ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תודה ברק, תודה יוסי

זמן להגיד תודה: תודה לך ברק אברמוב שהעמדת קבוצה ראויה על הרגליים ולא הפסקת לנסות ולחזק אותה, תודה לך יוסי אבוקסיס שהבאת לנו את הגביע - מה שהיה בינינו מחול

פורסם בתאריך: 1.6.23 13:25

כמה זמן חיכיתי לכתוב טור זכייה בגביע. מתרגש כמו ילד ולא מצליח להוריד את החיוך מאותו ערב בחיפה. לפני הכל, אשמח להגיד תודה לברק אברמוב שהעמיד קבוצה ראויה ועשה רכש רציני בינואר שראה שיש סיכוי ממשי לגביע, תודה ליוסי אבוקסיס שהשאיר אותנו בליגה עונה שעברה והשנה הביא לנו גביע. מה שהיה בינינו יוסי – מחול מחול מחול. תודה לשחקנים שנלחמו בחצי ובגמר כמו אריות, התאבדו על כל כדור ועלו למגרש עם רעל בעיניים כמו שאנחנו אוהבים. תודה לקהל האדיר שגם אם לא שלט בעצמו בסוף (לא היה צריך לקרות, אבל מרגע שקרה לא נורא ולא קרוב ל״ביזיון האדיר״ שהתקשורת האדומה מנסה לקבע), סחף את הקבוצה לניצחון, תודה לכל אחת ואחד שהם חלק מאותם משוגעים שקם בבוקר יום הגמר במטרה לקרוע את הגרון ולדחוף את הקבוצה עד לתואר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תוך כדי החגיגות שלא מתוכננות להסתיים בקרוב, אברמוב ואבוקסיס גם התחילו לתכנן את העונה הבאה וגם דאגו לממש את האופציה על מיגל סילבה (שידוע שגדל בימק״א!), גריגורי מורזוב, תומא ופריידי. אברמוב מוכיח לנו שהוא לא מתכוון לעצור פה והתשובה שלנו חייבת להיות בשבירת השיא של רכישת מנויים. אם נשבור את שיא מנויים ולפי הביקוש, ובנוסף הקבוצה תמכור הרבה חולצות גמר, חולצות שונות של הקבוצה וצעיפי זכייה ויחד עם הכסף שיכנס ממשחק "אלוף האלופים", לפחות סיבוב אחד באירופה, ואולי גם עם כסף שיכנס ממכירת לווי גארסיה, אפשר יהיה להעמיד פה קבוצה חזקה מאוד שתרוץ בצמרת עונה הבאה.
ההרכב שלנו בסך הכל מצויין. מה שהיה חסר לנו העונה זה עומק בספסל, ולכן שמות כמו אבי ריקן ואלמוג בוזגלו יכולים להיות מצויינים עבורנו. אני לא דואג, ויודע שברק ויוסי לא ינוחו עד שיעמידו לנו קבוצה חזקה ועמוקה. מקווה שיפגעו עם הבלם/קשר האחורי הזר שמתוכנן להגיע, כפי שפגעו עם הזרים האחרים העונה.
חובת ההוכחה עכשיו עלינו האוהדים: קיבלנו בעל בית שמגיע מאהבת המנורה, שלא מתראיין כל יומיים בתקשורת ושלא הולך נגד הקהל. היציע המזרחי יהיה סולד אאוט ממנויים העונה ולכן ממליץ למהר ולרכוש לשם מנוי. כולי תקווה שגם המערבי יהיה סולד אאוט ממכירת מנויים, ונוכל להחיל פה תרבות מנויים כפי שצריך להיות במועדון בסדר גודל שלנו.
אני מאמין שלכם, כמו לי, החיוך לא יורד מהפנים וזה פשוט לא להאמין לאן הכדורגל יכול לקחת אותך בשנה – מהבור הכי עמוק עד לפסגה הכי גבוהה. מקווה שמשה לא חוגג אלא אוכל את הלב בבית שלו. יש גביע בירושלים!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר