המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)
המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)

לאחר טענות על טיפול במחבל מהחמאס: בהדסה מבהירים – סירבנו לקבל

מאז הבוקר מסתובבים דיווחים ושמועות על כך שבהדסה מטופל מחבל חמאס מהקרבות בעזה. ההודעה אף פורסמה בקבוצה פנימית של עיריית ירושלים ולאחר פניית "כל העיר" וכלי תקשורת נוספים, בהדסה הסבירו כי נעשה ניסיון להעביר מחבל, אך בית החולים סירב לקבלו

פורסם בתאריך: 17.10.23 14:13

סערה גדולה על לא דבר: החל משעות הבוקר הסתובב דיווחים שונים על כך שבמרכז הרפואי הדסה מטופל מחבל חמאס ממלחמת 'חרבות ברזל' שמתנהלת מאז המתקפה הרצחנית והנתעבת על יישובי עוטף עזה והדרום.

הדיווח הזה הגיע עד למסדורנות עיריית ירושלים, כאשר בקבוצת וואטסאפ של בכירים בעירייה התבקשו גורמים שונים – כולל נציגי ציבור והבכירים (כך לשון ההודעה) – ליצור קשר עם הנהלת בית החולים בנושא המחבל המטופל כמו גם על כך שבכוונת בית החולים לערוך שימוע לעובדת אשר חשפה כביכול את המקרה.



לאחר פניית "כל העיר" וגורמי תקשורת נוספים, הנהלת הדסה מבקשת להבהיר: "בהדסה לא טופלו או מטופלים מחבלים ממלחמת חרבות ברזל. במהלך הלילה נעשה נסיון על ידי גורמי הבטחון להעביר מחבל חמאס לטיפול אך קבלתו סורבה".

ומה באשר לשימוע? גם כאן בהדסה הודפים את הטענות ומסבירים שמדובר בסך הכל בשיחה שנערכה עם העובדת, כדי לשמוע ולהבין את המצוקות והקשיים שהיא חווה. אך חוזרים ומציינים כי בכל מקרה סירב בית החולים לקבל לטיפול מחבל מהחמאס.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר