צילום: אסף קרלה
צילום: אסף קרלה

הלוחש לקצבים

אחרי שנים בתחום הנדל"ן, החליט שמוליק שמסיאב שהוא הולך עם הלב, מאז- הוא פורח

פורסם בתאריך: 15.8.21 04:39

במשך 4 שנים עסק שמוליק שמסיאב בתיווך נדל"ן, הוא העסיק 12 סוכנים במשרד גדול שהוקם ב"מושבה הגרמנית", עשה יופי של משכורת ובעיקר נהנה מהחיים, אבל משהו בכל זאת היה חסר לו בנוף הפנימי שלו, בשלב מסויים הוא החליט לסגור את העסק, להמציא את עצמו מחדש ולהקים את "ברכת שמואל-מיט סטור"."לא מצאתי את עצמי בתחום הנדל"ן היה לי הכל ומאידך היה חסר לי משהו" הוא אומר בראיון ל"כל העיר", "מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי להתעסק עם בשר והיה לי ברור שלשם אני הולך".



כתושב העיר שגדל בשכונת רמות, כשראה את הצורך בקצביה בשכונה החליט שאת המקום שלו יפתח שם, "כירושלמי, היה לי קשה למצוא קצביות שמציעות נתחי פרימיום בעיר. אז החלטתי להקים מקום ייחודי שיעניק חוויה קולינרית אחרת וינגיש עבור הקונים את הבשר המשובח ביותר שקיים. אני אוהב מאוד את מה שאני עושה ותמיד רואה את טובת הלקוחות לנגד עיניי. תודעת השירות שלי היא אבן דרך, מבחינתי אין משהו חשוב יותר מלא ליפול בקטנות מול לקוחות שלנו" הוא מציין.

לדבריו, תקופת הקורונה הייתה משגשגת. "אנשים ישבו בבית, נחשפו לתכניות בישול ורצו ללמוד לנסות לגעת בנתחים אחרים.זה הביא אותנו לחישוב מסלול מחדש, תוך כדי תנועה השקנו את מותג הבית שלנו שנמכר אצלנו, נחשפנו לקהל גדול יותר והתרבות הקולינרית הפכה לשם דבר"

במה זה בא לידי ביטוי?

"כמו שאמרתי, אנשים מאוד אוהבים להתנסות פתאום בעבודה עם נתחים שהם לא שמעו עליהם קודם, זה משהו שבאמת לא היה פה בעבר, היום יש לנו לקוחות שמגיעים במיוחד מכל הארץ בגלל איכות הבשר וטיבי הנתחים זה לא עניין של מה בכך".

שמסיאב (33), נשוי ואב לשני בנים מגדיר את המקום שלו כבן השלישי."זה לחלוטין הבייבי שליף אני פה רוב שעות היום, לומד חוקר מעביר את הידע שלי קדימה, נותן המלצות ובעיקר נהנה מהדרך" הוא מסכם.

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר