מרפאת כללית בתלפיות (משמאל עם כיוון השעון), רז אביטן כץ, ארז לוי (צילומים: כללית ירושלים, רמי זרנגר, דבורה שוורצמן)
מרפאת כללית בתלפיות (משמאל עם כיוון השעון), רז אביטן כץ, ארז לוי (צילומים: כללית ירושלים, רמי זרנגר, דבורה שוורצמן)

ביום הזיכרון לשואה: כללית ירושלים מרחיבה את סל השירותים לשורדים ולשורדות

במסגרת שיתוף פעולה של שירותי בריאות כללית עם עמותת 'למענם', כ-6,500 ניצולים וניצולות במחוז ירושלים יקבלו סל שירותים נוסף ומורחב הכולל ביקורי בית, מעקב אחרי שחרור מבית החולים ועוד. "שיתוף הפעולה מאפשר להגיע ליותר שורדים ושורדות"

פורסם בתאריך: 6.5.24 19:27

בשורה רפואית משמחת לשורדי ולשורדות השואה – במסגרת שיתוף פעולה בין שירותי בריאות כללית במחוז ירושלים לעמותת 'למענם – רופאות ורופאים למען שורדי שואה', יורחב סל השירותים הרופאיים שמוענקים לחברי הכללית מקרב השורדים והשורדות.

יצוין כי עמותת 'למענם' מעניקה לאורך כל השנה שירותים רפואיים לשורדי שואה בכל רחבי הארץ, ללא עלות, המבוצעים על ידי למעלה מ-1,500 מתנדבים ומתנדבות של העמותה בתחומי רפואה שונים.

כעת, לאחר שיתוף הפעולה שנרקם עם מחוז ירושלים של כללית, שורדי ושורדות השואה מקרב מבוטחי הקופה המתגוררים במחוז ירושלים (כולל יישובי הסביבה) לקבל סל שירותים נרחב של למענם בנוסף לשירות לו זכאים במסגרת הקופה.

במסגרת השירותים החדשים הם יהיו זכאים לביקורי בית של רופאים מתנדבים של העמותה, מעקב אחרי שחרור מבתי חולים ועוד.

 

 

מנכ"ל "למענם" רז אביטן כץ: "מאז הוקמה "למענם" לפני כ-4 שנים, במהלך מגפת הקורונה, העמותה מסייעת בהנגשת מערכת הבריאות הציבורית לשורדים באמצעות הקדמת תורים, ביקורי בית וסיוע בבירוקרטיה רפואית. כעת, במסגרת שיתוף הפעולה עם מחוז ירושלים של קופת חולים כללית, אנחנו יכולים להגיע ליותר שורדים ולהעניק להם את סל השירותים נרחב שהם כה זקוקים לו. אני מודה לכללית שזיהו את הצורך של השורדים, ויחד נעניק להם שירותי רפואה מתקדמים".

מנהל מחוז ירושלים בכללית ארז לוי מוסיף: "כללית מזה שנים פועלת להעניק מעטפת שירות רחבה לניצולי שואה. לאורך כל השנה השירות הסוציאלי בכללית זמין לניצולי שואה ונפגעי נאצים בשלושה  תחומים עיקריים: טיפול ותמיכה רגשית, קשר עם הקהילה ומיצוי זכויות. כמו כן,  פועלת במחוז ירושלים תוכנית "בידיים טובות" שמטרתה להעניק תמיכה רגשית ברמה הפרטנית וסיוע בהנגשת השירותים הרפואיים עבור ניצולי שואה עריריים. בשנה האחרונה נפתח מוקד ייעודי של כללית עבור ניצולי שואה ומטרתו סיוע לניצולי שואה ובני משפחותיהם במיצוי זכויותיהם בכללית ומחוץ לארגון.

"אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם עמותת למענן יאפשר לנו להעניק מעטפת שירות מקצועית נוספת לאותם 6,500 ניצולי שואה ונפגעי נאצים שנמנים עם מטופלי מחוז ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר