הדג נחש בתקליט (למעלה משמאל עם כיוון השעון), משה חוגג, מיכל קאופמן, אנדריאה בוצ'לי ויורם וייס, איציק ריקן ואלעד נאור, רון יזרעאלי, עידן עמדי ומיכאל דהאן, אור זקן ומיקו ג'מאל (צילומים: ארנון בוסאני, פרטי, שלומית טרון, מתוך פייסבוק)
הדג נחש בתקליט (למעלה משמאל עם כיוון השעון), משה חוגג, מיכל קאופמן, אנדריאה בוצ'לי ויורם וייס, איציק ריקן ואלעד נאור, רון יזרעאלי, עידן עמדי ומיכאל דהאן, אור זקן ומיקו ג'מאל (צילומים: ארנון בוסאני, פרטי, שלומית טרון, מתוך פייסבוק)

חוגג לא משחרר – לא את בית"ר ירושלים וגם לא כמה מילים

וגם - היוזמה המשוגעת של רון יזרעאלי, הביקור של הדג נחש ב'תקליט' ומה שתתה תמר איש שלום. 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 3.7.22 17:14

מדי שבוע מתכנסים להם חכמי 'ירושלמיז' ודנים בינם לבין עצמם מי יעלה על המוקד באותו סופשבוע במדור. השבוע נמצא איתנו משה חוגג, הבעלים (היוצא) של בית"ר ירושלים, שעל פי פרסומים שונים הגיע למתווה מכירת המועדון לעמותת האוהדים, זאת לאחר שהוביל את הצהובים למצב הכי גרוע שהם היו בו מאז ומתמיד.

אז האם הבית"רים ניצלו סופסוף? עוד ממש מוקדם לקבוע. האם משה חוגג, סרבן הראיונות, יסתדר עם העיתונות הצהובה של 'ירשלמיז'? זאת שאלה ששניות קלות מפרידות ביניכם לבין התשובה המלוקקת שלו עליה.


משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)

משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)


שלום לך משה חוגג, כאן 'ירושלמיז' על הקו, המדור הכי מפרגן בעיר שמציע לך דיל לא רגיל: תבחר אתה מה ראוי ואפשר לפרגן לך ואני אפרגן?
"אני מבין, אני מכיר את 'ירושלמיז', ואני שמח שיש לך מדור שמפרגן – תבורך. לפחות יש לך עבודה נעימה".

יפה שאתה מפרגן ל'ירושלמיז'. בוא נתקדם ותפרגן גם תשובה – למה אתה לא משחרר את בית"ר ירושלים?
"לא, אני לא מדבר עם התקשורת. שבוע מבורך, להתראות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


@@@

ועכשיו קבלו את האלוף השנתי של מרוץ האדוונצ'ר לאופנועים מעל 1,000 סמ"ק לשנת 2021, הלוא הוא רון יזרעאלי, דיג'יי מובחר ושדרן רדיו ירושלים בעבר, שבמקביל לתחרויות האופנועים הנועזות שלו יוצא בימים אלה ביוזמה חדשה: הקמת מסלול רכיבה לאופנועי שטח בירושלים, שיהיה אפשר ללמד בו ילדים מגיל 8. כן, מה שאתם שומעים.


רון יזרעאלי (צילום: שלומית טרון)

רון יזרעאלי (צילום: שלומית טרון)


רון יזרעאלי, פרט, נמק והסבר?
"אני מחפש לחנך ילדים ובני נוער לספורט. השאיפה שלי זה שיהיה פה בירושלים מקום שילדים יכולים להתאמן בו עם אופנוע, באישור ההורים כמובן, במתחם סגור הרמטי, סטרילי, שם הם יוכלו להבין איך רוכבים נכון. זה נותן כל כך הרבה לילדים, ממש כמו רכיבה טיפולית על סוסים".

@@@

ומה תגידו על התספורת החדשה של החקיין מיקו ג'מאל מהתוכנית הטלוויזיונית "בובה של לילה"? כמו שאתם רואים בתמונה, 'ירושלמיז' תפס אותו ממש שעה קלה לפני צילומי הפרק החדש, כשהוא מסתפר אצל הספר אור זקן פה בירושלים.


אור זקן ומיקו ג'מאל (צילום: פרטי)

אור זקן ומיקו ג'מאל (צילום: פרטי)


@@@

ממשיכים אל הזמר עידן עמדי, שהגיע בשבוע שעבר לשוק מחנה יהודה, וגם באמצע הבילוי, התפתה לאהבתו הגדולה – המוזיקה. מה הקטע? במהלך הסיבוב בשוק עמדי ראה את הזמר מיכאל דהאן מופיע למול עיני העוברים ושבים, ובלי להתבלבל, ובטח בלי הרבה גינונים של הכוכב הגדול שהוא, הרבה הצטרף אליו לדואט שריגש את כולם. אין ספק – ענק.


עידן עמדי ומיכאל דהאן מופיעים בשוק (צילום: מתוך פייסבוק)

עידן עמדי ומיכאל דהאן מופיעים בשוק (צילום: מתוך פייסבוק)


@@@

נישאר בענייני מוזיקה. ובכן, דרמה קטנה ליוותה את הזמר אנדריאה בוצ'לי, שמכר כ-90 מיליון עותקים מאלבומיו, בביקורו בישראל, כיוון שלאחר הופעתו נזקק הזמר לבדיקה אצל מומחה אוזניים, ומלוויו המליצו לו להגיע אל ד"ר מיכל קאופמן, מומחית אף אוזן גרון במרכז הרפואי הדסה. סוף דבר? לאחר הטיפול הרפואי הודה בוצ׳לי בחום לד"ר קאופמן ולצוותה, וביקש לפגוש באופן אישי את המנכ"ל פרופ' יורם וייס, כדי להמשיך ולהודות לבית החולים על הטיפול בו. ולא, למי שתהה, הוא לא שר שם כלל וכלל.


מימין פרופ' יורם וייס, אנדריאה בוצ'לי, ד''ר מיכל קאופמן (צילום: פייסבוק)

מימין פרופ' יורם וייס, אנדריאה בוצ'לי, ד"ר מיכל קאופמן (צילום: פייסבוק)


@@@

לקב"ט המוצלח של קניון מלחה, רועי ששון, יש מהשבוע סגן חדש, אליהו כהן, שנכנס לעניינים אחרי שהתחיל מלמטה ועבר בהצלחה כל תפקיד אפשרי בחטיבת הביטחון של הקניון.


אליהו כהן (צילום: פרטי)

אליהו כהן (צילום: פרטי)


אליהו כהן, תפוס פיקוד וספר לנו עם מה אתם מתמודדים באבטחת קניון מלחה?
"זהו הקניון הגדול של ירושלים, ומדי יום אנחנו נתקלים בשלל בעיות ביטחון ואבטחה, עליהם אנחנו מתגברים במקצועיות. זה מתחיל בהתרעות לפיגועים, נמשך בהתפרעויות של אוהדי כדורגל שבאים לפני משחקים בטדי, ונגמר בסתם ריבים של אזרחים על מקומות חנייה. מה שברור הוא שאנחנו מסכלים בעיות ביטחון כאלו כל הזמן, ושולטים במצב בצורה מלאה, ככה שכל המבקרים בקניון נהנים כל פעם מחדש, כשהם מוגנים ובטוחים במאת האחוזים".

@@@

הזמן: יום שישי האחרון. המקום: היכל הארנה ירושלים. מה ומי בתמונה? הכול אול רייט, כן, פשוט לקחנו אתכם לטברנה של מפגש השייח׳, שם אלעד נאור, המנכ"ל, בדיוק תופס לו דואט עם איציק ריקן, נגן הבוזוקי המפורסם בישראל. תיהנו.


אלעד נאור ואיציק ריקן (צילום: פרטי)

אלעד נאור ואיציק ריקן (צילום: פרטי)


 

 

@@@

מזל טוב לאיש העסקים גיא בצלאל, מבעלי רשת ״סופט קוקיז״, שחגג בשישי האחרון בת מצווש מושקעת במיוחד לבתו אמור, בגן האירועים היוקרתי ״דסטינו״ בשורש. היה נפלא.


גיא בצלאל. צילום שי שלום

גיא בצלאל (צילום: שי שלום)


@@@

ולפינאלה, יש לנו סבבה של תמונה מביקור להקת הדג נחש הירושלמית בפאב התקליט, שם הם ציינו 25 שנות פעילות, ולרגל כך, גם התראיינו גם לתמר איש שלום בערוץ 13.


הדג נחש בתקליט (צילום: פרטי)

הדג נחש בתקליט (צילום: פרטי)


אבי גולדברגר, מבעלי התקליט, ספר איך היה הביקור שלהם אצלך?
"הם שתו הרבה בירות וכיאה לפטריוטים ירושלמים, הם התעקשו לשתות שפירא, שזאת בירה ירושלמית. אגב, לא רק הם הרביצו בירות, גם תמר איש שלום הפגינה יכולת שתיה. אחרי זה הם הסתובבו במקום והתרגשו לראות תקליט שלהם תלוי על הקירות שלנו, והם כמובן הצטלמו איתו. היה צחוקים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר