כרטיס המתנה שקיבלו עובדי מערכת הבריאות
כרטיס המתנה שקיבלו עובדי מערכת הבריאות

כרטיס מתנה שקיבלו צוותי הרפואה מעורר זעם ותסכול: "כרטיס התפדחויות – לא מכובד בשום מקום"

בספטמבר שנה שעברה החליטה הממשלה להעניק כרטיסי מתנה לעובדי מערכת הבריאות בשל עבודתם הקשה בתקופת הקורונה. בשבועות האחרונים קיבלו העובדים את המתנה אך גילו שהיא לא בדיוק שמישה וגם שהם נדרשים לשלם עליה מס. "העובדים מגחכים על "ההטבה" הזו - משרדי הממשלה עובדים עלינו"; "אפס בשירות לקוחות"

פורסם בתאריך: 12.7.22 09:04

לפני כעשרה חודשים, בתחילת חודש פטמבר, קיבלה הממשלה החלטה לצ'פר את עובדי מערכת הבריאות בשל עבודתם הקשה בתקופת הקורונה, ולחלק לצוותי הרפואה כרטיסי שי בסך 300 שקלים.

כרטיס מתנה שאותו קיבלו עובדי מערכת הבריאות באחרונה גורם לכעס רב ולתסכול גדול בקרב הצוותים – הסיבה: הכרטיס לא מתקבל בבתי עסק רבים ולא צורפה אליו רשימה של בתי העסק שבהם כן ניתן להשמיש את הכרטיס.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"אנו רואים מתנה זו כזלזול ולא כהוקרת תודה של המדינה", ציינה אחת מהעבודות שקיבלה את הכרטיס, ואילו עובדת אחרת הוסיפה: "כרטיס התפדחויות – לא עובר ולא מכובד בשום מקום". עובדת שלישית ציינה כי "המתנה הזו קיבלה אפס בשירות לקוחות, כ"כ לא ברור".

בשיחה עם "כל העיר" מציינת מנהלת צוות רפואי בירושלים כי "העובדים מגחכים על "ההטבה" הזו – משרדי הממשלה עובדים עלינו באצטלה של נדיבות, כשבפועל מדובר בבזבוז זמן מול בתי העסק ובתסכול גדול של העובדות".

לדבריה, "כנציגת צוותים רפואיים בירושלים אני מדווחת שאף אחת מאחיות הצוות שלי לא הצליחה לממש את הכרטיס, גם לאחר בירור שהוא תקף בבתי עסק נבחרים. אני באופן אישי ניסיתי להשתמש בכרטיס לתשלום הצגה בתיאטרון ירושלים ונתקלתי בסרוב. עובדות שלי ניסו להשתמש במגוון בתי קפה ומסעדות בירושלים ונתקלו גם הן בסירוב. בכלל לא ברור למה הכרטיס לא כולל פירוט של בתי העסק שבהם ניתן להשמישו – זה מוביל למבוכה של מי שמנסה להשתמש בכרטיס ונתקל בסירוב".

צוותי הרפואה מתקוממים גם מכך שסכום ההטבה – 300 שקלים – הוכנס לתלושי השכר, כשעל הסכום הם נדרשו לשלם מס.

מקבלי כרטיסי המתנה, כאמור, לא קיבלו רשימה מסודרת של בתי העסק שבו הוא תקף אלא רק פירוט מעורפל. כך למשל נכתב כי "התווים נועדו לשימוש בעסקי תרבות ופנאי. מדובר בעשרות אלפי בתי עסק המצויים בהתקשרות עם חברות האשראי ומשכך לא ניתן להפיק רשימה". עוד צוין כי הכרטיס תקף ב"מסעדות, בתי קפה, ברים, פאבים, דיסקוטקים, מועדונים". בהמשך מצוין בכלליות כי הכרטיס תקף ב"אירועי תרבות".

ממשרד הבריאות נמסר: "בחודש שעבר החלה חלוקת שוברי ההוקרה לעובדי מערכת הבריאות. מימוש השוברים ניתן בעשרות בתי עסק בתחום התרבות והפנאי. הגוף אשר קבע את הכללים למימוש השוברים הינו משרד הכלכלה".

 

 

ממשרד הכלכלה נמסר: "החלטת הממשלה קבעה שכרטיסי המתנה ימומשו בעסקים שנפגעו בקורונה – עסקי פנאי ותרבות. חלוקת הכרטיסים התבצעה דרך מוסדות הבריאות על ידי משרד הבריאות ועל המידע הועבר לעובדים על ידם. רשימת העסקים בהתאם לכך היא: שירותי אירוח ואוכל: יחידות אירוח, בתי מלון, צימרים, אכסניות וכד', מסעדות, בתי קפה, ברים, פאבים, דיסקוטקים, מועדונים. אמנות, בידור ופנאי: אירועי תרבות, הקרנת סרט, הצגה או מופעי מוזיקה, מחול או בידור אטרקציות, אירועי ספורט, מוזיאונים, ספריות, פרקי שעשועים, פרקי מים, משחקיות ,ג'ימבורי, קאנטרי קלאב, מכוני כושר, סטודיו או בריכת שחייה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. עובד משרד הבריאות

    אז מי יכול להגיד איפה מכבדים את הכרטיס שנתנו במשרד הבריאות?..
    אשמח לדעת בתי קפה ומסעדות שמכבדים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם אפשר לקבל רשימה של עסקים המכבדים את הכרטיס?

  3. אוריין

    אכלנו במסעדה, לקחנו את הילדים ואת הכלה, הזמנו בנדיבות (מעל 300 שח כמובן) וכשבאנו לשלם – GMG (גורנישט מיט גורנישט) הכרטיס לא עבר!
    התקשרתי הבוקר לישרכארט – ניפנפו אותי, אמרו לי להתקשר למשרד הכלכלה.

  4. דוד

    באמת מאוד מאכזב, הרבה מאוד עסקים לא מכבדים. גם נציגי שירות ישראכרט לא מחזיקים רשימת עסקים שמכבדים את הכרטיס !

  5. אלי

    הכל טוב ויפה ותודה לממשלה על היוזמה
    אבל איפה כן אפשר לממש? 300₪ לא בתלוש לא בכיס ולא בקיבה

  6. אלישבע מזרחי

    איפה אפשר להשתמש כרטיס ממשרד הבריאות
    ששווה 300 שח?
    כל מקום שאני הולכת אומרים שלא מכבדים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר