העובדות מנהלות את המיזם. קואופרטיב תנט'יף | צילום: עצמי
העובדות מנהלות את המיזם. קואופרטיב תנט'יף | צילום: עצמי

יד ביד למען העסקים בירושלים, והפעם – תנט'יף

פרויקט ייחודי ומשותף של "כל העיר" ועיריית ירושלים למען קידום העסקים בעיר. הכירו את קואופרטיב הניקיון תנט'יף – שירותי ניקיון לחברות וארגונים מתוך רצון לשינוי חברתי

פורסם בתאריך: 20.10.21 17:22

שם העסק: קואופרטיב הניקיון – תנט'יף

מאחורי העסק: עובדות הניקיון של הקואופרטיב מנהלות את העסק בעצמן. בימים אלה נפתח סניף בירושלים בניהולה של שירה מזרחי לצד שותפה ממזרח העיר.

ההתמחות שלנו: שירותי ניקיון לחברות גדולות, ארגונים ומוסדות, תוך מתן הכשרה והתקדמות תעסוקתית בתוך המיזם ומחוצה לו, הקניית מיומנויות לרכישת שפה ולימודי מחשב.

קצת עלינו: הרעיון נולד בשנת 2017 על ידי קבוצה מתנועת הבוגרים של השומר הצעיר בגבעת חביבה, בשיתוף ארגון "מען", מתוך צורך לספק שירותי ניקיון לסמינר גדול באזור. תחושת הניצול בתחום הובילה לפתיחת קואופרטיב שמספק היום שירותי ניקיון למפעלים כמו פריגת, נטפים ועוד רבים. חברות הקואופרטיב הן אלה שבוחרות את הוועד המנהל, עוברות תהליכי הכשרה לפיתוח תודעה קואופרטיבית, וחצי מהמטה הניהולי מורכב מנשים שהתחילו בניקיון ועברו לניהול.

אנחנו ממליצים על: שירותי ניקיון מקצועיים וברמה גבוהה. ההתקשרות עמנו היא שונה, העובדות מרגישות שייכות ולכן גם השירות שהלקוח מקבל איכותי. אנו נותנים שירותים אמינים, שקופים, וזה היתרון המרכזי שלנו.

לא יודעים עלינו ש: אנו נלחמים בתופעה של ניצול עובדי ועובדות קבלן ופועלים לקידום תעסוקתי של נשים שמגיעות מרקע מוחלש.

הכשרה תעסוקתית לעובדות. תנט'יף | צילום: עצמי

הכשרה תעסוקתית לעובדות. תנט'יף | צילום: עצמי

דבר טוב שקרה לנו בקורונה: התקשורת הטובה עם הלקוחות סייעה לנו לשמור על מקומות העבודה וכמעט ולא הוצאנו עובדים לחל"ת. משהו שאפיין לאורך התקופה את הקואופרטיבים בארץ ובחו"ל. ראינו סולידריות ובדרכים יצירתיות הצלחנו לשמור על העובדות.

סיוע שקיבלתם מהעירייה בקורונה: זאת ההזדמנות לומר תודה מיוחדת לעיריית ירושלים, שמסייעת בהקמת הקואופרטיב, ובמיוחד ליוסי חביליו, סגן ראש העיר, וכן, לרשות לקידום עסקים ולרשות התעסוקה.

כדאי לכם להגיע כי: לדברי שירה מזרחי, מנהלת סניף ירושלים: "העסק שלנו מציע מצב של WIN-WIN – מצד אחד שירות מעולה ואמין ללקוח, ומצד שני שינוי חברתי לעולם ולמזרח העיר"

מייל: [email protected]

טלפון: 052-543-3327

פייסבוק קואופרטיב הניקיון


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר