נטע ברזני (צילום: דניאל פרץ)
נטע ברזני (צילום: דניאל פרץ)

נטע ברזני מזמינה סושי ממלחה; ישראל וסורלה קטורזה סוגרים על בר מצווש בכותל

פורסם בתאריך: 3.6.18 17:02

נטע ברזני, פליטת הריאליטי מהמרוץ למיליון, קיבלה השבוע ביקור מאנשי "רשת" בביתה בירושלים. הצוות שוחח עם ברזני על אפשרות להשתתפות בתוכנית חדשה, שעומדת על הפרק. ואיך היא אירחה אותם? בסושי כמובן – כולם נשנשו עם הצ'ופסטיקס רולים מסניף אושי אושי בקניון מלחה.

נטע ברזני (צילום: דניאל פרץ)

(צילום: דניאל פרץ)


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

בשבוע שעבר נחת בעיר הבדרן ישראל קטורזה עם רעייתו סורלה, כמובן. הזוג הגיע לסגור את חגיגת בר המצווש לבנם ליעד במסעדת בין הקשתות ליד הכותל, שתיערך בחודש אוגוסט. וזו לא תהיה הפעם הראשונה. גם הבנים הגדולים – דור ועידן, חגגו באותה מתכונת ובאותו מקום וזכו להפקה הצמודה של זיו בצלאל.

זיו בצלאל ומשפחת קטורזה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


הזמר חנן בן ארי התארח השבוע בתוכנית "מה נהיה" עם מוטי פרנסיס ברדיו ירושלים – ספיישל לרגל הוצאת האלבום החדש "לא לבד". בן ארי, שהגיע עם קלידים, ביצע בלייב כמה מלהיטיו. היה תותים.

חנן בן ארי, מוטי פרנסיס (צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)


ליל רביעי שעבר, רב הסלבס (כן, יש דבר כזה) מרדכי חסידים ויניב מלכא – מעצב השיער של ראש הממשלה בנימין נתניהו (מה קורה שם למעלה) ורעייתו שרה נתניהו (מה קורה שם בכלל), מרגישים שהקיבה מקרקרת ומגיעים לסניף מנפיס, ויחד יורדים על טוסט נקניק.

יניב מלכא, הרב מרדכי חסידים (צילום: פרטי)

יניב מלכא, הרב מרדכי חסידים (צילום: פרטי)


בבוקר יום שלישי השבוע אלי סרוסי, הבעלים של דראג אופנועים בגבעת שאול, חוגג 55 עם הבת שלו בקפה קדוש במרכז העיר. מזל טוב ילד.

אלי סרוסי (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


תראו את מי תפסנו מגיע להתארח בערב גמר ליגת האלופות במוצ"ש שעבר בביתו של הקבלן הירושלמי שלמה חסיד במלחה – המאמן, וגם כוכב הריאליטי יש לומר, שייע פייגנבוים, שנהנה מארוחת ערב משובחת שהכינה הלן חסיד.

שלמה חסיד, שיע פייגנבוים (צילום: שלמה חסיד)

שלמה חסיד, שיע פייגנבוים (צילום: שלמה חסיד)


אגב ליגת האלופות, בין אלפי הישראלים שהגיעו למשחק בקייב היה גם ד"ר אבי מויאל, לשעבר קצין כושר קרבי ראשי בצה"ל ומאמן הכושר של נבחרת ישראל בכדורגל וכיום ראש התמחות ספורט ואורח חיים בריא בקריה האקדמית אונו. בתוך החגיגה הגדולה של לפני המשחק ולאחריו, הספיק מויאל ליהנות מהאווירה הססגונית ברחובות קייב ולדבר עם האוהדים הרבים מהארץ על נבחרת ישראל , הכדורגל הישראלי ועתידו לאן. לאן באמת?

ד"ר אבי מויאל (צילום: יח"צ 2018)

ד"ר אבי מויאל (צילום: יח"צ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר