות לזכות בראש שקט, מתחילת הדרך ועד סופה, בדמות החבילות השלמות שמציע אלון. "אנחנו עובדים עם חבילות אירועים מושלמות, הלקוח מגיע והכל מוכן לו, אנחנו מפיקים לו את כל האירוע והוא לא צריך להתעסק בכלום, הכל כלול. אנחנו גם מציעים את האפשרות לקחת רק את המקום, במידה והלקוח מעוניין, אבל רוב הלקוחות שמחים ומרוצים לקחת חבילה מלאה. אנחנו מציעים ארבע חבילות שונות ברמות תקציב שונות, שכוללות ממש כל מה שמישהו יכול לרצות עבור האירוע שלו, ככל שעולים ברמת המחיר, כך, מן הסתם, יקבל הלקוח יותר. החבילות כוללות לרוב תאורה, הגברה, מזנון אוכל בשרי, עיצוב של בלונים, צלם מגנטים, די ג'יי, מפעילה, חטיפים, שתייה קלה, הזמנות מעוצבות לאירוע, בר מתוקים, מסיבת פול מון ועוד המון הפתעות, לפי בקשה".

אירועים מודולריים לפי דרישה

בדיוק כשם שניתן להתאים את החבילות המוכנות לצרכים של הלקוח, כך ניתן להתאים גם את המקום עצמו. "היופי במקום שלנו" אומר אלון, "זה שהוא מודולרי לגמרי. יש לנו את המקום, שולחנות, כיסאות, כל מה שצריך, אבל אנחנו יכולים לשחק עם זה לפי האירוע. אם אנחנו מארגנים ברית, נארגן שולחנות ישיבה נוחים, אם אנחנו עושים בר מצווה, נשאיר להם רחבת ריקודים כדי לרקוד, הכל בתיאום עם הלקוח והצרכים שלו".

מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)

מועדון אירועים The box (צילום: שלומי בכר)

הכל מתחיל ונגמר בשירות

ניתן להבין בקלות, שהדגש המשמעותי של יצחקי זה איכות השירות שהוא נותן, מעל לכל. "פתחתי את המועדון קודם כל כדי לתת שירות לאנשים שלא רוצים להוציא 50,000 ₪ על בר מצווה ויכולים לקבל את הכל אצלי, בסל אחד, בחמישית מהמחיר. אחר כך התמקדתי בבחירת הספקים, היה לי חשוב לאתר את בעלי המקצוע הכי טובים בעיר, והיום, אחרי ניסוי וטעייה, אני יודע שהגעתי לספקים האיכותיים ביותר. הגענו לאן שהגענו היום, בזכות האנשים שאתנו, בעלי המקצוע הם בסופו של דבר אלה שיוצרים את החוויה הטובה. החל מהעובדים, דרך הספקים ועד אליי, המנהל, לכולנו חשוב לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח, מהפגישה הראשונה שהוא נכנס למועדון ואנחנו מציעים לו לאכול ולשתות, דרך האירוע וגם לאחריו, לוודא שהיה מרוצה. ואנחנו רואים איך הלקוחות חוזרים אלינו, בדיוק לפני כמה שבועות חזרה לקוחה שכבר עשתה בת מצווה לילדה שלה לפני שנתיים, ועכשיו ערכה שוב אירוע לבן שלה. יש לנו הרבה לקוחות שחוזרים אלינו לכל אירוע שלהם. בסוף היום, הכל מתחיל ונגמר בשירות".

מועדון The box

כתובת המקום: הסדנא 9, תלפיות ירושלים

טלפון: 0525305200

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר