חיים אתגר עם דוד חיון ובני משפחתו, שף אבי לוי, קובי פרץ וחברים, תאיר גרטי, עמית צוקרמן ואופיר קריאף, רועי זיו, אריאל גואטה, אמיר חכימיאן צילומים שרית לוי, רון ירקוני, עדן מור יוסף, פרטי, נתנאל תבל
חיים אתגר עם דוד חיון ובני משפחתו, שף אבי לוי, קובי פרץ וחברים, תאיר גרטי, עמית צוקרמן ואופיר קריאף, רועי זיו, אריאל גואטה, אמיר חכימיאן (צילומים: שרית לוי, רון ירקוני, עדן מור יוסף, פרטי, נתנאל תבל)

הצדיק הירושלמי, המאסטר שף, מתנדב העל וסוכן הדוגמניות – קבלו את ירושלמיז

"כל העיר" מתחדש במדור רכילות חדש. והשבוע - השקות, התרגשות, יופי וספורט. כנסו, כנסו

פורסם בתאריך: 6.1.22 21:12

@ שמתם לב מי נבחר לגלם צדיק אמיתי בתוכנית "יצאת צדיק" עם חיים אתגר? נכון, ירושלמי אסלי משלנו, האינסטלטור דוד חיון.

סחתיין עליך, דוד חיון, יצאת צדיק, איך זה מרגיש?
"מרגש מאוד. מתקשרים אלי מכל הארץ, אנשים שאני אפילו לא מכיר, ומברכים אותי. תודה רבה לכולם".


חיים אתגר ביחד עם דוד חיון ובני משפחתו (צילום: שרית לוי)

חיים אתגר ביחד עם דוד חיון ובני משפחתו (צילום: שרית לוי)


אין ויכוח, מגיע לך.
"תשמע, זה טבעי לעשות את העבודה שלך נאמנה, ואני מקווה שכל בעלי המקצוע שרואים את התוכנית הזו, יבחרו להיות בצד הטוב, ולא בצד הרע. אז נכון, לא פשוט להיות בתחום שלי, אבל אסור להתפתות לדברים שליליים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השף אבי לוי (צילום: רון ירקוני)

השף אבי לוי (צילום: רון ירקוני)


@ את מה שדוד חיון מגלה עכשיו, למד המאסטר שף אבי לוי, כבר מזמן. באורח הולם, לוי הפך לחלק משמעותי מהנוף הירושלמי הקולינרי, כשאחרי מסעדת "המוציא" המצליחה שלו, פתח גם את ״חדר מרים״, בצמוד ל"המוציא". מדובר בחדר פרטי לאירועי בוטיק המתאים לעד 50 סועדים, ומאובזר בטלוויזיה 86 אינץ׳, מערכת סאונד מתקדמת ותפריט עשיר ומגוון. כמו כן יתקיימו ב"חדר מרים" סדנאות פרטיות בהדרכתו האישית של המאסטר שף.

מברוכ לך השף אבי לוי, קראת למקום החדש "חדר מרים" על שם אמך היקרה, זה נכון?
״נכון. ואציין שהמקום החדש נפתח בזכות הביקוש מצד לקוחות רבים שכבר שנים ביקשו זאת. השקענו רבות בחדר האירועים, הן בעיצוב, הן באווירה שיצרנו בו והן בחשיבה על התפריט העשיר והאטרקטיבי שעמלנו עליו רבות. אני מדגיש שבמקביל למקום החדש, קומת האירועים ב'המוציא', שיכולה להכיל עד 70 סועדים, ממשיכה לפעול כרגיל״.


הספר יניב מלכה (נמימין), קובי פרץ, מנהל שרולה לאון אבוטבול

הספר יניב מלכה (נמימין), קובי פרץ, מנהל שרולה לאון אבוטבול


@ מצטער, אתם לא יכולים לקרוא את האייטם הזה אם אתם לא מעריצים שרופים של הזמר קובי פרץ. עם כל הכבוד שהוא רוכש לעיר הבירה, את הביקור שלו אצלנו בתחילת השבוע הוא הקדיש לא לביקור בכותל, כי אם לביקור במעדנייה היוקרתית "שרולה" אשר בבקעה. עדיין לא ברור אם הוא הטמין שם פתק בין נתחי הבשר, מה שברור הוא שאמר לנו בתגובה לעניין: "ירושלים זו העיר היקרה לי ביותר, באמת".


השקת סניף קוק אנד בייק בקניון מלחה

השקת סניף קוק אנד בייק בקניון מלחה


@ רשת "קוק אנד בייק" השיקה ביום שני האחרון את חנות הדגל התשיעית שלה בקומת המסחר החדשה בקניון הדר בתלפיות. לצורך החגיגה, המנכ"ל יוני קצן, בלי בעיות, העלה לעיר הקודש את מלכת המטבח יונית צוקרמן, אנציקלופדיית האוכל עז תלם, ואליהם סחב את זוכת "הקינוח המושלם" הירושלמית רחלי ור-ניר (אנחנו עוד נחזור אליה, לקינוח), וכן את השף האקס ירושלמי צ'רלי פדידה, שעזב את העיר לפני 25 שנים לטובת האחות הקטנה מתל אביב, כשהוא כובש לו בדרך כל פסגה אפשרית.


שף צ'רלי פדידה (צילום: מורני דואר)

שף צ'רלי פדידה (צילום: מורני דואר)


השף צ'רלי פדידה, למדנו ביחד והיינו חברים טובים בנעורים, אתה לא מתגעגע לירושלים?
"ברור. תמיד מתגעגע, והמשפחה שלי עדיין בירושלים, אבל החיים שלי בתל אביב, מה לעשות".

אז לפחות תפתח מסעדה בירושלים?
"בינתיים לא. תשמע, רק לפני חודש פתחתי את המסעדה החדשה שלי, זוס, בחיפה, וזה מספיק לי בינתיים".


עופר איובי וחברי הפרלמנט ברדיו ירושלים

עופר איובי וחברי הפרלמנט ברדיו ירושלים


@ אם האזנתם בימי שישי האחרונים לתוכנית הפרלמנט הירושלמי המשודרת ברדיו ירושלים, לגמרי לגיטימי מצדכם להציע לעופר איובי, היועץ הבכיר של ראש העיר, להסב מקצוע לשדרן קבוע בגלי האתר. בכל מקרה, איובי עף על עצמו עם זיכרונות וסיפורים על ירושלים של פעם, יחד עם המנחה שוקי בן עמי וחברי הפאנל, ביניהם כוכב בית"ר לשעבר דני נוימן.


אמיר חכמיאן (צילום: נתנאל תבל)

אמיר חכמיאן (צילום: נתנאל תבל)


@ נכון שאף אחד מהמסעדנים של ירושלים לא יודע איך אמורים להתנהג כולם ביחד בשותף ביניהם? אז אמיר חכמיאן, רואה החשבון ומנהל האגף לקידום עסקים בעירייה, ארגן לכבודם באמצע השבוע כנס מסעדנים מיוחד במינו.

כן, אמיר חכמיאן, ספר לנו, קודם כל, מי היו שם?
"היו חיים אגמי מסטקיית חצות, קרן ואיציק קדוש, תמיר גריפלר מקפה גן סיפור, נועם ואסף ריזי ממסעדת אדום, עמית וניצה מהנוקטורנו, יעקב בן עמי מקפה בן עמי, חזי צדקיהו ממסעדת צדקיהו, משה אשוש מרוזה במושבה ופיצה סבבה, יענקל'ה תורג'מן מ-1868, אסף פוליסיאן מבראש ו-ואיינו, תומר ימימה מסבתא ימימה, אפרים גרינבלט מהאצ', שלמה חבה מהמאפייה, אביחי ואן לוין מקפה אלה, וזו רק רשימה חלקית בהחלט".

נו, וספר איזה מוב עשית להם שם?
"נתנו להם כלים שלימדו אותם כל מה שחשוב ומעניין אותם באמצעות הרצאות לפי הזמנתם. נתנו להם חיבוק ואמרנו תודה. וצריך להגיד: יש משמעות לחוויה בעיר – והמסעדות ובתי האוכל שלנו מייצרים את החוויה הזו. אין כמו עיר עם מסעדות שוקקות חיים, אתה יודע".


דוד מלכא (מימין לשמאל), מייקל אורן, רב ניצב יעקב שבתאי ניצב דורון ידיד, ניצב אמיר כהן ודניאל וואיצ'ק (צילום: באדיבות מוזיאון ידידי ישראל)

דוד מלכא (מימין לשמאל), מייקל אורן, רב ניצב יעקב שבתאי ניצב דורון ידיד, ניצב אמיר כהן ודניאל וואיצ'ק (צילום: באדיבות מוזיאון ידידי ישראל)


@ 'לוחמת', התערוכה לזכרה של חיילת מג"ב הדס מלכא ז"ל שהושקה לפני פרוץ השנה החדשה במרכז המדיה בקמפוס ידידי ישראל במרכז העיר, הפכה את האירוע העצוב להכרזה מעודדת על הקמת מוזיאון חדשני וייחודי, עם הולוגרמות, תמונות וסיפורים על הדס. מי שהתרגש מאוד מהסיפור הוא דוקטור מייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בארצות הברית, שהתנדב לעמוד בראש העמותה הציבורית להנצחת מורשתה של הדס. עוד נכחו בתערוכה ראש העיר משה ליאון, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, המשנה לראש העיר פלר חסן נחום, נציג הבעלים של מוזיאון ידידי ישראל ניר קמחי, יו״ר חבר הנאמנים של המוזיאון האלוף יוסי פלד, מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל דניאל וואיצ'ק, בני משפחת מלכא ועשרות חברים.

@ רגע לפני חגיגות הסילבסטר, הפתיעו את אשת יחסי הציבור טל מרום במסיבת יומולדת, ולצד המשפחה הקרובה וחברים קרובים, יכולתם לראות לוחצים לה ידיים לפי התור גם את הסופר יוצא "האח הגדול" אסיף אלקיים, וכן את קובי ודנה מאור וליה גיל מהישרדות . שיהיה במזל, טל, גם מהמדור.


תאיר גרטי ואמרי משה (צילום: עדן מור יוסף)

תאיר גרטי ואמרי משה (צילום: עדן מור יוסף)


@ תגידו מברוכ לתאיר גרתי ואמרי משה, הבעלים של "חלאתי" בשוק מחנה יהודה שפתחו עוד להיט – "מאמא פרנה".

תאיר ואמרי, אליכם.
״מאמא פרנה הוא פופ אפ שאסור לפספס. הבאנו את הסירים של סבתא אידה עם אוכל וניחוחות של פעם ללב שוק מחנה יהודה. קציצות דגים, בשר ראש, מוח, שקדי עגל וקציצות בשר – כל זה בתוך פרנה חמה וטרייה".


אבנר און ונדב בורנשטיין (צילום: טל מרום)

אבנר און ונדב בורנשטיין (צילום: טל מרום)


@ הידעתם? העיתונאי והמגיש נדב בורנשטיין הגיע השבוע לטי טיים במלון וולדורף אסטוריה, ובדק מה ההבדל בין האנגלים לירושלמים, ביחד עם מנכ״ל המלון אבנר און.

@ המדור מודה ומתוודה – השבוע הצליחו לבלבל אותו היטב. מה היה? קבלו סיפור – בחמישי האחרון, בחניון 3 של קניון מלחה, נכנסה בשעת ערב מוקדמת ובנסיעה מהוססת מכונית קטנה, ובה צמד דוברי אנגלית ששאלו את המדור איך מגיעים לחניון העליון, ומאיפה נכנסים לקניון? כן, שמעתם נכון, מצאו את מי לשאול באמת.

כשהמדור חשף מי הוא, השניים לא נשארו חייבים ומיד התחילו לספר את קורות חייהם וכך הבנתי שמדובר בצמד שחקני בית"ר ירושלים, שבאו לעשות שופינג. אז מי הם היו אתם שואלים? ובכן, או אדווין ג'אסי, ריצ'מונד בואצ'י, גליאופיליו האסלביינק או דווקא קמסו מארה. אין, מרוב בלבלה והתרגשות שהם נכנסו אליה, אי אפשר היה להבין מהם מי הוא מי.

 

 

סוכן הדוגמניות המצליח ושופט תחרויות היופי רונן אפרת מעלה לכבוד גברברי העיר המיוחדת בעולם שורת דוגמניות הורסות מתל אביב שיעבירו כאן בירושלים קורס הדרכה מקצועי על איך להכיר בחורות. האם אפשר לומר שהוא יוצא כאן למבצע נועז?


רונן אפרת

רונן אפרת


כן, רונן אפרת, אפשר לחתוך את האוויר בסכין למשמע הבשורה המשמחת הזו שלך?
"תבין שאני מייצג כבר מעל ל-13 שנים שלל דוגמניות, ובכל השנים האלו בחורים תמיד שואלים אותי איפה ואיך אפשר להתחיל ולהכיר בחורות יפות? אז מתוך המצוקה של אותם בחורים מקסימים, החלטתי לעשות הדרכה מקצועית, בערים שונות בארץ, עם תריסר דוגמניות שידריכו מניסיונן האישי איך אפשר להכיר בחורות יפות".

ומה עוד?
"זה יכול גם למנוע הטרדות מיניות עתידיות, כי הדוגמניות המדריכות יסבירו מה נכון לעשות ומה לא".


רועי זיו (צילום: פרטי)

רועי זיו (צילום: פרטי)


@ ונעבור למעשים טובים, עם המילה האחרונה בתחום ההתנדבות – שבירושלמית קוראים לזה "רועי והחברים למען הקהילה", בניצוחו של רועי זיו. ומה האייטם? אז ככה – עיריית ירושלים החליטה לפרגן וכך נכתב ברשת החברתית של כיכר ספרא: "רועי זיו הוא יחצן שהפיק לפני 15 שנה מסיבה לילדים בעלי מוגבלויות ומאז הוא לא יכול להפסיק. הוא הפך את החניון שלו ל'חדר המתנות של רועי', עם המון מתנות לילדים חולים ובעלי מוגבלויות. הוא מארגן משלחות בני נוער שמגיעות לשמח ילדים במחלקות, עם כלי נגינה, שקיות הפתעה וצעצועים, ואפילו דאג להציב מקררים מלאים בקרטיבים בבתי חולים בכל רחבי העיר, עבור ילדים שיוצאים מטיפולים וניתוחים ולא יכולים לאכול אוכל מוצק. אז תנו כבוד כמונו לרועי והחברים למען הקהילה". כשמגיע אז מגיע והמדור שמח לפרגן – שאפו רועי.


עמית צוקרמן ואופיר קריאך (צילום: פרטי)

עמית צוקרמן ואופיר קריאף (צילום: פרטי)


@ רוצים לדעת מה עשה קפטן בית״ר ירושלים אופיר קריאף לשיער גופו? תמרטו שערות. סתם, רק תקראו פשוט פה בקטנה על השחקן המצטיין בדרבי הירושלמי, שנכנס לו בתחילת השבוע למכון הלייזר והאסתטיקה של עמית צוקרמן ״עמית קוסמטיקס״ מבית מטי מועדוני כושר, ותיישרו קו על איך שעבר שחקננו טיפול הסרת שיער בלייזר במכשיר המתקדם בעולם הלייטשייר. מה לעשות, שחקני הכדורגל של היום, אתם (עכשיו) יודעים, זה לא מה שהיה פעם.


אריאל גואטה

אריאל גואטה


@ ובגלל שאנחנו לארג'ים אתכם, סידרנו לכם גם לדעת שעד שהתחיל לו הדרבי בין בית"ר להפועל, התקבצו להם מאות אוהדים של שתי הקבוצות בקומות המזון המהיר של קניון מלחה הסמוך לאצטדיון טדי, ושרו בצווחות כל מיני שירי אוהדים, כשעל הכול מנצח אריאל גואטה, בעלי מסעדת הבשרים "מיט קוטור", שתפס יום והוציא לשם כך אל פתח המסעדה המצליחה שלו זוג רמקולים עוצמתיים.


רחלי ור ניר באריכא

רחלי ור ניר באריכא


@ לא לשכוח כובע (או מטרייה), מיימייה ושקיק של מצב רוח טוב לקינוח, כיוון שהבטחתי לכם קינוח מושלם עם זוכת "הקינוח המושלם" רחלי ור-ניר, שלקחה אותנו בשישי האחרון לטיול אחר הסביח  המושלם ב"אריכא" בשוק מחנה יהודה, תוך שהיא מתפנקת גם במארז הסלטים המשובח והידוע של איתי אריכא. כן, ויש לי עכשיו הרגשה ששיטת סימון השבילים הזו לפתיחת שנה רכילותית חדשה ומושלמת, יש לכם מהשבוע, ומדי שבוע ושבוע, כאן, מחדש. שבת שלום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר