דניאלה לב ורווית אסף (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עדי ואלי אוחנה, רמי לוי ועוז מורדוב, אבי לוי והמשפחה, ליאל לוי וגל אדם, תמנע נלסון לוי ומומי דהן, יהודה בן יוסף עם בועז ונבו אורן (צילומים: מתוך פייסבוק, פרטי, יוסי מרדכי, רון ירקוני)
דניאל לב ורווית אסף (למעלה משמאל עם כיוון השעון), עדי ואלי אוחנה, רמי לוי ועוז מורדוב, אבי לוי והמשפחה, ליאל לוי וגל אדם, תמנע נלסון לוי ומומי דהן, יהודה בן יוסף עם בועז ונבו אורן (צילומים: מתוך פייסבוק, פרטי, יוסי מרדכי, רון ירקוני)

העסק החדש של גלסקה-אוחנה והמעריץ של רמי לוי

עדי גלסקה אוחנה, רעיית הסמל הגדול של בית"ר ירושלים, התחדשה בעסק חדש לקוסמטיקה. ואיך הפך רמי לוי למושא ההערצה של ילד בן 11? 'ירושלמיז' עם הפרטים

פורסם בתאריך: 16.7.22 20:00

השבוע החליט 'ירושלמיז' לנסות ולהסיר את הפלסטר מהפה של אלי אוחנה, ואחרי שלא הצליח להוציא מספר מילים מהסמל הגדול של בית"ר ירושלים – עבר המדור אל הרעיה עדי גלסקהאוחנה, כדי לנסות ולחלץ ממנה קצת אינפורמציה על מצבו של היו"ר והמנהל המקצועי לשעבר של הצהובים.

רוצים את הפרטים? בבקשה.

שלום לך עדי גלסקה אוחנה, ירושלמיז רוצה לפרגן לך, אבל יש לו 3-2 שאלות, כמו, למשל, מה את אומרת על כך שמשה חוגג פיטר את בעלך?
"איזה אייטם מפרגן אתה מכין עלי? על מה? על העסק שלי? וחוץ מזה, משה חוגג לא פיטר את בעלי. אלי סיים חוזה בבית"ר".


אלי אוחנה ועדי גלסקה-אוחנה (צילום: מתוך פייסבוק)

אלי אוחנה ועדי גלסקה-אוחנה (צילום: מתוך פייסבוק)


נו, ומה אתם אומרים, מה יהיה עם בית"ר ירושלים? ומה תהיה התחנה הבאה של אלי אחרי המונדיאל?
"אני אמורה לדעת מה יהיה עם בית"ר? והתחנה הבאה של אלי תהיה טובה ומוצלחת. הוא יצליח בכל עבודה שהוא יהיה בה. אני לא מוטרדת מזה. אתה שואל אם ידוע איפה הוא יהיה? אני בטח לא אגיד את זה לעיתון".

ושאלה אחרונה חביבה: איך קוראים לעסק שלך שאפרגן לו כמו שהבטחתי?
"ADI OHANA COSMETICS".

***

ונישאר בענייני טיפוח – רק שנעבור אל מלכת היופי בעבר רווית אסף, שבהווה יש בבעלותה חנות ובית ספר לאיפור כאן בירושלים. אז מה הסיפור? ביום שני השבוע היא נכנסה כשותפה (וכפרזנטורית) לחברת 'אמפייר טק ישראל'.


רוית אסף ודניאל לב (צילום: פרטי)

רוית אסף ודניאל לב (צילום: פרטי)


ומה היה לגברת בפתיחה של הסניף הראשון במלון הרדוס ת״א? ״אני מתפללת שהחנות הבאה שלנו תהיה בירושלים״. גם 'ירושלמיז' מתפלל, ומבטיח לעקוב.

***

טוב, הנה מה שאתם צריכים לדעת על השמחה הכי ברנז'אית של השבוע. אז ככה: מדובר בבת המצווש של ליאל לוי, בתם של רמה וקובי לוי, שחגגה באולמי פונטנה בהפקה מרהיבה ומיוחדת. זה התחיל בישיבה בגן הפתוח תחת כיפת השמיים, עם אוכל ויין ותחת פיקוחו של אלון סעדון, מבעלי האולם.


ליאל לוי וגל אדם (צילום: פרטי)

ליאל לוי וגל אדם (צילום: פרטי)


על החלק האמנותי היה אחראי גל אדם, האח של עומר, שהפציץ בלהיטים, וכלת בת המצווה הופיעה בריקוד מיוחד.

ומי הברנז'ה שאכלה, רקדה ושתתה? אנשי העסקים נוחי דנקנר, דובי גולדברג, אבי (איוו) בן דוד, סגן ראש העיר עו״ד אלישע פלג, חברת מועצת העירייה ימית יואלי אלה והרבה חברים ובני משפחה. רק בשמחות.

***

אם אתם חובבי נהיגה כיפית אתם לבטח תזרחו מנחת אחרי שתקראו את ההמלצה של חבר מועצת העירייה, יהודה בן יוסף, מחזיק תיק העסקים:

"חנכתי את 'גו קאר', שזה נסיעה ברכב חשמלי ברחבי ירושלים, כשהבעלים הם אב ובנו, בועז ונבו אורן", מספר בן יוסף וממשיך: "מדובר באטרקציית השנה של מגזין טיים, שהפכה ללהיט עולמי וכבשה את כל בירות אירופה, ועכשיו היא בדרך לכבוש את העיר העתיקה בירושלים, כשכרגע מדובר על אטרקציה בלעדית לירושלים".


נבו אורן, יהודה בן יוסף ובועז אורן (צילום: יוסי מרדכי)

נבו אורן, יהודה בן יוסף ובועז אורן (צילום: יוסי מרדכי)


מה זה בדיוק?
"זו הדרך להכיר את ירושלים, העיר הקדושה לשלוש הדתות, תוך כדי נסיעה חווייתית ברכב חשמלי פתוח, עם מסך דיגיטאלי עמוס בסיפורי ההיסטוריה של ירושלים. הנהיגה ברכב מותאמת לזוג, והנהג מחויב ברישיון נהיגה. ברכב מותקן מכשיר ניווט, והרכב החשמלי הוא כל כך קטן שהוא מנווט היטב בין הסמטאות הצרות והיפות של העיר העתיקה".

***

שי נאור, הבעלים של רשת מפגש השייח' יודע, כך מסתבר, לחגוג ימי הולדת כמו שצריך, כשלאירוע המיוחד בשבוע החולף הוטס, היישר מיוון, הזמר פאריס אוונגלו, הידוע כאחד הזמרים במדינה השכנה. וכך, עם או בלי כוונה, יום ההולדת הפך לאירוע הכי מדובר בעיר, אוונגלו ערך מסיבת טברנה יוונית מיוחדת וחגיגית בסניף הארנה של השייח', ול'ירושלמיז' לחשו על האוזן שמאות ירושלמים הגיעו לחגוג ולברך, כולל ראש העיר משה ליאון. היה מדהים.


שי נאור ופאריס אוונגלו (צילום: פרטי)

שי נאור ופאריס אוונגלו (צילום: פרטי)


***

הידעתם? מומי דהן, בעלי אלדן, לקח חסות על הספורטאית הירושלמית, תמנע נלסון לוי, שהיא אלופת אירופה בג’ודו ומדורגת במקום ראשון. כבוד.


תמנע נלסון לוי ומומי דהן (צילום: פרטי)

תמנע נלסון לוי ומומי דהן (צילום: פרטי)


***

ולמי שתוהה, למה היה ער כל ליל חמישי האחרון, עופר איובי, יועצו הבכיר ויד ימינו של ראש העיר (ההוא מהאייטם למעלה), שיידע כי איובי השכים קום באותו לילה בשעה 03:00 לפנות בוקר, נסע לדרום הארץ שם הוא הצטרף לבנו יאיר וחבריו לסיירת הסודית בקילומטר האחרון של מסע הכומתה. נראה לכם שהיום עדיין אומרים שפשוף נעים?


יאיר ועופר איובי (צילום: פרטי)

יאיר ועופר איובי (צילום: פרטי)


 

 

***

השף אבי לוי לקח אתנחתא קלה ממסעדותיו, 'המוציא' ו'מצל'ה', בשוק מחנה יהודה, והגיע בשישי האחרון לשדרות ממילא, כשהוא חמוש בכל המשפחה לצורכי בילוי משותף. קבלו נא את התיעוד של המשפחה המהממת.


השף אבי לוי ובני משפחתו (צילום: רון ירקוני)

השף אבי לוי ובני משפחתו (צילום: רון ירקוני)


***

ולפינאלה נספר שאמנם אין סיכוי שתקבלו גם אתם הערצה כזאת, ששמורה רק לכוכבי ענק – אבל מסתבר שלא רק. אז על מה ועל מי מדובר? למרבה ההפתעה, זה קרה לאיש העסקים רמי לוי, והנה הסיפור כאן לפניכם.

נתחיל עם היכרות עם עוז מורדוב, ילד בן 11 אשר מתמודד עם צרכים מיוחדים, שהוא, איך נסביר בעדינות, מעריץ גדול של רמי לוי משל היה זה אלי אוחנה (ההוא מהאייטם הראשון) בשיא תפארתו או עומר אדם (ההוא מהאייטם הרביעי). במה מתבטאת ההערצה? אז יופי ששאלתם – עוז עוקב אחרי הופעותיו של לוי בתקשורת, צופה בסרטונים שלו ביוטיוב, ולא מוותר כמובן על חווית הקניות בסופרים של רשת שיווק השקמה.


עוז מורדוב ורמי לוי (צילום: פרטי)

עוז מורדוב ורמי לוי (צילום: פרטי)


מפה לשם, ליעד מורדוב, אמו של עוז החליטה לנסות ולהפגיש את המעריץ עם הנערץ, ולצורך כך היא פנתה אל הצדיק הירושלמי רועי זיו, מ'רועי והחברים למען הקהילה', וסיפרה לו על בנה ועל הדמות הנערצת עליו. זיו לא התבלבל ומיד תיאם וארגן פגישה אישית בין עוז מורדוב לבין רמי לוי, כולל סיור במחסנים עם יד חופשית לקחת מכל הבא ליד.

רועי זיו, מה נאמר ומה נדבר, אכן כל הכבוד לך ולכל המעורבים בסיפור המרגש?
"תודה רבה למר רמי לוי המקסים, לעדינה רעייתו וכמובן לאיריס בואנוס, מנהלת הלשכה של שסידרה את הכול".

ליעד מורדוב – למה דווקא רמי לוי?
"הילד מעריץ שלו, נקודה. כל היום מדבר עליו, צופה בו ביוטיוב ונפעם ממנו. עברו כבר כמה ימים מהפגישה והסיור, והילד עדיין בשיא ההתרגשות. ובכלל רמי לוי הוא אישיות". שבת שלום.


מחפשים דירות 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר