אילוסטרציה(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אילוסטרציה(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אטרקציות בעמק האלה: הכי מעניינות ומפתיעות

פורסם בתאריך: 28.10.19 15:11


קבוצת MASAEAT

אחים למשק חווה קולינרית, פוד טראקס – מהארץ לחו"ל

MESAEAT ׁ(צילום: רון קדמי)

MESAEAT ׁ(צילום: רון קדמי)

לפני כארבע שנים, כשבסצנה הקולינרית בישראל רק התחילו להבין שפוד טראקס הולכים להחליף דוכני מזון אך לא ממש ידעו 'איך לאכול את זה' ראה בדמיונו גדעון חכימי, יזם קולינרי מקצועי ומנוסה, איך כל הארץ מתמלאת פוד טראקס, בחזונו המשאיות מהוות אטרקציה מיוחדת בפסטיבלים, בירידים, באירועי השקות, בפתיחות ובקד"מ, באירועים במרכזי מבקרים של יקבים וגם בחתונות ובר מצוות, ממש כמו בארה"ב. פוד טראקס מעוצבים, יפהפיים, ממותגים, המושכים את העין, מציעים מנות מגוונות של אוכל איכותי וטעים ברמה גבוהה, מנות שיגרמו לנו לגשת ולטעום במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.

קבוצת MASAEAT, שבבעלותו של גדעון חכימי מונה מגוון פוד טראקס שכל אחד מהם מציע מנות שונות ומיוחדות כמו: המבורגר, סושי, עראיס, נקניקיות, מנות צמחוניות ומנות טבעוניות כמו ביונד ברגר (היחידי בארץ), תאי פוד, אוכל ויאטנמי, אוכל ישראלי, מנות יפניות ועוד ועוד. כמו גם פוד טראקס ייחודי לקינוחים מושחתים, גלידות, פוד טראק לשתייה בירות ואלכוהול. לדוגמה אם אתם חוגגים אירוע יום הולדת או מסיבה תוכלו לשכור 3 פוד טראקס כאשר כל אחד מהם מציע מנות אחרות. הפוד טראקס יגיעו אליכם בליווי צוות נמרץ ומנוסה שיכינו לכם אוכל טוב וכמובן ייענו על כל דרישה.

"פוד טראק זו חוייה, כיף להסתובב באירוע ולטעום מנות של פוד טראק. אפשר להסתובב מפוד טראק לפוד טראק ולטעום מגוון של מנות וההרגשה – חו"ל!  הכל מעוצב ויפהפה מה שעושה חשק ותיאבון" אומר גדעון חכימי הבעלים שצבר קילומטרז' רב בעסקי הקולינריה, למעלה מ-30 שנה בתחום, כבעלים של. קייטרינג פרי הארץ ושל רשת נרגילה. האהבה לפוד טראק היתה ממבט ראשון "חיכיתי לרגע שאוכל להביא פוד טראקס לארץ" הוא מספר. "צריך להבין שכיוון שאוכל של פוד טראק נעשה מול עיני הלקוח חייבים להקפיד פי כמה על חומרי גלם טריים איכותיים עשייה נכונה של המנות. לנו יש מבחר של פוד טראקס כך שאנחנו היחידים שיכולים להציע ללקוח בין אם זה פסטיבל מוסיקה גדול או יריד או אפילו חתונה או בר מצווה מגוון רחב של מנות ומאכלים".

המחירים? על מנות מפוד טראק נשלם בעיקרון פחות בהרבה ממנות במסעדה, או כפי שקורא לזה גדעון – עסק חברתי "וזה הנושא המעניין כיוון שיוקר המחייה בעליה מתמדת, אנשים אוהבים להסתובב באירועים ולקנות אוכל מפוד טראקס. מצד אחד איכות גבוהה ולא מתפשרת כמו שימוש בחומרי גלם איכותיים לדוגמה המבורגר עשוי אנטריקוט וציפס עשוי תפוחי אדמה מיובאים מבלגיה או הולנד ומצד שני העלויות הרבה יותר נמוכות". האהבה הגדולה של גדעון לא נעצרת בהפעלת והשכרת פוד טראקס והוא אף פתח מפעל לייצור פוד טראק.  "לקוח שמגיע אלינו ורוצה לרכוש פוד טראק ולהפעילו מקבל ייעוץ ראשוני איך וכיצד מפעילים מה צריך לקחת בחשבון. לפי רשימת דרישות של הלקוח לאחר ייעוץ שלנו כמובן אנחנו מתכננים את הכלי מבפנים ומבחוץ כולל מיתוג שלם של אריזות המנות, צבעים, מדים העובדים, בונים לו אתר אינטרנט ממותג ועוד. לאחר שהמשאית מגיעה לארץ אנחנו מעניקים ליווי צמוד כדי לוודא שאכן הלקוח מתפעל את הפוד טראק בהתאם להוראות".

כיום מתארגן גדעון חכימי להעביר את הידע בפוד טראקים לחו"ל: "בקרוב מאוד אנחנו יוצאים למונקוף בוקרשט ומוסקבה שם רכשו מאיתנו כלים וביקשו שנגיע עם כל הצוות כדי ללוות אותם באירועים שונים בתפעול הפוד טראקס".

כבוד!

כתובת: כפר אוריה סמוך לכביש 44

טלפון: 054-3215000

אימייל: [email protected]

לאתר: www.masaeat.co.il



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר