יוסי אבוקסיס, מיגל סילבה (צילומים: אורן בן חקון, בית"ר ירושלים - האתר הרשמי)
יוסי אבוקסיס, מיגל סילבה (צילומים: אורן בן חקון, בית"ר ירושלים - האתר הרשמי)

דעה | יש גם ימים כאלה

ההפסד לחדרה הוכיח שיש משחק שבהם כלום לא הולך, למרות שלבית"ר יש קבוצה עדיפה. חלון ינואר הסתיים בעיבוי הסגל והחלפת איתמר ישראלי שהם צעדים הכרחיים לשדרוג הקבוצה

פורסם בתאריך: 2.2.23 17:49

יש משחקים שכלום לא הולך בהם. המשחק נגד הפועל חדרה היה כזה. אני לא אוהב לכתוב על היריבה ועל השיפוט, אבל במקרה הנ"ל זה פשוט הכרחי. הפועל חדרה הוכיחה פעם אחר פעם בסגנון המשחק שלה שהיא לא ראויה לליגת העל. רועי ריינשרייבר הוא השופט הכי יהיר בליגת העל. רק בליגה שלנו המשחק נעצר פעמים רבות בלי סיבה, מה שעוצר את המומנטום ומקשה לפתח משחק כדורגל רציף.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ובכל זאת, אפשר היה להתגבר גם על שופט עוין וגם על קבוצה שלא באה לשחק כדורגל, השחקנים היו מגיעים מפוקסים. כל זה ניתן כמובן לעשות, אם בכל משחק לא יהיה את השחקן התורן שיתרום טעות קריטית שתגרום לבית"ר לרדוף אחר היריבה. ולרדוף אחרי קבוצה כמו חדרה, שסוגרת הרמטית את ההגנה שלה ובטח עם מאמנה החדש-ישן יעקב קורצקי שבא רק להרוס – זה בהחלט קשה.

למרות דברי הפתיחה שלי, ציפיתי מיוסי אבוקסיס לבוא מוכן יותר למשחק. למשל, להבהיר לשחקניו שהרמות בלתי פוסקות לרחבה יסוכלו על ידי שלישיית הבלמים של היריבה, ובכדי להוציא את הגנת חדרה החוצה צריך לבעוט כמו שיותר לשער ולנסות לחדור לרחבה דרך דריבל או דאבל פס. לבית"ר את הכלים: ירדן שועה, בר כהן, דנילו אספרייה – הם בדיוק השחקנים שיכולים לחדור בפס טוב או בדריבל מוצלח כל הגנה בליגה. אך כנראה שיש גם ימים כאלה פחות מוצלחים.

 

אם בוחנים את בית"ר על פני עשרת המשחקים האחרונים בליגה ובגביע מאזנה חיובי ומעודד: 6 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו2 הפסדים. ולצד הביקורת מגיע לאבוקסיס המון מחמאות על המצב שבו בית"ר נמצאת היום. הרחק מהתחתית עם הפנים כלפי מעלה וברבע גמר גביע המדינה.

באשר לרכש: הבלם סרגיי בורודין, הקשר תמיר עדי, השוער מיגל סילבה והמגן השמאלי גרגורי מורוזוב, הם שחקני הרכש שהצטרפו לבית"ר עד מועד כתיבת הטור, וככל הנראה עד לסגירת החלון בית"ר תצרף גם שחקן התקפה. עיבוי הסגל והחלפת איתמר ישראלי הם צעדים הכרחיים לשדרוג הקבוצה וגם לאופציות נוספות מהספסל.

משחק החוץ הקרוב נגד קרית שמונה הוא חשוב מאוד. אם בית"ר רוצה להיכנס ברגל ימין לחודש פברואר הקריטי, שיקבע אם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון, היא חייבת לחזור מהצפון עם ניצחון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר