ד"ר איתן מחבק את בנו - מעיין חיים (צילום: הדסה)
ד"ר איתן מחבק את בנו - מעיין חיים (צילום: הדסה)

"הגוף שבור אבל מלא גאווה": הרופא הגיבור, הלוחם שניצל מ-RPG, התאחד עם בנו התינוק בהדסה

ד"ר איתן, רופא שיניים בהדסה עין כרם, גויס בשבת הארורה של ה-7/10 למילואים, כלוחם בחטיבה 12, כשאשתו אביטל, בהריון מתקדם, ושני ילדיהם נשארו בבית. ביום חמישי שעבר, שלושה שבועות לאחר לידת בנו, מעיין חיים, שאותו הוא פגש לשעות ספורות, הוא נפצע מפגיעת טיל RPG. "אבא חזר מהמלחמה מוקדם מהצפוי", הוא אמר לבנו כשהתאחדו מחדש בהדסה

פורסם בתאריך: 20.11.23 20:15

רגעים קטנים של אושר. וגאווה. וגם סיפורי גבורה. כמה רגעים כאלה היו השבוע בבית החולים הדסה עין כרם, שם פגש הרופא הלוחם, ד"ר איתן, את בנו התינוק, מעיין חיים, בן 3 שבועות.

הנסיבות שהובילו למפגש המרגש הזה היו קצת פחות משמחות. ד"ר איתן, רופא שיניים בהדסה עין כרם, נפגע ביום חמישי האחרון (16.11) מפגיעת טיל RPG במבנה שבו שהו הוא וצוות הלוחמים של חטיבה 12, שאליו גויס ד"ר איתן למילואים בשבת הארורה של ה-7.10. כתוצאה מפגיעת הטיל, נפל ד"ר איתן מגובה שלוש קומות אל החצר בה שהו המחבלים שירו בו. מפקדיו וחבריו לפלוגה פינו אותו אל תוך המבנה בקרב חילוץ הרואי: "חבריי ומפקדיי לצוות חילצו אותי מהחצר תחת אש בלתי פוסקת ותוך כדי הקרב הם טיפלו בי", הוא מספר.

ד"ר איתן ניצל בזכות גבורת חבריו והוטס לבית השני – לבית החולים הדסה עין כרם – לקבל טיפול רפואי. שם התרחש המפגש המרגש עם בנו – מעיין חיים – ועם רעיתו אביטל.


ד"ר איתן מחבק את בנו - מעיין חיים (צילום: הדסה)

ד"ר איתן מחבק את בנו – מעיין חיים (צילום: הדסה)


 

 

ועכשיו קפיצה אחורה בזמן. בשבת הארורה של ה-7/10 היה ד"ר איתן בין האלפים שקיבלו צו 8. הוא ירד לדרום והשאיר בביתו את אביטל, אז בהריון מתקדם, ביחד עם שני ילדיהם. הרבה זמן בית לא היה לו מאז, אבל הוא כן קיבל אפטר והיה לצידה בלידה. הם החליטו ביחד על שמו – מעיין חיים. ואיתן חזר לחטיבה 12, לצוות הלוחמים שלו.

ביום חמישי, כאמור, לאחר פציעתו, הוטס ד"ר איתן במסוק להדסה עין כרם. הנזק: יד שבורה, שתי חוליות שבירה בגב, פגיעה בפניו והרבה רסיסים ברגליים. הוא מטופל בהדסה במחלקה לכירורגית פה ולסת, על ידי הקולגות שלו, כאשר אשתו ובנו, שנולד רק לפני שלושה שבועות, נמצאים לצדו כל העת.

השבוע, כשבנו-מעיין חיים בזרועותיו, ישן בשלווה, פרסם את הדברים שכתב לו: "שלום ילד שלי, ‏אבא חזר מהמלחמה מוקדם מהצפוי, ‏הגוף שבור ומצולק אבל הלב מלא גאווה ואהבה.

"כמו שהבטחתי לך – אבא והחברים הגיבורים שלו נלחמו כמו אריות והפכו את העולם לקצת יותר בטוח בשבילך. ‏אתה ואמא והאחים שלך תהיו התרופה שלי. ‏אבא פה, הכל יהיה בסדר עכשיו. ‏עם ישראל חי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר