מתקן החניה החדש בהדסה הר הצופים (צילום: אמונה רויזן)
מתקן החניה החדש בהדסה הר הצופים (צילום: אמונה רויזן)

130 מקומות נוספים: פתרון החניה החדש בהדסה הר הצופים

קרוסלת חניה הוקמה בבית החולים הדסה הר הצופים בשיטה אשר חוסכת מקום ומאפשרת את הצבת הרכבים במתקן המתנשא לגובה. במתקן החדש בהר הצופים כ-130 מקומות חניה ובהדסה בוחנים הקמת מתקן דומה גם בעין כרם

פורסם בתאריך: 7.9.23 08:12

בהדסה הר הצופים מצאו פתרון מצוין למצוקת המקום ועומסי החניה בבית החולים ובסביבתו – חניון אוטומטי מתקדם המציע למבקרי בית החולים חניה אשר מגדיל בצורה משמעותית את מספר החניות בבית החולים. מדובר על חניון קרסולה אשר מבוסס על מערכת טכנולוגית ופועל בצורה מכנית.

את הפרויקט יזם המרכז הרפואי הדסה וחברת 'סמארט פארקינג ישראל' היא זו שאחראית בפועל להצבת המתקן והפעלתו. קרוסלת החניה החדשה בהר הצופים כוללת 130 מקומות חדשה נוספית על שטח קטן משמעותית מהנדרש להיקף כזה של כלי רכב.

מדובר במתקן הפועל בצורה מכנית, מעין "גלגל ענק" המתנשא לגובה, שיכול להריץ את המכוניות היושבות כל אחת על ה"ספסל" שלה ולאכסן אותן לחנייה בגובה, כך שהרכבים תלויים אחד מעל השני.


מתקן החניה החדש בהדסה הר הצופים (צילום: אמונה רויזן)

מתקן החניה החדש בהדסה הר הצופים (צילום: אמונה רויזן)


 

 

"מדובר בהתייעלות מבורכת בתקופת עומס בכבישים ברחבי ירושלים", מוסרים בהדסה ומוסיפים: "השיטה גם חוסכת מקום רב לטובת הציבור".

לאחר בחינת הקרוסלה בזמן הקרוב, בהדסה ישקלו האם להקים קרוסלת חניה דומה גם בהדסה עין כרם.

ההפעלה, כך על פי עדויות של נהגים, אשר התנסו בשימוש במתקן הקרוסלה פשוטה ביותר. "הנהג מגיע עם רכבו אל המתקן ומשאיר אותו בעמדת הכניסה, ובכך מסתיים החלק שלו", מסבירים בהדסה. "המערכת קולטת את הרכב ומעלה אותו לחניה מסודרת ומאורגנת בגובה, מבלי שהוא צריך לתור אחר מקומות חנייה פנויים. הנהג מקבל כרטיס המזהה את רכבו, ועם צאתו מהחניון הוא משתמש בכרטיס כדי לקבל מהמערכת הטכנולוגית את הרכב שהחנה, עם פני הרכב אל היציאה".

עוד מוסרים בהדסה: "השימוש בטכנולוגיות חכמות ומתקדמות הוא אשר מתווה את כלל הפעילות במרכז הרפואי, בטיפולים מתקדמים, בחדרי הניתוח, במרפאות ובמכונים, וכעת גם בחניון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר