מאלק משאירה עם התינוק החדש (צילום: שערי צדק)
מאלק משאירה עם התינוק (צילום: שערי צדק)

חיכו לשנה החדשה: הלידה הראשונה לשנת 2023 בשערי צדק – בשעה 24:01

במרכז הרפואי שערי צדק קיבלו את השנה החדשה עם לא לא מעט תינוקות חדשים שבו לעולם. הקדים את כולם - בנם של בני הזוג מאלק ועבד רחים משאירה מג'בל מוכבאר

פורסם בתאריך: 1.1.23 15:24

הלידה הראשונה לשנת 2023 במרכז הרפואי שערי צדק? בן זכר שנולד בשעה 24:01. התינוק הראשון לשנה החדשה בשערי צדק נולד במשקל 3,100 ק"ג בלידה רגילה ומהירה במיוחד – כחצי שעה בלבד מהרגע שבו התקבלו בני הזוג מאלק ועבד רחים משאירה בחדר הלידה בשערי צדק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זו היתה הלידה השנייה של מאלק משאירה, תושבת ג'בל מוכבאר, כשבסיומה המהיר הודו בני הזוג לצוות על חוויית לידה מיוחדת ובלתי נשכחת. "הלידה הייתה מקסימה כמעט ללא כאבים", הם סיפרו שעות ספורות מאוחר יותר, לאחר שהתאוששו. "הגענו ומיד התקבלנו. הרופאים והאחיות כולם טיפלו בכל בקשה במסירות. לשמחתנו הלידה היתה מהירה והתינוק הקטן, בננו השני שהצטרף למשפחתנו, נולד ממש עם פתיחתה של שנה אזרחית חדשה".

ללי מצנר, סגנית אחות ראשית במחלקת יולדות א' במרכז הרפואי: " שמחנו לקבל את התינוק הראשון אולי בארץ לשנה אזרחית חדשה. חיים חדשים זה דבר שתמיד מרגש אותנו ואנו שמחות לקחת חלק בטיפול באם ובתינוק ומאחלות לכל בני המשפחה המון מזל טוב ושנה אזרחית חדשה טובה".

רינה דביר ואפרת הרלינג, מיילדות ראשיות בחדר לידה הוסיפו: "היתה שנה פורייה ואנו שמחות שאנו שותפות להרחבת התא המשפחתי. כל לידה עבורינו היא שמחה וכל תינוק הוא ברכה. פתחנו שנה חדשה בתפילה לאמהות בריאות ותינוקות בריאים".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בסמוך למרכז הרפואי? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר