ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | יש לנו בעיה

בחודש אחד קיבלנו מאברמוב את כל מה שלא אהבנו בכל הבעלים שהיו כאן בעשור האחרון: היעדר רכש ראוי, הבטחות סרק, פרגונים בלעדיים לחלק אחד מסוים בקהל, מסיבת עיתונאים הזויה ומינוי מאמן אלמוני. אז כן, יש לנו בעיה

פורסם בתאריך: 10.2.24 00:41

הייתי בין הספקנים הבודדים לגבי ברק אברמוב, עוד בטרם העברת הבעלות ממשה חוגג. כבר אז לא הרגישה לי נוחה הדרך שבה עברה הבעלות על בית"ר ירושלים, גם לא המעורבות של ג'קי בן זקן. תרמה לתחושה הקשה שלי פגישה עם האיש, שארכה לא יותר מרבע/חצי שעה בבית וגן, מיד לאחר שהפך לבעלים, בכדי להבין שאנחנו הולכים ככל הנראה לחזור אחורה בהרבה מאוד מובנים. רוב הקהל בניגוד אלי חשב אחרת, הרוב חשבו שהגיע לכאן מישהו שאכפת לו, חשבו שהגיע לכאן מישהו שגם אם לא יעניק איכות חיים, יעניק חיים נורמליים.

בחודש אחד קיבלנו את כל מה שלא אהבנו בכל הבעלים שהיו כאן בעשור האחרון. זה דבר אחד שאתה לא מצליח להחזיק מאמן שרק בשנה שעברה הביא תואר אחרי 14 שנים, זה קורה זה יכול לקרות וזה עוד יקרה והכל לגיטימי, אבל כשמוסיפים לזה את מסיבת העיתונאים ההזויה שניהל, עם הצהרות קשות ביותר כלפי יוסי אבוקסיס שרק לפני רגע היה "אח שלך", ולצד זאת פרגונים בלעדיים לחלק אחד מאוד מסוים בקהל של בית"ר, ועוד שלל הצהרות על כך שהוא יביא לבית"ר רק "שוברי שוויון", והכפשות לא רלוונטיות כלפי בעלים קודמים, כשמוסיפים לזה את מדיניות הרכש או יותר נכון את האין רכש איכותי מתחילת העונה, בטח ובטח בחודש האחרון, כשמוסיפים לזה מינוי של מאמן אלמוני כמחליף, כשמוסיפים לזה את הקריסה המקצועית הטבעית בנסיבות הסגל הקצר והלא איכותי וההפסדים שבוע אחרי שבוע, במיוחד את ההפסד הטרגי בדרבי, אפשר להגיד – Huoston we have a problem (יוסטון, יש לנו בעיה).
עד לשבוע האחרון נהנה אברמוב מפרגון כללי ורוחבי בקהל ומהיעדר ביקורת תקשורתית כלשהי, (הצטיינה בזה בעיקר תכנית הרדיו המקומית בימי שישי). הקהל של בית"ר שבר השנה את שיא המנויים העונתי והזרים מיליוני שקלים לקופת המועדון, מה שלא קיבל אף בעלים אחר בבית"ר ונתן את הגב והגיבוי הכמעט מלא, לכל מהלך של הבעלים. מנגד מצופה היה לקבל לכל הפחות קבוצת פליאוף עליון שמתמודדת על מקום באירופה, וגם כשזה היה ברור שזה לא קורה ולא יקרה הקהל המשיך לתמוך. אבל החודש האחרון הוא מעט יותר מידי גם בשביל קהל חבול, שעד לפני שנה וחצי חיפש חיים ולא איכות חיים.
אני לא יודע תחת איזה הנחה פועל אברמוב אבל הוא חייב להפנים כבר עכשיו, הקהל של בית"ר לא יקבל מציאות של קבוצת פליאוף תחתון ובינוניות, הוא לא יקבל תרבות ניהול כזו וגם לקהל שלנו יש קווים אדומים. החלק בקהל שאותו בחר אברמוב להאדיר אולי יישאר נאמן וימשיך לרכוש מנויים גם בעונה הבאה, אבל החלק הארי בקהל, זה שבעיקר נמאס לו, פשוט לא יגיע ולא יחדש מנוי. אם אברמוב ימשיך להתנהל כמו שהוא מתנהל מאז סוף חודש מאי של העונה הקודמת, הוא יגלה בעונה הבאה יציעים ריקים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר