פיצה עגבניה (צילום: אבי קליין)
פיצה עגבניה (צילום: אבי קליין)

פיצה עגבניה בירושלים: הלוהטת בעיר

מתי בפעם האחרונה קיבלתם פיצה לפנים? טעימה של פיצה עגבנייה בירושלים לא תשאיר אתכם אדישים

פורסם בתאריך: 18.4.19 12:31

פיצה עגבניה – סניף בית הנציב ירושלים

מכורים לפיצה? אוהבים בצק עבה או דק? אם אתם שייכים לאוהבי הבצק הדק ועדיין לא טעמתם את הפיצה של 'עגבניה' בבית הנציב זה הזמן.  סניף הרשת האהובה והמוכרת הממוקם בבית הנציב בעיר, מביא לכם את אותה פיצה טעימה עשויה בסגנון איטלקי עם בצק דק לפי מתכון מיוחד, חומרי גלם איכותיים כמו רוטב עגבניות טרי, 100 אחוז גבינת מוצרלה טרייה ומבחר תוספות, שנמכרת ברחבי הרשת. רשת 'עגבניה' נפתחה לפני כ-20 שנה בתל אביב ומאז היא לא מפסיקה להפיץ את בשורת הפיצה הדקה והאיכותית לכל רחבי הארץ.

פיצה עגבניה (צילום: אבי קליין)

"הפיצה שהיא פיצה איטלקית אמיתית ממש כמו שעושים באיטליה מביאה את איטליה לישראל. זוהי פיצה מיוחדת עשויה חומרי גלם איכותיים טריים. הכנת הבצק נעשית מדי יום, למעלה 100 אחוז גבינת מוצרלה איכותית, רוטב עגבניות טרי ותוספות. הפיצה נאפית בתנור אבן מול עיני הלקוחות במטבח פתוח.

התוצאה פיצה פריכה וטעימה עשויה תערובת קמחים ייחודים ובלעדית של הרשת. מאפיין נוסף של פיצה 'עגבניה' הוא הגודל – שהוא יתרון מול המתחרים. קחו לדוגמה מגש משפחתי ב'עגבניה' הוא גדול יותר מבמקומות אחרים ומספיק למשפחה ויותר. מנה אישית של פיצה הינה כרבע מגש ולכן מי שרוכש מנה אישית מקבל 2 משולשים ולא אחד כפי שנהוג אצל האחרים".  אומר בנימין ברכה הזכיין "וכן נהנים הלקוחות שלנו לא רק ממוצר איכותי וטוב אלא גם מתמורה גבוהה ביחס למחיר. אני רוצה לציין כי האווירה הטובה בפיצריה, השירות החם, המטבח הפתוח והכנת הפיצה מול הלקוחות עשתה לה שם בקרב מכורי הפיצות. מגיעים אלינו לקוחות מכל ירושלים והסביבה והתגובות מדברות בעד עצמן. אנחנו מקבלים הזמנות למשלוחים מרוב חלקי העיר. בתפריט קיימת אופציה לטבעונים לפיצה ללא גלוטן, פיצה מקמח כוסמין. בזכות הקמחים המיוחדים מהם עשוי הבצק, מבחר של מאפים, פוקצות, מגוון פסטות ועוד".

כשר למהדרין

משלוחים לכל רחבי העיר

 

כתובת: בית הנציב, דרך חברון 101, ירושלים טל: 02-5321633

מייל: [email protected]

אתר: agvania.co.il/beithanatziv

פייסבוק: פיצה עגבניה ירושלים בית הנציב

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר