(צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חללי עבודה בירושלים תופסים תאוצה בקרב הירושלמים ואלו הן הסיבות לכך

למה להעדיף חללי עבודה בירושלים במקום משרד פרטי? איך מוצאים חללי עבודה ואיך מחפשים אותם? כל התשובות בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 9.3.20 18:28

ירושלים היא לא רק הבירה של ישראל, אלא גם מרכז עסקים חשוב. למרות שנדמה כאילו כולם נוהרים לת"א, מרכז העניינים נמצא דווקא בעיר הבירה ועסקים רבים, מכל הסוגים והגדלים, בוחרים להקים את המשרדים הראשיים שלהם בעיר המרכזית של ישראל.  אך גם חברות מערים אחרות בוחרות להקים סניפים בירושלים, כדי לא לאבד כוח אדם חשוב בעיר הבירה של ישראל. חברות כאלו מעדיפות בדרך כלל לשכור חללי עבודה בירושלים במקום לחפש ולהשכיר משרדים. איך זה עובד, איפה מוצאים חללי עבודה בירושלים ולמה זה עדיף על הקמת משרד פרטי? כל התשובות בפנים.

לחברות רבות יש סניפים במקומות שונים בארץ ולפעמים גם בעולם, כאשר אחד הסניפים, אם לא המרכזי שבהם, יהיה בעיר הבירה של ישראל, בירושלים כמובן, שמלבד היותה עיר בירה והעיר בה שוכנת כנסת ישראל, היא גם מרכז עסקים חשוב ביותר. לא מפתיע, אם כך, שחברות רבות, וגם כמובן פרילאנסרים בתחומים מגוונים מעדיפים לשכור חללי עבודה בירושלים מאשר להקים משרדים משלהם.

למה להעדיף חללי עבודה בירושלים במקום משרד פרטי? רמז, כל ההוצאות כלולות

אחרי שמתקבלת ההחלטה להקים סניף חדש, בין אם כדי לא לאבד כוח אדם חשוב המתגורר רחוק מהסניף הראשי ובין אם כדי למשוך לקוחות נוספים לעסק, עולה השאלה האם למצוא משרד פרטי ולהקים אותו מאפס או לשכור חלל עבודה, שבו כאמור, כל ההוצאות כלולות במחיר.

הסיבה העיקרית שחברות רבות בוחרות פשוט לשכור חלל עבודה בירושלים היא זו שנרשמה מעלה: כל ההוצאות כלולות במחיר, לא צריך לחשוב על כלום, לא צריך לשלם לכמה גורמים ולשמור אלפי חשבוניות, הכל מרוכז בחשבונית אחת. נוח, קל ופשוט. העובדה שבמקומות רבים יש פינוקים כמו חדר כושר, אפשרות להביא כלבים ואפילו מקלחות וחדרי כיף רק עוזרת להחלטה להקים את המשרד בתוך חלל עבודה משותף, מאחר שחברות קטנות ובינוניות לא יוכלו להרשות לעצמם להקים משרד עם חדר כיף או חדר כושר. אך מחיר ידוע מראש ופינוקים זאת לא הסיבה העיקרית שבגללה חברות הייטק ופרילאנסרים רבים מחפשים משרדים להשכרה בתוך חללי עבודה משותפים במקום להקים משרד פרטי משלהם.

עבודה בתוך חלל עבודה משותף בירושלים יוצרת שותפויות טבעיות

אחד ממנועי הצמיחה של עסקים בכל תחום הוא שיתופי פעולה. כאשר שוכרים משרד פרטי ומקימים אותו מאפס, קשה מאוד ליצור בטבעיות שיתופי פעולה. ברוב המקרים אין עסקים שאפשר לשתף איתם פעולה בבניין הנבחר. אך כשבוחרים חלל עבודה משותף, באופן טבעי נוצרת האפשרות לעשות נטוורקינג בין כל השוכרים במתחם. עובדי החברות והפרילאנסרים נחשפים לתחומים שונים, מקבלים רעיונות, לפעמים מקבלים חוות דעת על מוצר שאינו סודי או על דילמה עסקית שאפשר לשתף אותה יחד עם חברים אחרים במתחם וכך העסק מתפתח וגדל בצורה טובה יותר מאשר אילו החברה או הפרילאנסר היו יושבים במשרד פרטי שהקימו לעצמם. בנוסף, פעמים רבות נוצרים מוצרים חדשים לחלוטין כתוצאה משיתופי הפעולה האלו, מוצרים שבהחלט יכולים להביא את האקזיט הבא.

הכלל הראשון בעסקים: מיקום מיקום ומיקום. לבחור חלל עבודה בירושלים נכון

חברות רבות פשוט לא רוצות או לא יכולות להרשות לעצמן, בעיקר בתהליכי ההקמה שלהן, את עלויות המשרדים בלוקישינים הנחשבים. לעומת זאת, מתחמי חללי העבודה המשותפים יכולים להרשות לעצמם, מאחר שברוב המקרים עומדת מאחוריהם רשת גדולה. חללי העבודה האלו מציעים משרדים פרטיים להשכרה, חדרי ישיבות ועמדות באופן ספייס בלוקישינים נחשבים, נגישים במיוחד מכל הארץ, כך שהלקוחות והמשקיעים יוכלו להתרשם מרצינות החברה ולקנות מוצרים או שירותים בקלות רבה יותר אילו היו ממקמים את המשרד במקום אחר. ייתרון נוסף לחברות הגדולות המובילות מתחמי עבודה משותפים הוא המותג. כאשר חברה שוכרת משרדים במקום ממותג היא ממתגת את עצמה בהתאם, צעד נוסף שעוזר להרשים לקוחות ומשקיעים פונטציאליים.

איך מוצאים חללי עבודה ואיך מחפשים אותם

הדבר הראשון שעושים רוב האנשים שמחפשים חללי עבודה בירושלים הוא חיפוש בגוגל. מייד יעלו מספר לא מבוטל של תוצאות, חלקן רלוונטיות וחלקן פחות. הדרך הטובה ביותר לחפש חללי עבודה בירושלים ובכל הארץ היא פשוט להכנס לאתר ספייסנטר, בו מרוכזים כל חללי העבודה, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו מרוכזים בו 19 חללי עבודה בירושלים, אשר יכולים להתאים לחברות ופרילאנסרים בכל גודל ובכל שלב בחיי העסק. כל חלל עבודה מציע את התנאים שלו ואפשר לחפש לפי תקציב, לפי מיקום ואפילו לקרוא חוות דעת ולראות תמונות מייצגות של המקום. אחרי שבוחרים את המקומות המתאימים, זה הזמן לסבב טלפונים ולהגיע לסיורים במקומות עצמם, כדי להבין האם המקום אכן מתאים לצרכים, לפגוש חלק מהשוכרים במקום ואפילו להגיע לתקופת ניסיון קצרה, דבר שקיים במקומות רבים.

לסיכום, חללי עבודה בירושלים מכל סוג וגודל מרוכזים באתר ספייסנטר, אתר שיעזור לכם למצוא את המשרדים הבאים או את עמדות העבודה הבאות של החברה או העסק שלכם. לא משנה אם מדובר בעסק מתחיל או עסק וותיק, כל סוג של עסק ימצא את חלל העבודה המתאים לו, בלוקיישן המתאים לו, בלי צורך להוציא כסף רב ולהתחייב לזמן ארוך מידיי, כי בכל חלל עבודה יש מגוון מסלולים שמתאימים לכל אחד. זה הזמן להכנס לאתר ספייסנטר ולבחור את חלל העבודה המתאים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר