אבי גולדברגר, בר התקליט (צילומים: יח"צ התקליט)
אבי גולדברגר, בר התקליט (צילומים: יח"צ התקליט)

בעלי בר "התקליט" אבי גולדברגר ל"כל העיר": "ביום שנפתח – נבין את גודל המכה שחטפנו"

שלושה חודשים מאז סגירת חיי הלילה - אבי גולדברגר, בעלי בר 'התקליט' במרכז העיר, מאנשי הלילה הוותיקים של ירושלים, סבור כי לציבור אין באמת יכולת השפעה על קבלת ההחלטות: "הדבר היחידי שאנחנו יכולים לעשות זה לשבת ולחכות ולקוות שכל מי שבביזנס הזה ישרוד"

פורסם בתאריך: 10.12.20 17:56

כבר 13 שנה שאבי גולדברגר (44), איש התרבות ומעמודי התווך של חיי הלילה בירושלים, מפעיל את בר "התקליט" במרכז העיר ירושלים. כעת, כעבור שלושה חודשים בהם העסק הינו סגור, מתייחס גולדברגר בשיחה עם "כל העיר" על מצבם הקשה של העסקים בחיי הלילה ועל החשש מסגר נוסף, "אנחנו סגורים מאז ערב ראש השנה, כל הצוות נמצא בחל"ת ואנחנו מנצלים את הזמן הזה בעיקר כדי לתחזק ולשפר דברים לקראת היום שבו נפתח מחדש", מתאר גולדברגר בשיחה. "ברמה האישית – זו תקופה מוזרה. מוזר לא לעבוד כל כך הרבה זמן, אבל אולי גם הפסקה טובה מעבודה מאוד אינטנסיבית. בסך הכל היינו פתוחים בכל יום, עד שעות מאוחרות של הלילה, אז עכשיו יש זמן לעצור, ופתאום יש זמן לקרוא ספרים, לראות סרטים זה גם נחמד".


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בר התקליט (צילום: יח"צ התקליט)

בר התקליט בתקופת טרום הקורונה (צילום: יח"צ התקליט)


ניהול המשבר בידי הממשלה וההגבלות שאינן ברורות לבעלי העסקים ולאזרחים מטריד קשות את גולדברגר שאומר כי "אני חושב שתפיסת העולם הבסיסית של מקבלי ההחלטות של מי פותח ומי לא, והסיבה שמקומות הבילוי, התרבות והפנאי הם האחרונים לפתוח – משדרת כאילו מסר של מה שקשור לנשמה – הוא המזיק. אנחנו לא מחפשים פה רציונל. למה בחנות מסוימת יש 40 אנשים וזה בסדר, ובבית קפה – אם יהיו 40 אנשים זה לא בסדר?, אין פה רציונל".

גולדברגר מדגיש ואומר בשיחה כי לציבור אין באמת השפעה על מקבלי ההחלטות: "אני לא באמת חושב שיש לנו יכולת להשפיע ולשנות את ההחלטות האלה", לדבריו, "הדבר היחידי שאנחנו יכולים לעשות זה לשבת ולחכות ולקוות שכל מי שבביזנס הזה ישרוד".

גולדברגר מוסיף ומציין כי "אם היו מאפשרים לנו לפתוח כי יש לנו מקומות ישיבה בחוץ ולאחרים לא, אני לא יודע מה הייתי עושה. בגדול הייתי רוצה לגלות סולידריות עם כל מי שבתחום הזה, ולהמתין עד שלא מאפשרים לכולם לפתוח".


התקליט (צילום: אבי גולדברגר)

התקליט (צילום: אבי גולדברגר)


על היום שאחרי מתייחס גולדברגר ואומר כי "ביום שנפתח, רק אז נבין את גודל המכה שחטפנו. אני משער שביום שיאשרו לפתוח שוב אז נראה מי שרד ומי לא. כל עסק שנסגר זה עסר שהעסיק עובדים, ואותם חבר'ה הביאו עוד אנשים לעיר, זה הכל מרקם מאוד רחב של דברים. אם מבקרים יבואו לעיר ויראו שמקומות הבילוי שלהם סגורים, הם פשוט לא יבואו יותר. זה כדור שלג, סגירה של הרבה עסקים בתחום היא בטוח לא דבר טוב".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר