אירוע ההריוניות של המרכז הרפואי הדסה בשיתוף בייבילנד בבניני האומה בירושלים (צילום ארנון בוסאני)

המרכז הרפואי הדסה בשיתוף בייבילנד באירוע ההריוניות הגדול

פורסם בתאריך: 22.1.20 19:04

ביום ראשון, ה-19.1.20 התקיים אירוע ההריוניות של המרכז הרפואי הדסה בשיתוף בייבילנד בבניני האומה בירושלים. גם הפעם, פקדו את המקום מעל לאלף נשים הריוניות אשר נהנו מיריד דוכנים, מתנות ממיטב מותגי התינוקות, הרצאות של מומחי הדסה ושיחה מיוחדת עם מושיק גאלמין ובר גרינוולד – אשר אחראיים על העיצוב המחודש של חדרי הלידה בהדסה עין כרם. הערב נחתם בהופעה של הזמר המצליח חנן בן ארי.

אבי זיתן, יועץ ומומחה לשיווק ואסטרטגיה של הדסה שהנחה את האירוע פתח את הערב ואמר: "הערב, מיטב מומחי הדסה ידברו על חווית הלידה וכיצד ניתן לעבור אותה בצורה אישית. הצוותים הרפואיים של הדסה עושים מאמצים רבים על מנת לדאוג לכל יולדת באופן אישי עם חדרי לידה מפנקים ואפילו תפריט קולינרי המותאם במיוחד להן. על כל המרכיבים הללו נדבר הערב ונבשר על מהלך מרגש שיקרה בקרוב".

אבי זיתן, בר גרינוולד, מושיק גלאמין (צילום: ארנון בוסאני)

לאחר מכן הזמין זיתן לבמה את פיליפ חדד, מנכ"ל בייבילנד, אשר הכריז על היולדת המאושרת שזכתה בעגלת תינוק מפנקת. בהמשך – חיכתה לקהל הפתעה נוספת: מיכאל ויזל, מנהל המלונית "הדסה בייבי" הכריז על שלושה זוגות אשר זכו בשני לילות מתנה, ואמר: "במתחם הדסה ישנה מלונית עם 28 מקומות, בה מתקבלות יולדות מכל הארץ. אופציה זו מאפשרת לכן להגיע למלונית מפנקת, עם תינוקייה שעובדת 7\24, לצד ההשגחה הרפואית של הדסה עין כרם".

פרופ' שמחה יגל (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ' שמחה יגל, מנהל אגף נשים ויולדות בהדסה העביר הרצאה מרתקת על חווית הלידה בבית החולים. הוא סיפר על המקרה המרגש של מושקא ברוד בעלת נטייה להריונות בסיכון, אשר בוחרת ללדת בהדסה, שם היא מקבלת טיפול מותאם באופן אישי המביא ללידתם של תינוקות בריאים. בתום ההרצאה, עלתה לבמה גב' ברוד ונשאה דברי תודה מרגשים: "הרבה אנשים שואלים אותי איך אני נכנסת שוב להריון כשאני כבר יודעת את התהליך הקשה שאני הולכת לחוות. אני עושה את זה ברוגע ובשלווה, מסיבה אחת – הדסה. תודה לך הדסה על משפחה מדהימה של חמישה ילדים יפים, תודה לך הדסה על חוויה בלתי נשכחת".

ההפתעה הגדולה של הערב הגיעה כאשר מושיק גאלמין ובר גרינוולד, מעצבי חדרי היולדות החדשים בעין כרם עלו לבמה: "אנו מודעים היום על בשורה חדשה בהדסה – שיפוץ 13 חדרי לידה בעין כרם. השקענו המון מחשבה בהבנת הצרכים של היולדות. ניסינו להבין מה יעזור למיילדת לעזור לכן ללדת בצורה נוחה ונעימה, הקשבנו למלווים שלכן, הקשבנו לכן וחשבנו מה יכול להקל עליכן ומכאן יצאנו לדרך. עיצבנו את החלל החל מהיציאה מהמעלית ואל המבואה, הוספנו צבעוניות נעימה וריהוט חדשני. שינינו את כל הטקסטיל הכולל וילונות ומצעים, כדי שמהרגע שהבייבי שלכן יוצא מהבטן הוא יהיה עטוף בחוויה נעימה. בנוסף, בחדרים ישנן כורסאות מפנקות שנפתחות למיטות עבור המלווים וישנה אפשרות לשמוע מוזיקה דרך שלל ערוצים ואף להביא פלייליסט מהבית".

את הערב המשיך פרופ' בני ראובינוף, מנהל מחלקת נשים ויולדות בהדסה עין כרם, בדברי ברכה: "חשוב לנו שחווית הלידה תהיה מושלמת ומרוממת ולשם כך המיילדות בהדסה מפעילות את השירות "בואי נדבר", שמטרתו להעניק מענה ליולדות עם חרדות או מגבלות שונות המתכננות ללדת אצלנו. השירות מאפשר להיפגש באופן אישי עם האחיות שלנו אשר מתכננות יחד איתן תכנית אישית למהלך הלידה. בנוסף, אנחנו פותחים מחדש את השירות ללידה טבעית, תחת מטריית הביטחון של הלידה בהדסה".

ד"ר דורון כבירי (צילום: ארנון בוסאני)

ד"ר דורון כבירי, מנהל המרכז למניעת לידה מוקדמת בהדסה, חלק טיפים חשובים: "על אף כל הטיפולים הטובים שאנחנו מציעים, אין תחליף לרחם האימהי ולכן המטרה היא למשוך את ההיריון בטוח וארוך ככל האפשר. במרכז, אנחנו דואגים להעניק לנשים בחשש ללידה מוקדמת שלל טיפולים אשר מעכבים את הלידה בטרם עת. גם כאשר הלידה המוקדמת מתחילה, ניתן לקבל שלל טיפולים תרופתיים ולמנוע סיבוכים".

פרופ' סמדר אבן-טוב פרידמן (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ' סמדר אבן טוב פרידמן, מנהלת מרכז יילודים ופגים בעין כרם, העבירה הרצאה על טיפול אישי בתינוקות: "יש תינוקות שנולדים בנסיבות מורכבות וצריכים אותנו. בהדסה, אנו חותרים להעניק לתינוקות את הטיפול המיטבי כדי לשחררם לבית בריאים עם איכות חיים טובה. הדסה נמצאת בחוד החנית מבחינת טיפולים מורכבים לתינוקות וחשוב לנו להתמקד לא רק בהווה של התינוק אלא גם בעתידו".

פרופ' אסנת ולפיש (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ' אסנת ולפיש, מנהלת מחלקת נשים ויולדות בהדסה הר הצופים, דיברה על לידה מותאמת אישית: "שלשת ילדיי נולדו בניתוח קיסרי ולכן אני תמיד חושבת כיצד ניתן להפוך חוויה של פחד לחוויה של עוצמה והתרוממות הרוח. לכן אני חושבת שמאוד חשוב שלכל יולדת יהיה חופש בחירה לגבי האופן שבו תתנהל הלידה – באיזו תנוחה, עם אילו משככי כאבים (אם בכלל) וגם לאחר מכן – באיזו תדירות היא תרצה לקבל אורחים ומשפחה, וכן מבחינת הביות – האם היא רוצה שהתינוק יהיה איתה כל הזמן או באופן חלקי כך שהיא תוכל לנוח".

לבסוף, עלתה לבמה האחות המיילדת קרן צדיק וסיפרה על קורס ההכנה ללידה הדיגיטלי של הדסה: "בשנה האחרונה אני מעבירה קורסי לידה דרך האינטרנט ומעבירה את כל הידע והטיפים החשובים ללידה ללא תשלום. בנוסף, יש לנו גם קורסים רגילים, קבוצתיים או אישיים, וכל זוג, בהתאם למה שמתאים לו, מוזמן להתקשר למועדון היולדות ולהירשם". בתום דבריה, עלה לבמה הזמר חנן בן ארי וחתם בהופעתו את הערב המרגש.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר